مشاور انتخاب سبک مبلمان اداری

مشاوره انتخاب سبک مبلمان اداری

مشاور انتخاب سبک مبلمان اداری

مبلمان اداری لاکچری | مشاوره انتخاب سبک مبلمان اداری | تجهیزات اداری

 

مشاوره انتخاب سبک مبلمان اداری ، کمک بسیاری در این زمینه به شما می کند.

برای انتخاب سبک مبلمان اداری عوامل مختلفی هستند که می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشند.

ممکن است شما برای انتخاب و بررسی سبک این محصولات اطلاعات کافی نداشته باشید.

به همین منظور باید از مشاوره خرید مبلمان اداری در این زمینه راهنمایی بگیرید.

مشاوره انتخاب سبک مبلمان اداری

 

با این کار شما می توانید بهترین سبک تجهیزات را برای دفتر کار خود انتخاب نمایید.

مشاوران شما را از این جالش دور ، و شما را چند قدم به خرید محصول مورد نظر نزدیک تر خواهند کرد.

کارشناسان مربوطه در ابتدا به شما درباره هر سبک اطلاعاتی می دهند.

به همین منظور با بررسی شرایط دفتر کار شما مناسب ترین را پیشنهاد می دهند.

انواع سبک های مبلمان اداری که مشاوران پیشنهاد می دهند :

مشاوران درباره هر سبک بی شک اطلاعاتی دارند ، که آنها را در اختیار شما قرار می دهند.

هر کدام از سبک ها ویژگی های خاص خود را دارند ، و برای چیدمان آنها باید اصول قواعد خاصی رعایت شود.

  • کلاسیک
  • مدرن
  • سلطنتی
  • روستیک
  • هایتک
  • و …..

همه از جمله سبک هایی هستند که شما می توانید در محیط اداری خود آنها را چیدمان کنید.

مبلمان اداری کلاسیک :

سبک کلاسیک یکی از قدیمی ترین نمونه هایی است ، که در زمینه ساخت مبلمان اداری وجود دارد.

به همین منظور ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

سبک مبلمان اداری کلاسیک ساده نیست ، و در آن زینت بیشتری وجود دارد.

ابعاد محصولات مبلمان اداری در این سبک بزرگ و اغلب جا گیر می باشد.

در کلاسیک برای رنگ کاری محصولات در بیشتر موارد تیره و گرم هستند.

چرا که این سبک را می توان رسمی تر از سایر نمونه ها شناخت.

روستیک ، سلطنتی و باروک از زیر شاخه های سبک کلاسیک به شمار می روند.

تجهیزات اداری

انتخاب مبلمان اداری | مشاوره خرید مبلمان اداری | میز مدیریتی

پیشنهاد مشاوره برای انتخاب سبک مبلمان اداری کلاسیک :

مشاور درباره سبک کلاسیک به شما توضیحاتی می دهد و شرایط را می سنجد.

مثلا برای چیدمان مبلمان اداری کلاسیک باید ، شرایط زیر در دفتر کار و شرکت شما مهیا باشد :

  1. دفتر کار شما باید دارای متراژ کافی و بزرگ باشد.
  2. زمینه شغلی شما بهتر است رسمی باشد.
  3. شما می توانید این سبک را برای ناحیه کاربری اتاق مدیریت و کنفرانس استفاده کنید.
  4. برای تهیه این سبک مبلمان اداری باید بودجه بیشتری را در نظر داشته باشید.

اگر همه این شرایط را داشته باشید ، می توانید این سبک را برای اجرا در دفتر کار خود انتخاب کنید.

ملبمان اداری مدرن :

مدرن سبکی جدید و به اصطلاح امروزی تر از سایر نمونه هاست.

ویژگی های اختصاصی مبلمان اداری مدرن باعث شده است ، تا رقیب اصلی سبک کلاسیک به حساب بیاید.

مدرن ساختاری غیر تحملاتی دارد ، و در آن سادگی از ویژگی های بارز آن به حساب می آید.

ابعاد محصولاتی که در این ساخته و طراحی می شوند ، معمولا کوچک و کم جا هستند.

در سبک مدرن از رنگ های خنثی و اغلب ترکیبی به عنوان طیف پایه استفاده می شود.

هایتک ، مینیمال ، تک رو ، ماوریک ، از جمله زیر شاخه های سبک مدرن محسوب می شوند.

 

مشاور انتخاب سبک مبلمان اداری

مبلمان اداری خاص | مبلمان اداری مدرن | چیدمان مبلمان اداری

پیشنهاد مشاور برای انتخاب سبک مبلمان اداری مدرن :

پس از اطلاعاتی که از مشاور برای ویژگی های سبک مدرن دریافت کردید ، باید شرایط شرکت خود را بررسی کنید.

شرکتی با تجهیزات اداری مدرن بهتر است ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • شرکت ها و دفاتری با متراژ کوچک بهتر است از اینن سبک استفاده کنند. ( البته برای متراژ های بزرگ نیز مانعی وجود ندارد )
  • از مبلمان اداری مدرن بهتر است در شرکت هایی با زمینه شغلی امروزی چیدمان شود.
  • در بخش های مختلف از جمله : کارمندان ، پذیرش ، کنفرانس ، مدیریت ، می توان از این سبک استفاده کرد.
  • سبک مدرن مقرون به صرفه و اقتصادی است ، و برای تهیه آن نیاز به بودجه زیادی ندارید.

با توجه به شرایط ذکر شده شما می توانید سبک مبلمان اداری مدرن را در شرکت خود چیدمان کنید.

سوالات متدوال از مشاوره انتخاب سبک مبلمان اداری :

در مجموعه های تخصصی مبلمان اداری که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند مشاوران و کارشناسان مجربی وحود دارند.

به همین منظور هنگامی که کاربران به این مراکز مراجعه می کنند ، بهتر است از حضور این مشاوران بهره ببرند.

در حوزه مبلمان اداری بی شک کاربران اطلاعت زیادی ندارند ، و معمولا سوالات مشخصی را از مشاوران می پرسند.

این سوال ها می تواند به شکل زیر مطرح شود :

  • قیمت محصولات به چه صورت است ؟
  • متریال مبلمان اداری چیست و کیفیت آن چگونه تعیین می شود ؟
  • و ….

مشاوران نیز با بررسی شرایط کاربر به این سوالات پاسخ های مرتبط خواهند داد.

پاسخ مشاور به سوالات کاربران :

مشاور باید از اطلاعات کافی در زمینه مبلمان اداری برخوردار باشد.

چرا که در صورت پاسخ اشتباه ممکن است ، که منجر به انتخاب نادرست کاربر شود.

پاسخ کارشناس درباره قیمت مبلمان اداری :

یکی از مهم ترین بخش ها در هنگام خرید هر محصول می تواند همین مسئله قیمت باشد.

بی شک برای هر محصول قیمت مشخصی در نظر گرفته شده است.

مشاور باید بداند که به دلیل یکسان نبودند ساختار و طراحی هر محصول مبلمان اداری ، قیمت آن همیشه ثابت نیست.

پس بهتر است در جواب کاربر توضیحاتی داده شود.

مثلا :

  • متریال ها برای ساخت در هر سبک با دیگری تفاوت دارد ، و به انتخاب آنها بستگی دارد.
  • نوع رنگ و فناوری آن باعث می شود در قیمت تغییرانی به وجود آید.
  • با توحه به کاربری محصولات قیمت ها نیز متغییر هستند.
  • ابعاد محصول در صورت کم بودن کاهش و در صورت بیشتر شدن از حد استاندارد افزایش می یاید.

پس نتیجه می گیریم که قیمت مبلمان اداری مسئله ثابت نیست و در هر محصول با دیگری تفاوت دارد.

همجنین در یک محصول نیز در صورت تغییر در نوع متریال ، رنگ ، ابعاد قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

 

مشاور انتخاب سبک مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | حرید مبلمان اداری | بهترین برند مبلمان د

پاسخ کارشناس درباره نوع متریال مبلمان اداری :

برای ساخت تجهیزات اداری با توجه به نوع سبکی که دارند ، از متریال های مختلفی استفاده می شود.

هر متریال نیز کیفیت ، دوام ، چلوه و زیبایی مخصوص خود را دارند.

مشاور در ابتدا درباره سبک ها توضیحاتی ارائه می دهد ، و سپس متریال های سازنده هر کدام را نیز شرح می دهد.

مثلا :

برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک از چوب به عنوان اصلی ترین مواد اولیه استفاده می شود.

انواع چوب هایی که در ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

  • آبنوس
  • گردو
  • راش
  • سوپر راش گرجستانی
  • چنار
  • بلوط

سپس به شما درباره کیفیت هر کدام و نوع استفاده شده در محصول مورد نظر توضیح می دهد.

هر چند این نوع چوب ها با توجه به درخواست کاربر قابل تغییر است.

اما در مرکز تخصصی داژو در بیشتر موارد از چوب با کیفیت راش و سوپر راش گرجستانی استفاده می شود.

برای ساخت مبلمان اداری مدرن نیز متریال ها مختلف و متنوع هستند ، از جمله :

  • شیشه
  • فراورده های چوبی ( ام دی اف ، نئوپان )
  • فلز
  • سنگ

هر کدام از این متریال ها زیبایی و کیفیت خاص خود را دارند و در هر محصول مدرن با دیگری می تواند متغییر باشد.

 

میز مدیریتی مدرن

ست مبلمان اداری | چیدمان مبلمان اداری | میز مدیریتی مدرن

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *