پاسخ دهی مشاوران
0%
کیفیت متریال
0%
تنوع سبکی
0%

تجارت های بزرگ پولساز جهانی در انتظار شماست

مبلمان اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری خود را برند داژو تهیه کنید

دکوراسیون اداری، یکی از بخش های اصلی در چیدمان محسوب می شود. طراحی دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری یکی از موارد مهم در تاثیر گذاری شرکت شماست.

طبق تحقیقات افراد هنگام ورود به یک مکان تاثیرات مثبت و منفی از محیط دریافت می کنند.

دکوراسیون اداری

با توجه به این موضوع افراد باید در طراحی دکوراسیون خود هوشمندانه عمل کنند. چرا که باید بر روی افراد تاثیرات مثبت بگذارند. همچنین با داشتن دکوراسیون اداری خاص راندمان کاری پرسنل نیز افزایش می یابد.

به همین منظور بهتره که در این راستا از دکوراتور های مجرب راهنمایی بگیرید. دکوراتور ها با تخصص خود می توانند بهترین طراحی را برای شرکت شما انجام دهند.

اما دانستن چند نکته در زمینه دکوراسیون اداری به شما پیشنهاد می شود. شما با بررسی این نکات می توانید دقیق تر در این زمینه عمل کنید.

چند نکته کاربردی در زمینه دکوراسیون اداری:

در این قسمت به بررسی نکات مختلف در این طراحی شرکت خواهیم پرداخت.

  1. انتخاب صحیح سبک ها
  2. تهیه مبلمان اداری مناسب
  3. رعایت هارمونی رنگ ها
  4. توجه به نور پردازی

این چهار نکته کلیدی می تواند به شما در طراحی کمک بسیاری بکند. هرجند شما این کار را باید به متخصصین مربوطه بسپارید. اما به شما کمک می کند تا حرفه ای عمل کنید.

انتخاب صحیح سبک ها:

دکوراسیون اداری

مبلمان اداری از تجهیزات اصلی برای شرکت ها و سازمان های اداری هست

برای سبک های دکوراسیون اداری شما باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. چرا که هر سبک دارای ویژکی های بخصوص است، که از عناصر مختلف الگو گرفته. اما به طور کلی سبک های دکوراسیون ادازی متفاوت هستند.

انواع سبک های مبلمان اداری کدامند؟

  • کلاسیک
  • مدرن
  • هایتک
  • سلطنتی
  • مینیمال
  • روستیک
  • باروک

تهیه مبلمان اداری مناسب:

طراحی داخلی

طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری با بهترین متریال ها

برای اینکه شرکت بتواند ماهیت خود را حفظ کند و کارایی داشته باشد. باید برای بخش های مختلف آن از مبلمان اداری استفاده شود. مبلمان اداری شامل قطعاتی است که در جهت تکمیل چیدمان دکوراسیون از آن استفاده می شود.

این محصولات در کاربری های مختلف و در سبک های متفاوت قابل ساخت و طراحی هستند. شما باید توجه داشته باشید که ای محصولات را بر اساس سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. مثلا اگر سبک کلی کلاسیک است باید از مبلمان اداری کلاسیک و زیر مجموعه های آن بهره ببرید.

یا اگر دکوراسیون اداری مدرن در محیط طراحی شده از مبلمان اداری مدرن استفاده کنید.

رعایت هارمونی رنگ ها:

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری باید بر اساس قواعد و قوانین یک سبک مشخص طراحی شود

رنگ یکی از تاثیر گذار ترین بخش ها در طراحی یک محیط است. به همین منظور باید به طیف های آن توجه شود.

طیف رنگی می تواند بر اساس موارد مختلفی تعیین شود:

  1. بر اساس سبک
  2. اندازه محیط
  3. روحیه افراد
  4. طیف افرادی که با آنها در ارتباط هستید.

مثلا درسبک های کلاسیک و رسمی از طیف های تیره و گرم بیشتر استفاده می شود. یا در مخیط های با متراژ کوچک بیشتر باید از رنگ های روشن و ترکیبی استفاده شود.

توجه به نور پردازی:

دکوراسیون اداری

مبلمان اداری کلاسیک و لوکس با متریال چوب با کیفیت

نور می تواند تاثیر بسیاری در مخیط شرکت داشته باشد. به همین منظور پخش نور باید بر اساس اصول خاصی صورت بکیرد. نور در محیط باید با توجه به نوع سبکی که دارید پخش شود. مثلا اگر سبک کلاسیک در دکوراسیون را انتخاب کردید نور باید به این صورت باشد:

  1.  مستقیم
  2. غیر مستقیم

در مدل مستقیم نور برای هر تجیهیزات به صورت جداگانه قرار می گیرد. در این محیط ها انرژی بیشتری در محیط پخش می شود. نمونه غیر مستقیم نور برای ایجاد آرامش در محیط است. یعنی بخش پذیرایی و قسمت هایی که رفت و آمد وجود ندارد.

مشاوره دکوراسیون اداری

همین حالا برای دریافت مشاوره

با واحد  تخصصی داژو تماس بگیرید.

091220040185

مشاوره انتخاب دکوراسیون اداری:

برای طراحی هر چه بهتر در محیط اداری شما باید از مشاوران مجرب راهنمایی بگیرید. به همین منظور آرشیتکت ها و طراحان محرب از شما اطلاعاتی دریافت می کنند. شما نیز باید اطالعات لازم را در جهت پیشبرد کار ، به آنها ارجاع دهید.

اطلاعاتی که مشاور از شما دریافت می کند به شرح زیر است:

  • متراژ شما چقدر است؟
  • ناحیه کاربری که مد نظردارید.
  • نوع فعالیت تجاری شما

شما با دادن این اظلاعات به مسئول مربوطه می توانید در پیشبرد روند طراحی موثر واقع شوید.

متراژ محیط:

یکی از موارد مهمی که قبل از طراحی دکوراسیون اداری باید به آن توجه کنید ، متراژ است. مشاور با بررسی ابعاد و اندازه های محیط شما می تواند بهترین طراحی را انجام دهد. مثلا نحوه طراحی محیط های کوچک و بزرگ با یکدیگر در تفاوت است.

به همین دلیل باید نکات مختلفی در این راستا رعایت شود، مثلا:

  • استفاده درست و ترکیب طیف های رنگی
  • در نظر داشتن ابعاد تجییهزات
  • سبک
  • طراحی
  • و…

مثلا باید در محیط های کوچک و بسته استفاده از رنگ های تیره و گرم به حداقل برسد. یا در ضورت تمایل از رنگ های نیره به صورت ترکیبی استفاده شود. ابعاد محصولات مبلمان اداری باید کوچک و جمع تر از نمونه های دیگر باشد.

چرا که محیط شما را بازتر نشان دهند. بهترین گزینه برای این محیط ها استفاده از مبلمان اداری مدرن است. طراحی در محیط های بسته هر چه ساده تر باشند، محیط شما بازتر دیده می شود.

ناحیه کاربری:

دکوراسیون کردذن هر بخش از شرکت با یک دیگر تفاوت دارد. به همنی منظور شما باید به مشاور و ظراح اطلاع بدهید که برای کدام بخش نیاز به دکوراسیون دارید.

مثلا ظراحی بخش مدیریت با قسمت کارمندان و لابی تفاوت دارد. برای شناخت بیشتر شما در نظر داشته باشید یک اتاق مدیریت دارید. شما می خواهید این بخش را دکوراسیون و چیدمان کنید.

شما باید در این بخش اطلاعات کافی داشته باشید. چرا که یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت اناق مدیریت و ریاست است. در اتاق مدیریت باید طراحی به شکل رسمی و نشان دهنده  جایگاه شخص  مدیر باشد. یا توجه به این موضوع دکوراتور و مشاور این زمینه دقت بسیاری دارد.

زمینه فعالیت تجاری:

برای اینکه شما بتوانید بهتریو تاثیر گذار ترین دکوراسیون را در محیط شرکت پیاده سازی کنید. بهتره که به زمینه شغلی که دارید توجه کنید. با این کار می توانثید بر اساس نوع فعالیتی که دارید محیط را پویا تر و تاثیر گذار تر جلوه دهید.

مثلا برای مشاغلی که رسمی هستند ، باید از دکوراسیون سبک کلاسیک و زیر محصوعه های آن بهره ببرید. یا در محیط هایی که زمینه فعالیت امروزی است، دکوراسیون اداری مدرن می توانید گزینه مناسب تری باشد.

شما باید با توجه به طیف افرادی که روزانه با آنها در ارتباط هستید ، طراحی شرکت را انجام دهید.

نتیجه گیری:

تاثیر محیط بر افراد فاحش است ، و می توان آن را به وضوح متوجه شد. مثلا شما محیطی با چیدمان اصولی را تصور کنید ، که چگونه افراد به آن جذب می شوند. یعنی شرکت شما اکر دکورایسون اداری خاص داشته باشد.

می تواند بر روی تصمیم گیری افراد موثر واقع شود. برای این کار تنها می توانید با آرشیتکت های حرفه ای همکاری کنید. مرکز تخصصی داژو می تواند همراه خوبی برای شما در این زمینه باشد. به همین منظور می توانید با مشاوران مجرب داژو همراه شود.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست؟

شعبات تهران:

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو: تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09128050070

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای