تجهیزات لوکس مبلمان اداری
تجهیزات لوکس مبلمان اداری : در تمامی دوران ها استفاده از مبلمان اداری برای شرکت و ها دفاتر کار مرسوم بوده است.
سبک های مختلفی از مبلمان اداری وجود دارد که از گذشته تا به امروز با الهام گرفتن از عوامل مختلفی دارای ویژگی های خاص هستند.
از آنجایی که برای هر محیط اداری تجهیزاتی و قطعات متفاوتی نیزا است ، که باید برای شرکت خود تهیه نمایید.
تجهیزات لوکس مبلمان اداری | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز اداری | فروش انواع میز اداری
لوکس بودن به معنای تجملات نیست ، و برای داشتن تجهیزات و مبلمان اداری لاکچری فقط کافیست نکاتی را رعایت کنید.
انتخاب درست مبلمان اداری باعث می شود که تاثیر محیط بر روی افراد بیشتر شود و راندکان کاری کارمندان افزایش یابد.
یکی از عواملی که می توانید بر اسا آن محیطی لوکس را برای خود تهیه نمایید ، انتخاب مبلمان اداری بر اساس سبک و زمینه شغلی است.
تجهیزات لوکس مبلمان اداری :
- کتابخانه
- مبل و نیم ست اداری
- پارتیشن اداری
- میز های اداری
- انواع صندلی های اداری
- اکسسوری
از انواع تجهیزات اداری هستند که در بخش های مختلف از شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
کتابخانه :
این محصول محل نگهداری انواع کتاب ، کاتالوگ ، ژورنال ها و مجله های مختلف می باشد.
در سبک های گوناکونی مانند : مدرن و کلاسیک ( بستگی به سبک سایر تجهیزات اداری ) طراحی و سخته می شود.
در نمونه های مدرن استفاده از خطوط صاف و منحنی های هندسی بسیار رایج است و سادگی در آن حرف اول را می زند.
کتابخانه اداری کلاسیک | مبلمان اداری | قیمت مبلمان اداری
مبل و نیم ست اداری :
یکی از تجهیزات مهمی که برای اتاق مدیریت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، مبل است.
این محصولات برای استراحت مدیر و مهمانان آن اتاق طراحی شده است و در مدل های مختلف مانند : لید.ام و چستر قابل ارائه هستند.
باید توجه داشته باشید که مبل و نیم ست اداری خود را هماهنگ با سایر تجهیزات اداری خود ست کنید تا هارمونی محیط حفظ شود.
مثلا شما نمی توانید در دفتر کار مدرن از مبل و نیم ست در سبک کلاسیک استفاده کنید.
این محصولات را می توانید به صورت تک نفره ، دو نفره ، سه نفره و هف نفره به سفارش خودتان تهیه نمایید.
پارتیشن اداری :
هر شرکت دارای بخش ها و قسمت های مختلفی است ، که هر کدام دارای کاربری خاص خود می باشد.
با استفاده از پارتیشن اداری می توانید از فضا استفاده بهینه داشته باشید ، و بخش های شرکت را قسمت بندی کنید.
در نمونه های ثابت و متحرک قابل طراحی و ساخت هستند که در سبک های مختلف با توجه به سبک کلی دکوراسیون شما ارائه می شوند.
میز های اداری :
یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در هر شرکت و دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد ، میز است.
در کاربری های مختلف قابل طراحی و ساخت هستند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.
- میز مدیریتی
- انتطار
- میز کارمندی
- کلاینت یا کار گروهی
- میز کنفرانسی
از جمله میز هایی هستند که در بخش های مختلف شرکت با توجه به کاربرب که دارید می توانید آن را انتخاب نمایید.
در این بین میز مدیریتی یکی از مهم ترین این محصولات است که دارای ویژگی های خاص می باشد.
انتخاب این میز باید با دقت انجام شود تا بتوانید محیطی لوکس را برای دفتر مدیریت خود به وجود آورید.
میز مدیریتی باید به شکلی انتخاب شود که علاوه بر نشان دادن جایگاه مدیر جدیت فضا و رسمی بودن آن مکان را به نمایش بگذارد.
انواع صندلی های اداری :
یکی دیگر از تجهیزاتی که باید در شرکت خود از آنها استفاده کنید ، صندلی است.
انواع مختلفی از صندلی در اداره مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند.
- صندلی کنفرانسی
- انتطار
- صندلی مدیریتی
- کارشناسی
- صندلی کارمندی
هر کدام از صندلی های اداری در سبک های مختلف قابل طراحی هستند که از کلاسیک بیشتر برای بخش مدیریت و کنفرانس استفاده می شود.
اکسسوری :
از جمله وسیله هایی است که به عنوان زیبایی و جلوه بیشتر محیط مورداستفاده قرار می گیرد.
از اکسسوری به عنوان تزئین محیط استفاده می شود ، و سبک های متفاوتی دارند.
- ساعت
- تابلو
- مجسمه
- فرش
- لوستر
- آباژور
نمونه هایی از انواع اکسسوری هیتند که می توانید از آنها در بخش های مختلف شرکت استفاد می شوند.
سبک اکسسوری های شما باید با سایر تجهیزات شما و محیط کلی شما هماهنگ باشد.
با این کار شما علاوه بر جلوه بخشیدن به محیط هارمحونی آن را برهم نخواهید زد.
قیمت مبلمان اداری :
یکی از مهم ترین مباحثی که افراد در هنگام خرید محصولات خود به آن توجه دارند ، قیمت آن وسیله است.
مبلمان ادرای نیز یکی از انواع محصولاتی است که در قیمت گذاری آن عوامل مختلفی دخیل هستند.
برای ساخت مبلمان اداری باید نکاتی رعایت شود که هر کدام از آنها را اگر به درستی سازندگان اجرا کنند ، قیمت آنها نیز بالا و پایین می شوند.
- متریال
- سبک
- ناحیه کاربری
- ابعاد و وزن
- رنگ و طرح
از جمله عوملی هستند که می تواند بر روی قیمت تجهیزات مبلمان اداری تاثیر بگذارد.
راه های ارتباطی :
مجموعه داژو یکی از تولید کندگان و طراحان انواع تجهیزات و مبلمان اداری در ایران می باشد.
این مجموعه به همراه متخصصین و تیم حرفه ای خود به طراحی لوکس ترین و شیک ترین محصولات می پردازد.
شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از مجموعه داژو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.
مشاوران و کارشناسان مجرب مجموعه داژو آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی در حین خرید و بعد از آن هستند.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.