معرفی تجهیزات مبلمان اداری

معرفی تجهیزات مبلمان اداری

معرفی تجهیزات مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | معرفی تجهیزات مبلمان اداری | چیدمان مبلمان اداری

 

معرفی تجهیزات مبلمان اداری به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.

به طور کلی انتخاب مبلمان اداری فرایندی دارد ، که باید طی شود.

در غیر این صورت ممکن است افراد در خرید محصولات با مشکلاتی رو به رو شوند.

معرفی تجهیزات مبلمان اداری

در مجموع مبلمان اداری به قطعات و تجهیزات قابل چیدمان در بخش های شرکت گفته شود.

به همین منظور هر کدام از تجهیزاتی که در بخش های شرکت هستند.

دارای کاربری های مخصوص و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.

در ادامه مطلب نمونه های مختلفی از تجهیزات مبلمان اداری را به شما معرفی می کنیم.

انواع تجهیزات مبلمان اداری :

این تجهیزات شامل موارد مختلفی هستند ، مانند :

  • مبل و نیم ست
  • میز های اداری
  • کتابخانه
  • صندلی اداری
  • اکسسوری
  • پارتیشن اداری

هر کدام از این موارد را باید در بخش های مخصوص خود استفاده کرد.

مبل و نیم ست :

این محصول بیشتر در بخش مدیریت و یا پذیرش یک شرکت چیدمان می شود.

به همین منظور باید در انتخاب آنها دقت کرد.

مبل و نیم ست اداری محلی برای استقرار مهمانان برای پذیرایی و استراحت مدیر است.

شما باید توجه داشته باشید که این محصولات را به صورت اصولی چیدمان کنید.

یعنی :

  • سبک
  • ابعاد
  • رنگ
  • طرح

باید با دکوراسیون محیط و سایر تجهیزات شما هماهنگ باشد.

مبل های اداری در نمونه های تک نفره ، دو و سه نفره قابل طراحی است.

مبل اداری

مبل اداری | مبلمان اداری | نیم ست اداری

میز های اداری :

نمونه ای مهم از تجهیزات مبلمان اداری است.

میز های اداری انواع مختلفی دارند ، که هر کدام در کاربری مخصوص چیدمان می شوند.

به همین منظور افراد باید محصولات را مطابق با کاربری که دارند تهیه کنند.

کاربری های میز اداری کدامند ؟

  • میز مدیریتی
  • منشی یا کانتر
  • میز کنفرانسی
  • کارمندی
  • و ….

از انواع کاربری های میز اداری محسوب می شود.

افراد باید توجه داشته باشند ، تا محصولات را به درستی چیدمان کنند.

شما نمی توانید میز مدیریتی را در بخش کارمندان قرار دهید.

چرا که باعث برهم خوردن هارمونی و نظم و محیط خواهید شد.

معرفی تجهیزات مبلمان اداری

میز اداری | میز مدیریتی | تجهیزات اداری

کتابخانه :

اغلب از این محصول در بخش های مختلف به ویژه اتاق مدیریت قرار می گیرد.

کتابخانه محل قرار گیری انواع :

  • کتاب
  • مجله
  • بروشور
  • کاتالوگ
  • لوح تقدیر
  • اکسسوری
  •  و ….

به صورت مجزا است.

ابعاد این محصولات اغلب بزرگ و ارتفاع آنها معمولا بالا است.

توجه داشته باشید که این محصول باید در سبک و طرح میز شما باشد.

کتابخانه

ست اداری لوکس | مبلمان اداری مدرن | کتابخانه اداری

صندلی اداری :

افراد روزانه ساعات طولانی را در شرکت و مشغول به انجام امور مختلفی هستند.

به همین منظور باید محلی برای استقرار آنها وجود داشته باشد.

با توجه به این موضوع صندلی های اداری باید در هر قسمت شرکت چینش شود.

باید دقت کنید که این محصول انواع و کاربری های مختلفی دارد ، مثل :

  • کنفرانسی
  • کارمندی
  • مدیریتی
  • کارشناسی
  • انتظار

هر کدام از این موارد باید به درستی در محل مخصوص خود قرار بگیرند.

همچنین باید دارای استاندارد های لازم به جهت آسیب نرساندن به سلامت جسمی کاربر باشد.

معرفی تجهیزات مبلمان اداری

صندلی اداری | صندلی مدیریتی | ست اداری مدرن

هزینه ساخت تجهیزات اداری :

برای ساخت محصولات اغلب هزینه های مختلفی در نظر گرفته می شود.

در همین راستا برای این هزینه مستقیما بر روی قیمت و بهای تمام شده محصول تاثیر دارد.

افراد در هنگام خرید محصولات توجه ویژه ای به قیمت آن دارند.

به همین منظور مواردی که بر روی قیمت تجهیزات مبلمان اداری تاثیر دارد را بررسی می کنیم.

  • سبک :

که شامل انواع مختلفی می شود ، و دو نمونه کلاسیک و مدرن اصلی تربن های آن هستند.

بی شک مبلمان اداری مدرن با توجه به سادگی دارای قیمت مقرون به صرفه تری برای افراد است.

  • نوع متریال :

با توجه به هر سبک از متریال های مختلفی استفاده می شود.

اما در هر کدام نمونه هایی وجود دارند ، که گرید آنها بالاتر است.

چوب متریال اصلی در ساخت مبلمان اداری کلاسیک است ، ولی آبنوس و گردو قیمت بیشتری دارند.

  • طراحی :

بی شک میزان کارشدگی های و طراحی که در هر محصول وجود دارد ارزش آن را بیشتر می کند.

چه بسا این کارشدگی ها کار دست باشد.

موارد فوق سه نمونه مهم ، در تاثیر گذاری هزینه های ساخت بر قیمت محصولات بود.

ست اداری مدرن

خرید مبلمان اداری | میز مدیریتی | مبلمان اداری مدرن

موارد دیگری که بر قیمت محصول تاثیر دارند کدام اند ؟

  • نوسانات بازار
  • نوع رنگ و فناوری
  • نیروی سازنده حرفه ای
  • ابعاد استاندارد 

نمونه هایی دیگر از عواملی هستند که بر روی کاهش و یا افزایش هزینه تاثیر دارد.

به همین دلیل اغلب قیمت مبلمان اداری به روز می باشد.

نتیجه گیری :

شناخت انواع تجهیزات مبلمان اداری به شما کمک می کند تا محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بهتره که شما در ابتدا تجهیزات اصلی و ضروری را برای بخش های شرکت خود تهیه کنید.

با اینکار شما می توانید با اولویت بندی درستی که دارید ، مناسب ترین تجهیزات را خریداری کنید.

انتخاب مبلمان اداری ممکن است برای افراد با چالش هایی همراه باشد.

با توجه به این موضوع باید از مشاوره خرید مبلمان اداری غافل نشوید.

برای این کار بهتره شما در مرکز تخصصی ، محصولات خود را تهیه کنید.

مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو یکی از فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات اداری است.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *