تجهیزات مهم مبلمان اداری
تجهیزات مهم مبلمان اداری ، به وسیله هایی کفته می شود که در بخش های مختلف شرکت از آنها استفاده می شود.
بی شک بدون وجود تجهیزات مبلمان اداری شرکت ماهیت و کاربری لازم را ندارد.
پس نتیجه میگیریم که برای راه اندازی یک شرکت تهیه مبلمان اداری جزء اولیت ها قرار دارد.
تجهیزات مهم مبلمان اداری
مبلمان اداری انواع و سبک های مختلفی دارد ، که هر کدام از آنها برای دکوراسیون اداری های متفاوت کاربرد دارد.
با تهیه درست این محصولات می توانید جلوه محیط خود را دوچندان کنید ، و بر روی تاثیر گذاری آن بر روی افراد موثر واقع شوید.
انواع تجهیزات مهم مبلمان اداری :
هر کدام از تجهیزات مبلمان اداری ، دارای کاربری مخصوص خود هستند.
این محصولات در بخش های مختلف شرکت مورد استفاده افراد قرار می گیرند.
به همین منظور شما با بررسی هر کدام مناسب ترین محصول را با توجه به ناحیه کاربری که دارید باید تهیه کنید.
- میز های اداری
- اکسسوری
- مبل و نیم ست
- صندلی های اداری
- کتابخانه
- و …
از انواع تجهیزاتی است که باید در بخش های مختلفی از شرکت مورد استفاده قرار بگیرند.
میز های اداری :
یکی از مهم ترین تچهیزاتی که افراد باید در بخش های مختلف شرکت از آنها استفاده کنند میز است.
میز اداری در کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، و در سبک های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.
- میز مدیریتی
- منشی یا کانتر
- میز کنفرانسی
- کارمندی
- میز تریبون
یکی از مهم ترین این نمونه ها میز مدیریتی است ، که باید در بخش مدیریت و ریاست شرکت از آن استفاده می شود.
انتخاب این میز باید به شکلی باشد ، که علاوه بر زیبایی به محیط جدیت نیز ببخشد و باعث حفظ جایگاه مدیر شود.
اکسسوری :
این محصولات بیشتر به عنوان وسیله های تزئینی استفاده می شود.
باید این محصولات را با توجه به سبک کلی محیط خود انتخاب کنید.
اکسسوری ها انواع مختلفی دارد ، از جمله :
- ساعت
- فرش
- کازیه
- مجسمه
- تابلو
- آباژور
- لوستر
از انواع اکسسوری هایی هستند که در بخش های مختلف شرکت از آنها استفاده می شود.
استفاده از اکسسوری جلوه و زیبایی محیط را چند برابر می کند.
مبل و نیم ست :
همیشه باید برای مستقر شدن مهمانان و استراحت آنها یک محیط مجزا وجود داشته باشد.
در این محیط باید از مبل و نیم ست مناسب استفاده شود ، تا مهمانان احساس راحتی داشته باشند.
همچنین در اتاق مدیریت نیز برای پذیرایی از مهمانان و انحام جلسات یا حتی استراحت مدیر از مبل های مخصوص استفاده می شود.
این نیم ست ها باید با دفتر کار و سایر تجهیزات شما ست باشد.
صندلی های اداری :
در کنار میز های اداری باید وسیله ای برای نشستن پرسنل نیز در حین کار وجود داشته باشد.
شرکت ها باید بخش های مختلف خود را با توجه به کاربری که دارند ، به انواع صندلی های اداری مجهز کنند.
این صندلی ها نیز باید استاندارد و متناسب برای 8 ساعت کار در طول روز باشند.
- صندلی کارمندی
- مدیریتی
- کنفرانسی
- آزمایشگاهی
- انتظار
هر کدام از این صندلی ها در سیک های مختلف قابل ارائه و ساخت هستند.
کتابخانه :
یکی از وسیله هایی که می توانید در بخش هایی مثل اتاق مدیریت از آنها استفاده کنید ، کتابخانه است.
کتابخانه محل قرار گیری انواع کتاب ، مجله ، ژورنال ها ، کاتالوگ ، تقدیر نامه و اکسسوری ها نیز است.
ابعاد این محصولات معمولا بزرگ است و در سبک های کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.
در نمونه های کلاسیک کتابخانه ها دارای بزرگ و با تاج ها ستون های کار شده است.
در مدل های مدرن نیز با طرح های خاص و منحنی های هندسی این محصولات طراحی می شوند.
قیمت تجهیزات مهم مبلمان اداری :
از جمله مهم ترین عواملی که در هنگام خرید محصولات افراد به آن توجه دارند ، قیمت است.
همچنین قیمت یکی از مواردی است که مشخص کننده کیفیت و کارایی محصولات می باشد.
به همین منظور برای ساخت انواع مبلمان اداری قیمت های مختلف تعیین می شود.
اما دلایلی وجود دارد که هر کدام از آنها باعث می شود ، تا قیمت ثابتی برای مبلمان اداری لحاظ نشود.
این موارد عبارتند از :
- نوع متریال
- سبک
- کاربری
- ابعاد و وزن
- رنگ و فناوری های آن
همگی از جمله مواردی هستند ، که بر روی تعیین قیمت تجهیزات تاثیر می گذارد.
مثلا نوع متریال تاثیر زیادی بر روی قیمت دارد ، و در ساخت انواع مبلمان اداری از انواع مختلفی استفاده می شود.
برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک چوب به عنوان اصلی ترین متریال استفاده می شود.
چوب ها انواع مختلفی دارند اما در همه آنها نمونه آبنوس و گردو از حمله گران قیمت ترین و چنار نمونه ارزان قیمت آنهاست.
اما به طور کلی به دلیل استفاده از متریال جوب در ساخت این محصولات قیمت آنها تقریبا از سبک های دیگر بیشتر است.
مبلمان اداری مدرن نیز سبکی است که در ساخت آن از متریال های مختلفی استفاده می شود که اغلب آنها مقرون به صرفه هستند.
سنگ و فلز نمونه های گران قیمت متریال مبلمان اداری مدرن محسوب می شوند.
سایر موارد نیز به همین ترتیب بر روی قیمت مبلمان اداری و تجهیزات آن تاثیر می گذارد.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
تعقیب
[…] این موارد در دسته تجهیزات مهم مبلمان اداری هستند که برای تکمیل چیدمان دکوراسیون اداری از آنها […]
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.