میز مدیریتی کلاسیک

فروش مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری ، باید در مراکز تخصصی انجام شود ، تا محصولاتی با کیفیت به دست شما برد.

مبلمان اداری جزء تجهزاتی هست که برای هر دفتر و شرکت ضروری و لازم است.

با تهیه درست مبلمان اداری می توانید به دفتر کار خود جلوه و زیبایی خاصی ببخشید.

فروش مبلمان اداری | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت مبلمان اداری

 

فروش مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی سلطنتی | فروش مبلمان اداری

همیشه افراد باید برای اینکه شرکت و محیط اداری تاثیر گذازی داشته باشند ، اقداماتی انجام بدهند.

این اقدامات باعث بهره وری بیشتر کارکنان یک مجموعه و تاثیر گذاری محیط بر روی افرادی که در طی روز با شما در ارتباط هستند ، می شود.

شما با دکوراسیون اداری و تهیه مبلمان اداری لوکس و شیک که مناسب با زمینه شغلی شماست ، می توانید در این اقدامات را در جهت مثبت پیش ببرید.

مبلمان اداری و تجهیزات آن :

مبلمان اداری به تجهیزات و قطعاتی اتلاق می شود ، که در فرایند تکمیل چیدمان دکوراسیون اداری از آنها استفاده می شود.

  • کتابخانه
  • انواع میز های اداری
  • پارتیشن اداری
  • کمد و فایل های اداری
  • مبل و نیم ست های اداری
  • صندلی های اداری

از نمونه تجهیزاتی هستند که در دسته مبلمان اداری قرار دارند.

همه این موارد در سبک های مختلفی همچون کلاسیک ، مدرن ، سطنتی ، طراحی و ساخته می شوند.

باید توجه داشته باشید که این وسیله ها باید همگی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا زیبایی و جلوه خود را به نمایش بگذارند.

شما باید توجه داشته باشید که هر کدام از این محصولات باید در ناحیه کراربری مخصوص خود مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربری میز های اداری چیست ؟

 

فروش مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری | مبلمان اداری سلطنتی | میز مدیریتی کلاسیک

میز های اداری نیز دارای کاربری های مختلفی هستند که هر کدام از آنها در ناحیه کاربری مخصوص خود باید نصب شوند.

  • میز کنفرانسی : مناسب برای اتاق کنفراننس و جلسات گروهی یک شرکت است.
  • کارمندی : برای بخش کارمندان و پرسنل ک مجموعه طراحی شده است ، که به صورت تک نفره و گروهی ساخته می شوند.
  • میز مدیریتی :  این میز برای بالا ترین سمت یک شرکت طراحی شده است که باید در ساخت آن دقت شود ، و به درستی انتخاب شود.
  • منشی یا کانتر : میز منشی یا همان کانتر برای بخش پذیرش و لابی مجموعه ساخته شده است.

این میز ها هر کدام باید در کاربری خود مورد استفاده قرار بگیرند.

شمامی توانید میز کارمندی را در اتاق کنفرانس قرار دهید ، یا میز مدیریت را برای پخش پذیرش و لابی یک مجوعه استفاه کنید.

این کار باعث می شود تا شما هارمونی محیط را حفظ نمایید.

چیدمان مبلمان اداری متناسب با دکوزاسیون :

مبلمان اداری را باید طبق اصول خاصی چیدمان شود ، تا زیبایی خود را نشان دهد.

یکی از این اصول که باید رعایت کنید انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون شرکت است.

شما ابتدا سبکی خاص را مورد نظر دارید و سپس بعد از آن شروع به تهیه تجهیزات بر اساس همان سبک می کنید.

سبک دکوراسیون شما می تواند بر اساس :

  • بودجه 
  • علاقه
  • زمینه شغلی 
  • ناحیه کاربری 

شما باشد.

در هر صورت شما باید یک سبک را انتخاب ، تا بتوانید بر اساس آن در روند چیدمان پیش روی کتید.

از سب های پر طرفدار می توان سبک کلاسیک و مدرن را نام برد.

این دو سبک دارای ویزگی های مخصوص خود است که هر کدام جذابیت خاصی برای طرفدارن خود دارد.

سبک کلاسیک :

 

فروش مبلمان اداری

مبلمان اداری لوکس | قیمت مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک

این سبک از دکوراسیون که دارای طرفداران زیادی است از تجملات درکار های خود بهره می گیرد.

دکوراسیون اداری کلاسیک بیشتر برای زمینه شغلی های رسمی تر مانند : دفاتر حقوقی ، شرکت های صنعت و معدن ، دفاتر بازرگانی استفاده می شود.

کلاسیک نشان دهنده شکوه و جلال و عظمت می باشد ، که باعث زیبایی هرچه تمام محیط می شود.

با انتخاب سبک کلاسیک برای شرکت و اداره خود باید تا تجهیزات را طبق این سبک انتخاب کیند.

به طور مثال برای انتخاب مبلمان اداری باید از سبک کلاسیک استفاده کنید.

مبلمان اداری کلاسیک دارای ویژگی های خاص خود است که باید متناسب با محیط انتخاب شود.

میز ، مبل ، کتابخانه ، در این سبک دارای منبت کاری و معرق کاری های زیبا و خاص است.

این کارشدگی ها باعث شکیل تر شدن محیط می شود.

سبک مدرن :

 

فروش مبلمان اداری

میز مدیریتی مدرن | قیمت مبلمان اداری مدرن | فروش مبلمان اداری

سبک مدرن  که یکی از سبک های کاملا متفاوت با سبک های دیگر است ، سادگی را از ویزگی های بارز خود قرار داده است.

در این سبک از دکوراسیون اداری هیچ چیز بیش از اندازه استفاده نشده است و از تجملات به دور می باشد.

بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل جوان طرفدار این سبک هستند.

برای مشاغل امروزی مانند : آژانس های هواپیمایی ، دفاتر خدمات IT ، شرکت های طراحی وب از سبک دکوراسیون مدرن استفاده می شود.

برای تکمیل دکوراسیون اداری مدرن نیز باید از مبلمان اداری مدرن استفاده کرد.

مبل ، میز و سایر تجهیزات مبلمان اداری مدرن از خطوط صاف و منحنی های هندسی در ساخت و طراحی خود بهره می برند.

همین امر باعث زیبایی و خاص بودن سبک مدرن شده است.

مجموعه داژو :

مجموعه داژو یکی از مراکز فروش مبلمان اداری در تهران می باشد.

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

همچنین تهیه محصولات به دو روش حضوری و غیر حضوری در این مجموعه امکان پذیر می باشد.

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

09120660962

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
4 پاسخ

تعقیب

  1. […] مبلمان اداری استاندارد برای شرکت | مبلمان اداری کلاسیک | فروش مبلمان اداری […]

  2. […] کلاسیک اداری | قیمت میز اداری | فروش مبلمان اداری | قیمت میز […]

  3. […] مبلمان اداری خاص داژو | مبلمان اداری کلاسیک | فروش مبلمان اداری […]

  4. […] مبلمان اداری شیک | قیمت میز مدیریتی | مبلمان اداری کلاسیک | فروش مبلمان اداری […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *