میز اداری

مبلمان اداری کلاسیک | میز اداری | ست اداری

میز اداری ، یکی از اصلی ترین اقلام مبلمان اداری است.

تمام کارکنان یک شرکت باید یک مکان مشخص برای مستقر شدن داشته باشند.

با توحه به این موضوع استفاده از انواع تجهیزات اداری در بخش های مختلف ضروری است.

میز اداری

این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام متفاوت چیدمان می شوند.

با توجه به این موضوع افراد باید دقت بیشتری در تهیه محصولات داشته باشند.

در این راستا می توانید از مشاوره خرید میز اداری بهره مند شوید.

به صورتی که آنها به شما در انتخاب صحیح محصولات کمک بیشتری می کنند.

انواع کاربری های میز اداری کدام اند ؟

برای شناخت بیشتر به شما انواع کاربری هایی که یک میز در شرکت دارد را معرفی می کنیم.

کاربری های این محصولات عبارتند از :

  • مدیریتی
  • کنفرانسی
  • کارمندی
  • کانتر یا منشی
  • و …

هر کدام نمونه کاربری های این نمونه از تجیهزات مبلمان اداری محسوب می شوند.

شما باید نکات مختلف را بررسی و کاربری مد نظر خود را تهیه نمایید.

میز مدیریتی :

میز اداری

میز مدیریتی | میز اداری | مبلمان اداری کلاسیک

اتاق مدیریت یکی از بخش های مهم در هر شرکت است.

در این بخش روزانه افراد مهمی در رفت و آمد هستند.

به همین منظور باید مجهز به بهترین ست های مبلمان اداری باشند.

استفاده از میز مدیریتی در این بخش باید هوشمندانه باشد.

با توجه به این موضوع بیاید از نمونه ای متناسب با محیط و شان مهمانان باشد.

طراحی میز مدیریتی باید به شکلی باشد که نشان دهنده جایگاه مدیر باشد.

همچنین باید به شکلی باشد که ظاهر ویژه ای به محیط منتقل کند.

ابعاد کلی این محصول به صورت استاندارد از 180 تا 320 است.

اما به دلیل تفاوت در متراژ محیط می توان تا حدودی این ابعاد را تغییر داد.

میز کنفرانسی :

میز اداری

میز کنفرانسی | ست اداری | مبلمان اداری

همیشه در شرکت و سازمان یک بخش برای برگزاری جلسات گروهی وجود دارد.

اتاق کنفرانس که محل برگذاری انواع جلسات در شرکت است.

باید مجهز به میز کنفرانسی مناسب محیط باشد.

میز کنفرانسی نیز ساختار متفاوتی با نمونه های دیگر دارد.

ابعاد این محصولات اغلب بزرگ و در اشکال مختلف قابل ساخت است.

برای ساخت میز کنفرانس اغلب ابعاد به این صورت تعیین می شود :

  1. تعداد صندلی ها
  2. متراژ محیط
  3. نقشه

با توجه به این موارد می توان ابعاد این نمونه از محصولات را تعیین کرد.

کیفیت متریال
تنوع در سبک و طرح محصولات
پاسخ دهی و راهنمایی مشاوران

سبک های میز اداری :

برای شناخت انواع میز های اداری از سبک های مختلفی استفاده می شود.

هر کدام از سبک ها نیز دارای ویژگی های مختص به خود هستند.

انتخاب این موضوع بستگی به شرایط شرکت شما دارد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که :

انتخاب سبک میز اداری بستگی به چه عواملی دارد ؟

  1. ابعاد و متراژ شرکت شما
  2. سبک کلی دکوراسیون اداری
  3. زمینه شغلی
  4.  و ….

از جمله مواردی هستند که برای انتخاب سبک بسیاری کاربرد دارند.

مثلا شما اگر دارای شرکتی با متراژ کوچک هستید ، باید نکاتی را رعایت کنید.

به صورتی که بهتره از میز هایی با ابعاد بزرگ در رنگ های تیره استفاده نکنید.

اما برای ساخت این محصولات چه سبک هایی قابل ارائه هستند ؟

باید بدانید که سبک های ساخت مبلمان اداری و تجهیزات آن متنوع اند.

به همین جهت انتخاب آنها متفاوت است.

  • کلاسیک
  • هایتک
  • مدرن
  • باروک
  • سلطنتی
  • مینیمال
  • و ….

هر کدام نمونه سبک هایاین نمونه محصولات محسوب می شوند.

در بین تمامی این موارد مدرن و کلاسیک در دسته اصلی قرار دارند.

با توجه به این موضوع سایر موارد زیر شاخه های این دو به حساب می آیند.

میز اداری مدرن :

میز اداری

مبلمان اداری مدرن | میز اداری مدرن | ست اداری

مدرن را می توان گفت که یکی از سبک های جدید و نوین است.

به طور کلی این سبک بر خلاف نمونه های گذشته خود است.

چرا که سادگی و دور بودن از تجملات را رویه کار خود قرار داده.

همین سادگی باعث شده تا افراد به ویژه جوانان جذب این سبک شوند.

استفاده از خطوط صاف و منحنی های هندسی در ساخت این محصولات مرسوم است.

در تمامی کاربری ها به ویژه کارمندی می توان از این سبک میز چیدمان کرد.

میز اداری کلاسیک :

میز اداری

مبلمان اداری لوکس | میز مدیریتی کلاسیک | خرید میز اداری

کلاسیک یک سبک قدیمی و پر طرفدار است.

این سبک تجملاتی و با ساختاری ظریف و لوکس است.

به همین منظور برای دفاتر کاری لوکس از این سبک بیشتری چیدمان می کنند.

طراحی این محصولات خاص و اغلب کار دست استادکاران ماهر است.

  • منبت کاری
  • نقاشی
  • معرق کاری

نمونه طراحی های قابل استفاده بر روی میز اداری کلاسیک است.

اغلب از این محصول برای میز مدیریتی یا کنفرانسی استفاده می شود.

آپشن های قابل تعبیه بر روی میز اداری :

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و درخواست افراد برای سهولت در انجام امور سازندگان محصولات را با آپشن هایی ارائه کردند.

تعبیه آپشن ها بر روی میز های اداری می تواند محصول شما را خاص تر و امروزی تر نشان دهد.

به طور کلی آپشن های زیر بر روی میز ها قابل تعبیه هستند :

  • داکت های برق
  • پد شارژ وایرلس ios و androuid
  •  گاوصندوق مخفی کشویی
  • کیبورد لیزری
  • جک تنظیم ارتفاع
  • هولدر مانیتور

هر کدام نمونه هایی از انواع آپشن هایی هستند که بر روی میز های اداری قابل تعبیه اند.

قیمت میز اداری :

یکی از مهم ترین عواملی که افراد در هنگام خرید محصولات به آن توجه دارند ، قیمت است.

قیمت از بهای تمام شده ساخت کالا تعیین می شود ، که به عوامل مختلفی بستگی دارد ، مانند :

  • نوع متریال
  • سبک میز
  • ابعاد
  • رنگ و فناوری
  • آپشن ها
  • طراحی
  • برند
  • و …

از جمله مواردی هستند که ، بر روی قیمت میز اداری تاثیر بسزای دارد.

اما نکته مهم دیگر نوسانات بازار است ، که بر روی افزایش و کاهش قیمت محصول تاثیر دارد.

با توجه به این موضوع می توان گفت قیمت این محصولات متغییر است.

و در شرایط های مختلف ممکن است این هزینه ها تغییر یابند.

جمع بندی نهایی میز اداری :

برای تهیه ادوات اداری از جمله میز اداری روش های مختلفی وجود دارد.

هر کدام از این روش ها شما را به نحوی نزدیک به خرید محصول می کند.

اما نکته مهم دیگر تهیه این محصولات از مراکز تخصصی است.

یعنی شما با مراجعه به مرکز تخصصی می توانید بهترین محصولات را مشاهده و تهیه کنید.

با توجه به این موضوع مرکز تیم حرفه ای داژو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شما می توانید با توجه به ساختار شرکت خود محصولاتتان را از این مجموعه تهیه نمایید.

همچنین می توانید از راهنمایی مشاوران مجرب مجموعه بهره مند شوید.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای