مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری خاص در سبک های متفاوت ساخته می شود.

اما اینکه چه سبکی از مبلمان اداری خاص است از نظر هر فرد متفاوت است.

مبلمان اداری برای هر بخش از یک مجموعه لازم است و می تواند بر روی راندمان کاری افراد تاثیر می گذارد.

مبلمان اداری خاص | میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری کلاسیک 

 

مبلمان اداری خاص

میز مدیرینی کلاسیک | مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی سلطنتی

 

مبلمان اداری به تجهیزات و قطعاتی می گویند ، که در فرایند تکمیل دکوراسون اداری یک شرکت و یا مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد.

این تجهزات در سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص خود هستند.

در ادمه مطلب انواع تجهیزات مبلمان اداری را به شما معرفی خواهیم کرد.

تجهیزات مبلمان اداری شامل :

  • میز های اداری 
  • صندلی اداری
  • کتابخانه
  • پارتیشن اداری 
  • نیم ست و مبل های اداری
  • کمد و فایل های اداری

می شود.

میز های اداری :

میز های اداری در کاربری های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

هر کدام از این میز ها در ناحیه کاربری  مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند.

  • میز کنفرانسی 
  • میز مدیریتی 
  • میز کارشناسی
  • میز کارمندی 
  • میز کلاینت
  • میز کانتر یا منشی
مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری کلاسیک | قیمت مبلمان اداری | مبلمان اداری لوکس

میز کنفرانسی :

این میز مناسب برای اتاق جلسات گروهی و اتاق کنفرانس طراحی و ساحته می شود.

در ابعاد مختلف و متناسب با تعداد افراد و صندلی ها و متراژ محیط ساخته می شود.

در سبک های کلاسیک و مدرن قابل طراحی هستند ، و شما می توانید آن را ست و هماهنگ با میز مدیریتی خود انتخاب کنید.

میز مدیریتی :

میز مدیریتی برای اتاق مدیریت و به طور کلی بخش ریاست یک مجموعه طراحی شده است.

برای ساخت این میز همیشه از بهترین متریال و طراحی ها استفاده می شود.

طراحی و ساخت این میز باید به گونه ای باشد که جایگاه مدیر را نشان دهد.

میز باید طراحی داشته باشد که علاوه بر جلوه و زیبایی جدیت فضا را نیز به نمایش بگذارد.

چگونه مبلمان اداری مناسب انتخاب گنیم ؟

برای انتخاب مبلمان اداری مناسب باید طبق اصول و قواعد خاصی اقدام کنید.

با رعایت نکاتی می توانید مبلمان اداری مناسب شرکت و مجموعه اداری خود را انتخاب و تهیه نمایید.

  • بودجه ای مخشص را در نظر بگیرید.
  • سیک مورد علافه خود را مشخص کنید.
  • ناحیه کاربری که در آن می خواهید از مبلمان اداری استفاده کنید را فراموش نکیند.
  • طبق دکوراسیون کلی شرکت می توانید مبلمان اداری تهیه کنید.
  • بر اساس زمینه شغلی مبلمان اداری خود را انتخاب کنید.
  • بر اساس متراژ محیط مبلمان خود را تهیه کنید.

این نکات را اگر رعایت کنید می توانید مبلمان اداری لوکس برای شرکت خود تهیه کنید.

 

بودجه :

بهتر است بودجه ای مشخص را برای تهیه مبلمان اداری خود در نظر داشته باشید ، تا بتوانید بر طبق همان تصمیم گیری کنید.

به طور مثال برای تهیه مبلمان اداری کلاسیک نسبت به سبک مدرن باید بودجه ای بیشتر در نظر بگیرید.

دلیل گران قیمت تر بودن سبک کلاسکی استفاده از متریال چوب و داشتن نقش و نگار های زیبا بر روی این محصولات است.

معرق کاری و منت کاری های سبک کلاسیک که کار دست استاد کاران ماهر است هزینه بر می باشد.

سبک مدرن نیز به دلیل ساگی که دارد و استفاده از متریال های مختلف دارای هزینه کم تری نسبت یه سبک های دیگر است.

زمینه شغلی :

رمینه شغلی می تواند تاثیر زیادی بر روی سبک دکوراسیون و مبلمان اداری شما داشته باشد.

به این منظور که بهتر است برای شغل های رسمی مانند دفاتر حقوقی ، شرکت های بازرگانی ، شرکت صنعت و مغدن و وزارت خانه ، مبلمان اداری کلاسیک انتخاب کنید.

برای زمنیه شغلی های مدرن و امروزی نیز بهتر است از مبلمان اداری و دکوراسیون اداری مدرن استفاده شود.

انواع متریال ساخت مبلمان اداری :

از متریال های مختلفی در ساخت مبلمان اداری استفاده می شود.

که هر کدام از این متریال ها دارای کیفیت و مرغوبیت ، قیمت مخصوص خود هستند.

در سبک های مختلف متریال های گوناگونی استفاده می شود.

منریال ساخت مبلمان اداری مدرن :

  • شیشه
  • ام دی اف 
  • فلز 
  • سنگ
  • نئوپان

این متریال ها مختلف هستند و دارای کیفیت مخصوص خود می باشند.

در این بین سنگ و شیشه دارای قیمت بیشتری نسبت به سلیر متریال های سبک مدرن هستند.

متریال ساخت مبلمان اداری کلاسیک :

چوب اصلی ترین متریال ساخت مبمان اداری کلاسیک می باشد.

انواع مختلفی از چوب ها وحود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخثوث خود می باشد.

  • بلوط
  • گردو
  • چنار
  • آبنوس
  • راش
  • سوپر راش گرجستانی

از نمونه چوب های پر کاربرد در ساخت مبلمان اداری است.

راه های ارتباطی :

برای سهولت در خرید می توانید بدون حضور در مراکز خرید اقدام به خرید کنید.

به طوری که شما می توانید در منزل و یا محل کار با دسترسی به اینترنت و شناخت سایت های معتبر خرید های خود را انجام دهید.

با این کار می توانید هم خرید های خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید ، هم در کم تر شدن ترافیک و آلودگی هوا ، موثر باشید.

مجموعه داژو یکی طراحان و سازندگان انواع مبلمان اداری و تجهیزات آن در سبک مخلتلف است.

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به دو روش حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

داژو به همراه مشاوران و کارشناسان مجرب حود شما را در هنگام خرید و بعد از آن یاری خواهد کرد.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۹۱۲۰۶۶۰۹۶۲

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.