میز اداری کلاسیک در مدل های متنوعی ساخته می شود.این محصولات در دسته اصلی تجهیزات مبلمان اداری قرار دارند. کاربران گرامی داژو میتوانند به جهت دریافت مشاوره خرید میز اداری با 02188656912 در تماس باشند.

میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک

میز اداری لوکس کلاسیک | مبلمان اداری داژو | میز اداری خاص

میز های اداری مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، کنفرانسی و کانتر ها هستند.

میز کار نمونه های مخصوصی است که برای هر حرفه از آن استفاده می شود مانند میز های صنعتی که برای قرار دادن ابزار جای مخصوص دارد.

مدل های میز مدیریتی با ابعاد 2.20 – 2.60 است و نمی توان برای بخش کارشناسی نیز از همان استفاده کرد.

همچنین نمی توان از میز 1.80 – 2 متر معاونت برای مدیریت استفاده کرد. بهتر است میز متناسب با هر کاربرد را انتخاب نمایید.

میز های پرسنل در سایز 1.40 و میز های کارشناسی با سایز 1.60 تهیه می شوند. اما با توجه به فضای در دسترس سایز میز ها تغییر می کند.

متریال های مبلمان اداری:

از متریال های واحد که برای ساخت میز کاربرد دارد: چوب، شیشه، فلز، پلکسی و سنگ است، که با توجه به سبک آن مشخص می شود.

اما گاهی این متریال ها قابل تغییر است. مثلا تبدیل کردن چوب به ام دی اف برای ساخت بدنه و سطح میز.

استفاده از فلز استیل برای پایه ها، دستگیره ها و… شیشه ها با امکان تغییر حالت محدود استفاده می شوند.

سنگ برای سطح میز کاربرد دارد. پلکسی با قطر پهن در میز مورد استفاده قرار می گیرد.

این موارد از متریال های اصلی است اما از متریال های دیگر برای زیبایی بیشتر بهره می برند.

مانند کناف، اپوکسی. برخی از این متریال ها برای یکی از دو سبک مدرن و کلاسیک کاربرد دارند مثلا شیشه در سبک مدرن و چوب در کلاسیک.

چوب در صورت تبدیل به ام دی اف در سبک مدرن استفاده می شود.

پایه و پانل میز اداری:

میز اداری در هر سبکی می تواند دارای تنوع طرح پایه باشد. سبک کلاسیک دارای پایه هایی با طرح سم آهو، پنچه عقاب، پنجه شیر، کم قوس و… باشد.

در سبک مدرن پایه های مربع، مستطیل و انواع اشکال هندسی است.

به طور کل یکی از الگو هایی که در ساخت میز مدرن رعایت می شود اشکال هندسی است. پانل ها متفاوت اند.

پانل در واقع صفحه ای است که در جلوی میز به کار می رود. در میز مدرن در کناره ها نیز به عنوان پایه استفاده می شود.

پانل برای قسمت جلو به صورت، میانه، کوتاه و بلند است. برخی میز ها بدون پانل ساخته می شوند.

میز اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | میز اداری | میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن؟

سبک مدرن و کلاسیک دو سبک کاملا متفاوت اند که هر کدام ویژگی های خاصی را دارند و از نظر طراحی با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

جدا از سلیقه فردی در انتخاب سبک برای مبلمان اداری باید توجه کرد که در چه مجموعه ای با چه رسته شغلی و در ارتباط با چه گروهی از مخاطبان استفاده شود.

اگر از مشاوران فروش مبلمان اداری راهنمایی بخواهید الویت برای انتخاب مبلمان مدرن با دفاتر مشاغل مدرن مانند:

شرکت های IT، شرکت های تبلیغاتی، دفاتر نشریات، دفاتر پیشخوان و این قبیل مشاغل است.

در این مجموعه ها اغلب افراد جوان مشغول اند و مخابان ان نیز قشر جوان جامعه اند.

سبک کلاسیک برای فضا های جدی و رسمی مانند مجموعه های تجاری، ارگان های دولتی با طیف مخاطبان بالای 40 الی 50 سال با قرار داد های میلیاردی و فضا های لوکس و فاخر گزینه مناسبی است.

در کنار شغل های ذکر شده مشاغلی وجود دارد که با طیف های سنی متفاوت جامعه در ارتباط اند. مانند:

مطب های پزشکی، دفاتر و موسسات حقوقی، دفاتر املاک، کافه ها رستوران ها.

در این فضا ها با توجه به گریدی که دارند مبلمان و تجهیزات انتخاب می شود.

بنابراین بهتر است برای انتخاب دکوراسیون اداری از یک طراح مشورت دریافت نمایید.

میز اداری کلاسیک

مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک | بهترین برند مبلمان اداری داژو

میز اداری نو یا مبلمان اداری دست دوم؟

تجهیزات اداری بر مراجعین و کارمندان مجموعه تاثیر می گذارد.

گاهی حتی یک فرد یک مجموعه را برای زیبایی دکوراسیون ان انتخاب می کند.

هر چیزی نو و تازه ی آن جذابیت دارد.

حتی یک چیز کوچک اول که خریده می شود بیشتر تو دید است و بعد از مدتی زیبایی ان تکراری شده و یا فرسوده می شود و دیگر کسی را جذب نمی کند.

حال اگر این تجهیزات مبلمان اداری باشد که کلا باید قید دست دوم ان را زد.

به چند دلیل نباید مبلمان دست دوم خرید: یک اینکه گارانتی تنها در دفعه اول که خریده می شود شامل حال آن است.

دو اینکه امکان دارد قطعه ای از آن تعمیر شده باشد و بعد از مدتی از همان ناحیه خراب شود.

سه اینکه مبلمان اداری در طراحی هر چند سال یکبار دچار تغییراتی در ابزار و یراق و روکش ها می شود.

که دست دوم ان دیگر از مد افتاده به حساب می اید. حتی برای صرفه جویی در هزینه هم بهتر است به سراغ مبلمان دست دوم نروید.

میز اداری کلاسیک | مبلمان اداری چوبی کلاسیک لوکس

در کنار میز اداری تجهیزات اداری دیگری نیز وجود دارد.

صندلی اداری، مبل پذیرایی یا انتظار، پارتیشن، کتابخانه و فایل های اداری از دیگر اقلام اند.

این محصولات مانند میز ها دارای سبک اند. صندلی های کلاسیک و یا سلطنتی که از متریال چوب ساخته می شوند.

و صندلی مدرن که از فلز ساخته می شود. کاربرد های صندلی اداری متفاوت است.

مدیریتی ، کارمندی ، کارشناسی ، کنفرانسی و ویزیتوری از صندلی های پر کاربرد در ادارت اند.

این مدل از محصولات زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند.

اغلب افراد بیش از 8 ساعت از صندلی استفاده می کنند. به این منظور بهتر است از صندلی دارای درجه g یعنی هشت ساعت کاری استفاده نمایند.

صندلی مناسب برای میز اداری کلاسیک، صندلی اداری کلاسیک با فریم چوبی است.

کتابخانه و فایل های اداری اغلب از اسکلت میز هایی که برای مجموعه انتخاب شده است ساخته می شوند. این کار به زیبایی بیشتر آن بخش و یا دفتر کمک می کند.

فایل ها چسبیده به میز و به صورت ال نیز قابل طراحی اند. با توجه به پلان پروژه به صورت جدا و یا در ابعاد متفاون هم قابل ساخت اند.

در نتیجه:

افراد به هنگام تهیه تجهیزات مبلمان اداری از جمله میز با چالش هایی همراه هستند.

برای کم کردن این چالش ها باید با توجه به نکات مختلفی پیش بروند تا بتوانند بهترین محصول را تهیه کنند.

در هر صورت انتخابی که بر روی اصول انجام شود، نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت.

با توجه به این موضوع قبل از خرید میز اداری بهتره که نکاتی را در رابطه با آن در نظر بگیرید.

در این راستا می توانید با واحد مشاوره ی مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو در ارتباط باشید.

تیم تخصص داژو از ابتدا تا انتهای خرید همراه شما خواهند بود.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست؟ 

شعبات تهران:

شعبه یک: تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو: تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۶ رای