محصولات

محصولات شامل تمامی تجهیزاتی است که مجموعه داژو می تواند آنها را ارائه دهد.

خرید مبلمان اداری یکی از کار های دشوار برای موسسین یک شرکت محسوب می شود.

افراد در هنگام تاسیس و حتی تعویض تجهیزات اداری در یک شرکت باید تحقیقات بسیاری انجام دهند.

محصولات | مبلمان اداری کلاسیک 

 

محصولات

مبلمان اداری داژو | قیمت مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک

 

برای خرید محصولات در مجموعه داژو شما می توانید به روش های مختلفی اقدام نمایید.

دو روش برای خرید مبلمان اداری وجود دارد که اولی مراجعه حضوری و دومی خرید غیر حضوری ( آنلاین ) است.

ادر رووش اول افراد برای خرید تجهیزات اداری مد نظر خود به مراکز تخصصی فروش آن مراجعه می کنند.

با مراجعه حضوری شما می توانید انواع مختلف محصول را از نزدیک لمس کنید  وبا ویژگی های آن به درستی آشن شوید.

در خرید اینترنتی و آنلاین که امروزه یکی از منابع مهم برای خرید محصولات است ، روش فرق می کند.

افراد می توانند با مراحعه و شناسایی سایت های معتبر محصولات مورد نظر خود را به راختی تهیه کنند.

تنها با دسترسی به اینترنت و شناخت سایت های معتبر می توانید در کم ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

یکی از سایت های معتبر خرید مبلمان اداری مجموعه داژو است.

چند نکته برای خرید محصولات مبلمان اداری مناسب برای شرکت :

برای خرید مبلمان اداری بهتر است چند نکته را رعایت و آنها در هنگام خرید در نظر بگیرید.

توجه به این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصول مد نطر خود را تهیه نمایید.

  1. بودجه 
  2. زمینه شغلی 
  3. سبک 
  4. ناحیه کاربری 
  5. متراژ و اندازه محیط 

از جمله نکاتی هستند ، که شما می توانید در هنگام خرید محصولات اداری خود به آنها توجه داشته باشید.

بودجه :

در ابتدای امر بهتر است برای این کار بودجه ای مشخث و مبلغ مناسبی را در نظر داشته 

مثلا برای خرید مبلمان اداری کلاسیک که سبکی تجملاتی و لوکس است.

این سبک به دلیل ویژگی هایی که دارد ، از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

اما اگه به فکر محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه هستید بهتر است ، مبلمان اداری مدرن را انتخاب نمایید.

 

محصولات

میز مدیریتی مدرن | مبلمان اداری مدرن | فروش مبلمان اداری

زمینه شغلی :

زمینه شغلی شما یکی از مواردی است که شما در هنکام خرید محصولات خود می توانید از آن کمک بگیرید.

مثلا اگر دارای زمینه شغلی مدرن و امروزی هستید و می خواهید محیطی صمیمی را برای شرکت خود ایچاد کنید.

بهترین گزینه برای این فضا استفاده از تجهیزات اداری مدرن می باشد.

این شغل ها مثل آژانس های هواپیمایی ، دفاتر پیشخوان ، دفاتر it ، شرکت های طراحی وب ، و غیره …. می باشد.

در صورتی که شما دارای دفتر کاری هستید که جدیت و رسمیت در مخیط برای شما اهمیت زیادی دارید بهترین گزینه انتخاب تجهیزات اداری کلاسیک است.

این سبک به محیط گرما می بخشد و باعث جدی تر شدن محیط می شود.

شعلی های رسمی عبارتند از : وزارت خانه ها ، شرکت های بازرگانی ، دفاتر دولتی ، دفاتر حقوقی ، و از این قبیل می باشد.

 

محصولات

میز مدیریتی کلاسیک | قیمت مبلمان اداری | مبلمان اداری داژو

 

مرکز تخصصی داژو راه های ارتباطی : 

داژو به ساخت سبک های کلاسیک و سلطنتی بیش از سبک های دیگر توجه نشان داده است.

البته این گفته به منظور این نیست که ساخت مبلمان اداری مدرن انجام نمی دهد. 

داژو زمان زیادی است که در عرصه ساخت مبلمان اداری کار می کند اما در گذشته تحت نام های دیگری فعالیت داشته است. 

مجموعه داژو توانایی ساخت هر کدام از مبلمان اداری های سفارش داده شده را دارد. 

بدر کنار تمام این ها داژو طراحی دکوراسیون داخلی به صورت حرفه ای انجام می دهد. 

مجموعه داژو پروژه های دکوراسیون اداری مجموعه های بزرگ و مهمی را بر عهده داشته است و توانسته همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی زیادی داشته باشد. 

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675