مشاوره انتخاب میز اداری

مشاوره خرید میز اداری

مشاوره انتخاب میز اداری

میز مدیریتی کلاسیک | مشاوره انتخاب میز اداری | خرید مبلمان اداری

 

مشاوره خرید میز اداری ، به شما در انتخاب بهتر این محصول کمک می کند.

میز اداری یکی از اقلام مبلمان اداری است که باید در هر بخش از شرکت وجود داشته باشد.

اما ممکن است افراد برای خرید این محصول با چالش هایی رو به رو شوند.

مشاوره خرید میز اداری

 

برای اینکه این مشکلات و چالش ها را به کم تر کنید ، بهتر است از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

بهترین روش خرید می تواند همین موضوع باشد که قبل از خرید از راهنمایی های

افراد مشاور در این زمینه استفاده کنید. اما دریافت این اطلاعات به شما در خرید

بهتر میز اداری کمک بسیاری می کند.

اطلاعاتی که مشاور برای خرید میز اداری در اختیار شما قرار می دهد :

مشاور می تواند اطلاعات کاربردی را در اختیار شما قرار دهد.

مثلا :

  • معرفی انواع میز اداری با کاربری
  • سبک های مختلف میز اداری
  • ابعاد استاندارد میز
  • و …

این موارد اطلاعاتی هستند که از طرق مشاور می توانید دریافت کنید.

معرفی انواع میز اداری با کاربری :

میز های اداری انواع مختلفی دارند ، که هر کدام نیز دارای کاربری مخصوص خود هستند.

مشاور با معرفی هر کدام از میز ها با کاربری هایی که دارد ، به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.

انواع کاربری های میز اداری عبارتند از :

  • میز مدیریتی
  • کارمندی
  • میز کنفرانسی
  • منشی یا کانتر
  • و …..

هر کدام از این محصولات باید در بخش های مختلف باید مورد استفاده قرار بگیرند.

سبک های مختلف میز اداری :

 

میز اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | میز اداری خاص

برای ساخت و طراحی این محصولات یک سبک و طرح خاص در نظر گرفته می شود.

هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی ها و زیبایی مخصوص خود هستند.

انواع سبک های میز اداری عبارتند از :

  • کلاسیک
  • مدرن
  • هایتک
  • سلطنتی
  • مینیمال
  • روستک

مشاور به شما پیشنهاد می دهد با توجه به شرایطی که در محیط شرکت شما وچود دارد ،

کدام سبک را انتخاب کنید.

ابعاد استاندارد میز اداری :

برای ساخت میز ها ابعاد مشخصی و استانداردی از طرف سازنده اعلام می شود.

کارشناسان مربوطه به شما درباره ابعاد مختلف محصولات اطلاعات می دهند.

شما نیز می توانید با توجه متراژ بخش های مختلف شرکت خود میز در ابعاد مخصوص را انتخاب نمایید.

ابعاد انواع میز ها به صورت زیر است :

  • مدیرینی : از ۱۸۰ تا ۳۲۰
  • کنفرانسی : هر ۱۲۰ سانت یک پایه قرار می گیرد ، با توجه به تعداد افراد
  • کارمندی : ۱۲۰ ، ۱۴۰ در این حدود متغییر است.
  • منشی یا کانتر : با توجه به تعداد کلاینت متراژ آن تعیین می شود.

اطلاعاتی که مشاور از شما دریافت می کند :

 

مشاوره انتخاب میز اداری

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی کلاسیک | ست اداری لوکس

شما نیز باید برای کمک به مشاور اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهید.

با دریافت این اطلاعات کارشناسان مربوطه می توانند شما را به درستی راهنمایی کنند.

این دیتایی که می توانید در اختیار مشاور قرار دهید به این صورت است :

  • متراژ دفتر کار
  • ناحیه کاربری
  • زمینه فعالیت تجاری
  • و ….

این موارد را اگر در اختیار مشاوران مربوطه قرار دهید ، می توانید بهترین محصول را برای شرکت  خود تهه نمایید.

متراژ محیط :

برای چیدمان میز اداری شما باید از متراژ دقیق بخش مورد نظر خود اطلاعات داشته باشید.

مشاور نیز با بررسی متراژ دفتر کار شما و با بررسی موارد مختلف مشخص می کند.

تا کدام میز برای بخش مورد نظر شما مناسب است. مثلا اگر دفتر کار

کوچک دارید ، باید از میز هایی با ابعاد بسیار بزرگ استفاده کنید.

چرا که باعث می شود شما فضای مورد استفاده خود را از دست بدهید.

به همین منظور مشاور به شما کمک می کند

تا بتوانید میزی با مناسب ترین ابعاد را برای دفتر کار خود انتخاب کنید.

ناحیه کاربری :

میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | خرید میز اداری | میز مدیریتی کلاسیک

اینکه شما کدام بخش از شرکت می خواهید میز اداری خود را چیدمان کنید ، مهم است.

مشاور از شما این سوال را می پرسد که میز را برای کدام بخش می خواهید استفاده کنید.

سپس با توجه به پاسخ شما ، مناسب ترین محصول را به شما معرفی می کند.

اگر تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است دجار اشتباه شوید.

در این صورت نیز باعث بر هم خوردن نظم و هارمونی محیط خواهید شد.

شما نمی توانید میز مدیریت را در بخش کارمندان قرار دهید ، یا میز کنفرانسی را در بخش پذیرش چیدمان کنید.

زمینه فعالیت تجاری :

 

ست اداری

مبلمان اداری | میز کنفرانسی | مبلمان اداری خاص

اینکه چه زمینه شغلی دارید ، در انتخاب میز اداری شما تاثیر بسیاری دارد.

مثلا اگر افراد رسمی و جدی با شما در ارتباط هستند.

باید از نمونه میز هایی با سبک های سنگین ورسمی استفاده کنید.

این موضوع بیشتر در انتخاب میز مدیریتی و کنفرانسی صدف می کند.

مدیر و رئیس مجموعه اغلب با افراد مهمی در ارتباط هست.

به همین منظور باید از میز مدیریتی استفاده کند ، که ضمن زیبایی نشان دهنده جایگاه مدیر نیز باشد.

میز کنفرانسی نیز با توجه به مهمان یک شرکت و زمینه کلی فعالیت شرکت انتخاب می شود.

جمع بندی :

برای خرید میز اداری بهتر است به مرامز تخصصی طراحی و ساخت این محصولات مراجعه کنید.

تا بتوانید ضمن تهیه محصولی با کیفیت از راهنمایی مشاوران نیز بهره مند شوید.

به طور کلی مشاوره خرید مبلمان اداری در زمینه انتخاب محصولات به شما می تواند کمک بسیاری بکند.

مجموعه داژو یکی از این مراکز است که شما می توانید ، با خیال راحت به آن مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

در این مجموعه می توانید انواع میز اداری در سبک ، کاربری ، طرح ، ابعاد متفاوت را به همراه مشاوره تهیه نمایید.

لازم به ذکر است ، تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک ۱۳۱ | گالری داژو

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹                   ۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸                    ۰۲۱۶۶۷۴۶۴۴۵

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک ۲۲۱۱

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰                  ۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۱                   ۰۹۱۲۶۰۰۳۶۷۵

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.