انواع ست اداری
انواع ست اداری ، به جهت تکمیل چیدمان دکوراسون اداری مورد استفاده قرار می گیرد.
ست های اداری را می توانید در بخش های مختلف شرکت با توجه به کاربری که دارید استفاده کنید.
تهیه ست مبلمان اداری باید با دقت و با توجه به اصول مشخصی انحام شود.
انواع ست اداری | مبلمان اداری لوکس
ست مبلمان اداری از حمله ضروری ترین تچهیزاتی است ، که باید هز شرکت به آنها تجهیز شده باشد.
این محصولات در سبک ها و طرح های مختلف برای هر بخش از قابل استفاده هستند.
شما با بررسی شرایط محیط اداری خود محصولات مورد نظرتان را می توانید تهیه نمایید.
معرفی انواع ست مبلمان اداری :
انواع مختلفی از این ست ها وجود دارد که هر کدام از آنها کاربری های متفاوتی دارند.
شما باید این نمونه محصولات را به صورت صحیح در مکان مشخص آنها استفاده کنید.
این محصولات عبارتند از :
- مبل و نیم ست
- میز های اداری
- کتابخانه
- صندلی های اداری
- پارتیشن ادازی
همه این موارد را باید در بخش مخصوص به صورت ست در کنار یکدیگر تهیه نمایید.
در ادامه مطلب چند نمونه از محصولات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
مبل و نیم ست اداری :
همیشه باید یک محیطی برای استقرار و استراحت مهمانان وجود داشته باشد.
به همین منظور یکی از این تجهیزاتی که باید برای مستقر شدن مهمانان وجود داشته باشند.
مبل و نیم ست را بیشتر در اتاق مدیریت و برای استراحت مدیر و پذیرایی از مراجعین استفاده می شود.
سبک های مختلفی دارد ، که هر کدام از آنها باید با توجه به سایر سبک های ست اداری شما انتخاب شود.
میز های اداری :
مهم ترین محصولی که باید شرکت ها به آن مجهز شوند ، میز اداری است.
میز های اداری انواع مختلفی دارند ، که هر کدام باید در بخش های مخصوص خود مورد استفاده قرار بگیرند.
همچنین سبک های متفاوتی از این محصولات وجود دارد ، که هر کدام از آنها ویژگی ها و زیبای های خاص خود را دارند.
انواع این میز ها عبارتند از :
- میز مدیریتی
- منشی و کارنتر
- میز کنفرانسی
- کارمندی
- میز تریبیون
- و ….
همه این موارد باید در مکان خود به صورت صحیح استفاده شوند.
شما نمی توانید میز گارمندی را در بخش مدیریت استفاده کنید و بلعکس.
کتابخانه :
یکی از نمونه های ست اداری کتابخانه است ، که می توان آن را به صورت اختیاری و سلیقه ای تهیه کرد.
کتابخانه محصولی برای قرار گیری انواع کتاب ، تقدیر نامه ، مجله ، کاتالوک ، اکسسوری می باشد.
ابعاد این محصولات معمولا بزرگ است ، و شما برای چیدمان آنها باید فضای کافی داشته باشید.
سبک این محصول را باید با توجه به سبک کلی ست اداری خود تهیه نمایید.
صندلی های اداری :
یکی از نمونه محصولاتی که در بخش های مختلف شرکت از آنها استفاده می شود ، صندلی است.
صندلی های اداری باید در هر بخش از شرکت که افراد مشغول به کار هستند تعبیه شده باشد.
همچنین این محصولات انواع مختلفی دارند ، که مدیریتی ، کارمندی ، کارشناسی ، کنفرانسی از نمونه های آنهاست.
استاندارد بودن صندلی ها بسیار مهم است و باید مناسب برای 8 ساعت کار در طول روز باشد.
پارتیشن اداری :
شرکت دارای بخش های مختلفی است ، که در هر بخش افراد به انحام امور مختلف مشغول هستند.
به همین منتظور این بخش ها بهتر است با یکدگیر تداخل نداشته باشند.
در شرکت ها سازندگان و طراحان می توانند برای جدا کردن بخش ها از یکدیگر از پارتیشن اداری استفاده کنند.
به طور کلی پارتیشن اداری وسیله ای برای تقسیم بندی و جدا کننده فضا های مختلف شرکت از یکدگیر می باشد.
خرید ست اداری :
برای تهیه ست مبلمان اداری بهتر است ، اقدامات لازم را انحام دهید ، تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.
قبل از خرید مبلمان اداری بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید :
- در نظر داشتن سبکی خاص
- اطلاع دقیق از متراژ محیط دفتر کار
- مشخص کردن ناحیه کاربری
- انتخاب بر اساس زمینه شغلی
با توحه به این نکات می توانید انتخابی راخت تر داشته باشید.
برای خرید ست های اداری بهتر است شما به مراکز تخصصی و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.
با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد ، که محصولی با کیفیت و مرغوب تهیه می کنید.
داژو یکی ار مرکز تخصصی فروش انواع ست های مبلمان اداری در سبک های مختلف می باشد.
شما می توانید قبل از خرید محصولات با مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.