میز اداری شرکتی ، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. مبلمان اداری اجزا و تجهیزات مختلفی دارد ، که هر کدام از آنها دارای کاربری های متفاوتی می باشند. این محصولات نیز یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در هر شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
میز اداری شرکتی | مبلمان اداری کلاسیک
انتخاب میز اداری باعث می شود تا شرکت و دفتر کار شما جنبه رسمی به خود بگیرد.
به طور کلی اگر یک دفتر کار مجهز به مبلمان اداری و تجهیزات اداری نباشد ، ماهیت خود را از دست می دهد.
همچنین در صورتی که دفتر کار شما وسیله های مناسب نداشته باشد ، باعث عدم اطمینان افراد به شما می شود.
به همین منظور باید در جهت تهیه بهترین مبلمان اداری اقداماتی انجام دهید.
در ادامه مطلب درباره یکی از انواع تجهیزات اداری توضیحاتی ارائه می شود.
میز اداری و انواع آن :
همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ، میز اداری یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که باید در بخش های مختلف شرکت از آن استفاده شود.
این محصول در کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شود ، که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص خود هستند.
در هر شرکت بخش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام از آنها باید میز مخصوص تهیه نمایید.
انواع میز های اداری :
کاربری های میز های مناسب برای شرک عبارتند از :
- میز مدیریتی
- کارمندی
- میز کنفرانسی
- کانتر یا منشی
میز مدیریتی :
برای بخش ریاست و تکمیل ست اداری اتاق مدیریت باید از این نمونه میز استفاده کرد.
این محصول باید در مدلی انتخاب شود که با دکوراسیون اداری اتاق مدیریت هماهنگ باشد.
میز مدیریتی باید دارای ظاهری شیک و لوکس باشد ، تا باعث تثبیت جایگاه مدیر شود.
همجنین این محصول باید به شکلی انتخاب شود که به محیط رسمیت ببخشد.
ابعاد استاندارد این محصول باید از 180 تا 280 ساخته شود. اما با توجه به متراژ شما در ابعاد های دیگر نیز این محصولات قابل ساخت هستند.
میز کارمندی :
بخش کارمندان یک شرکت باید مجهز به تجهیزات مختلف و کاربردی باشد.
میز کارمندی یکی از اسای ترین وسیله هایی است که باید در این بخش استفاده شود.
این محصول باید استنادارد باشد تا کاربر هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشد.
میز مخصوص اتاق کارمندان باید با تکنولوژی های روز همراه باشد.
همچنین باید دارای فضای کافی برای قرار دادن وسیله های مورد نظر کاربر باشد از حمله :
- کامپیوتر
- زوم کن
- پرینتر
- تلفن
- پوشه
میز کنفرانسی :
این محصول مناسب برای اتاق کنفرانس و جلسات گروهی یک مجموعه می باشد.
هر شرکت دارای یک بخش برای برگذاری سمینار ها و حلسات گروهی با اعضای هیئت و مدیره و سایر پرسنل دارد.
برای این بخش از شرکت باید از میز مخصوص اتاق کنفرانس استفاده کرد. میز کنفرانسی دارای ابعاد بزرگی است ، و دارای اشکال مختلف می باشد.
- مستطیلی
- مدولار
- دایره ای
- T شکل یا متصل به میز مدیریتی
- مربع
ساخت این محصول باید با توجه به نکات مختلف صورت بگیرد ، مانند :
- ابعاد میز باید با تعداد صندلی ها هماهنگ باشد.
- متراژ محیط باید با اندازه میز یکسان باشد.
- سطح صفحه میز باید دارای فضای کافی برای قرار دادن
وسیله های افراد باشد.
داژو سازنده میزهای لوکس سفارشی خاص شرکتی
میز کانتر یا منشی :
برای بخش پذیرش یک شرکت باید یک محیط مناسب و خاص طراحی شود.
در واقع این بخش به عنوان یک نمای کلی از مشخصات یک شرکت است.
این میز بیشتر دارای ابعاد بزرگ است و مدل آن متفاوت و خاص می باشد.
سبک های این محصولات :
برای ساخت محصولات اداری معمولا یک سبک و سیاق خاصی انتخاب می شود.
معمولا سبک میز های اداری برای شرکت را با توجه به عوامل مختلفی انتخاب می کنند ، مثل :
- متراژ محیط
- ناحیه کاربری
- بودجه
- سبک کلی دکوراسیون محیط
- زمینه شغلی
همه این موارد را باید هنگام انتخاب سبک محصول در نظر داشته باشید.
در بین تمامی سبک ها مدرن و کلاسیک دو نمونه اصلی و پر طرفدار در عرصه ساخت مبلمان اداری و تحهیزات آن هستند.
میز اداری کلاسیک :
کلاسیک یک سبک قدمی و تجملاتی است که دارای ویژگی های خاص خود می باشد.
این سبک تجملاتی است و در آن سادگی وجود ندارد.
برای ساخت انواع این محصولات بخصوص میز مدیریتی و میز کنفراسنی از این سبک استفاده می شود.
مناسب ترین گزینه برای زمینه شغلی های رسمی است.
همچنین شما برای حفظ هارمونی محیط باید این محصولات را در محیط هایی با دکوراسیون اداری کلاسیک چیدمان کنید.
از آنجایی که رنگ ها در این سبک تیره و گرم هستند و ابعاد آنها بزرگ است نیاز به محیطی با متراژ بزرگ است.
استفاده از متریال چوب در سبک کلاسیک رایج است و انواع مختلفی دارد.
- راش
- سوپر راش گرجستانی
- آبنوس
- چنار
- بلوط
- گردو
از جمله متریال های ساخت میز های اداری کلاسیک هستند.
به همین منظور برای تهیه این محصولت باید بودجه بیشتری را کنار بگذارید.
وجود منبت کاری و معرق کاری در ساخت میز های اداری کلاسیک که کار دست استاد کاران ماهر است ، باعث زیبایی این سبک شده.
میز اداری مدرن :
مدرن سبکی نو ظهور و جدید است ، که در قرن 19 میلادی وارد این عرصه شده است.
ویژگی های متفاوت این سبک باعث شده است ، تا طرفداران خاص خود را پیدا کند.
مثلا سادگی و دور بودن آن از تجملات باعث شده تا بیشتر جوانان به این سبک علاقه نشان دهند.
در بیشتر کاربری ها از این سبک می توان استفاده کرد اما برای میز های کارمندی سبکی اصلی است.
یعنی به دلیل نوع کاربری در این بخش میز ها باید به شکل مدرن باشند.
اما برای ساخت میز مدیریتی مدرن بهتر است آن را با زمینه شغلی انتخاب کنید.
مثلا اگر زمینه شغلی شما امروزی و مدرن است ، بهتره ست اتاق مدیریت خود را به این شکل دربیاورید.
استفاده از متریال های خاص و متفاوت باعث شذه تا سبک مدرن نسبت به سایر سبک ها مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر باشد.
- ام دی اف
- نئوپان
- سنگ
- شیشه
- فلز
از جمله متریال های ساخت انواع محصولات مبلمان اداری مدرن می باشد.
از جهتی دیگر یاده بودن این سبک و ابعاد منظم و کوچک محصولات باعث شده، که برای چیدمان این سبک نیاز به فضایی با متراژ بزرگ نداشته باشید.
استفاده از خطوط صاف و منحنی های هندسی در ساخت میز اداری مدرن بسیار رواج دارد.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675