انتخاب بهترین مبلمان اداری

انتخاب بهترین مبلمان اداری

میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری سلطنتی | انتخاب بهترین مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک

 

انتخاب بهترین مبلمان اداری ، در روند پیشبرد اهداف یک شرکت موثر است.

شاید برای شما این سوال پیش آید که چگونه مبلمان اداری می تواند بر روی پیش برد شرکت تاثیر بگذارد.

پاسخ این سوال کاملا واضح است و باید بدانید که محیط می تواند تاثیرات مثبت و منفی بر روی افراد بگذارد.

مثلا اگر شما شرکتی با تجهیزات و مبلمان اداری شیک و دکوراسیونی خاص دارید ، می توانید بر روی راندکان کاری پرسنل تاثیر بگذارید .

همچنین محیطی جذاب و لوکس می توانید بر روی افرادی که با شما در طول روز در ارتباط هستند و در روند معاملات شما تاثیر بگذارد.

انتخاب بهترین مبلمان اداری

 

شما با داشتن مبلمان اداری لوکس در شرکت و دفتر کار خود می توانید ، اعتماد افراد را نسبت به برقراری ارتباط با شما بیشتر کنید.

همجنین با ایجاد حس اعتماد و انحام معاملات بیشتر و انجام پروژه های بیشتر شرکت شما در جهت پیشبرد اهداف خود سوق پیدا خواهد کرد.

روش های انتخاب مبلمان اداری :

برای انتخاب تجهیزات اداری بهتر است ، از روش های مختلفی استفاده کنید.

با استفاده از این روش ها می توانید بهترین چیدمان را برای دفتر کار و شرکت خود داشته باشید.

  • شناخت کافی از محیط  و متراژ آن
  • در نظر داشتن سبکی مشخص
  • مشخص کردن ناحیه کاربری
  • در نظر گرفتن بودجه ای مشخص
  • انتخاب بر اساس زمینه شغلی

همه این نکات و روش ها را اگر رعایت کنید شما چند قدم به داشتن مبلمان اداری شیک نزدیک خواهید شد.

انتخاب بر اساس متراژ محیط :

اندازه محیط یکی مهم عواملی است که افراد می توانند بر اساس آن تجهیزات اداری خود را انتخاب نمایند.

شما باید قبل از خرید مبلمان اداری اطلاعات کافی از اندازه و حتی شکل دفتر گار خود داشته باشید.

اگر متراژ محیط شما کوچک باشد ، باید تچهیزاتی را تهیه کنید که مناسب و بدون تجملات باشد.

مثلا مبلمان اداری مدرن ساده و بدون تجملات است و سبکی تمیز است ، به طوری که مناسب برای متراژ های کوچک است.

جیدمان این سبک از محصولات اداری محیط شما را بزرگ تر نشان می دهد.

اما اگر دارای محیطی با متراژ بزرگ هتسید و شما قدرت مانور دارید ، می توانید از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید.

انتخاب بر اساس سبکی مشخص :

 

میز مدیریتی مدرن

چیدمان مبلمان اداری مدرن | میز اداری | میز مدیریتی مدرن

 

در ساخت مبلمان اداری از سبک های مختلفی استفاده می شود.

هر سبک دارای ویژگی های خاص خود هست و زیبایی مخصوص خود می باشد.

  • مدرن
  • کلاسیک
  • سلطنتی
  • مینیمال
  • باروک
  • هایتک
  • روستیک

از جمله سبک های ساخت مبلمان اداری هستند.

در این بین سبک مدرن و کلاسیک از جمله مهم ترین و اصلی ترین سبک های تجهیزات اداری می باشند.

مبلمان اداری مدرن سبکی امروزی و جدید است و دارای ویژگی های خاص خود می باشد.

مثلا سادگی و دوری از تجملات این سبک باعث خاص بودن آن و جلب شدن طرفداران زیادی به ویژه جوانان به آن شده است.

از منریال های مختلفی در ساخت این محصولات اسفاده می شود ، که شیشه ، سنگ ، فلز ، نئوپان و ام دی اف از جمله آنها می باشد.

مبلمان اداری کلاسیک نیز از جمله سبک های قدیمی و پر طرفدار است.

این سبک تحملاتی و با شکوه است ، که در ساخت آنها از متریال چوب استفاده می شود.

شما با بررسی ویژگی های هر کدام از سبک های مبلمان اداری می توانید مدل و طرح مورد نظر خود زا تهیه نمایید.

انتخاب بر اساس ناحیه کاربری :

هر شرکت و مجموعه اداری دارای بخش های مختلفی می باشد.

در هر بخش از این مجموعه افراد و پرسنل وظایف مختلفی دارند.

برای هر کدام ار این بخش ها بهتر است تجهزات مخصوصی استفاده شود.

مثلا برای اتاق کنفرانس باید از تچهزات مخصوص آن استفاده شود.

میز کنفراسی ، صندلی ، ویدو پروژکتور از چمله تجهیزات این اتاق هستند..

با برای بخش مدیریت یک شرکت باید از میز مدیریتی ، صندلی ، مبل و نیم ست ، کتابحانه و …. مخصوص برای این اتاق استفاده شود.

انتخاب میز برای این اتاق بسیار مهم است و شما باید بهترین سبک میز مدیریتی را برای آن انتخاب نمایید.

 

قیمت مبلمان اداری

میز مدیریتی کلاسیک | مبلمان اداری داژو | میز میز اداری خاص

در نظر داشتن بودجه ای مشخص :

برای انتخاب و تهیه مبلمان اداری بهتز است افراد و مدیران بودجه ای مشخص را در نظر بگیرند.

مثلا هر سبک دارای ویژگی های خاص خود است و بر اساس آن قیمت آنها متغییر می شود.

ب.دجه شما می تواند قدرت انتخاب شما را گسترش دهد تا بتوانید بر اساس آن تصمیم گیری کنید.

مثلا اگر شما مبلمان اداری کلاسیک می خواهد باید مبلغ بیشتری را در نظر داشته باشید.

به دلیل اینکه این سبک تجملاتی و در ساخت آن ظرافت خاصی به کار رفته است.

اما در صورتی که بودجه شما محدود است و شما می خواهید خرید اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشید ، مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه است.

انتخاب بر اساس زمینه شغلی :

هر سازمان و اداره بر روی موضوعی خاص فعالیت می کنند.

شرکت ها دارای زمینه شغلی متفاوت می باشد.

مدیران می توانند مبلمان اداری خود را بر اساس زمینه شغلی که دارند انتخاب کنند.

مثلا اگر دارای زمینه شغلی رسمی هستید و می خواهید محیط جدی را طراحی کنید ، باید دقت داشته باشید.

سبک مبلمان اداری کلاسیک به محیط رسمیت و گرما میبخشد و مناسب برای زیمنه شغلی های رسمی است.

دفاتر حقوقی ، وزارت خانه ها ، شرک های بازرگانی از جمله مشاغلی با زمنیه رسمی هستند.

اما اگر صمیمیت در محیط برای شکا مهم است و دارای زمینه شغلی امروزی هستید ، باید سسبک حاصی را انتخاب کنید.

مثلا مبلمان اداری مدرن به محیط صمیمیت می بخشد و مناسب برای مشاغل امروزی است.

شرکت های it ، دفاتر پیشخوان دولت ، بانک ها ، آژانس های هواپیمایی از جمله مشاغل امروزی هستند.

 

انتخاب بهترین مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | فروش مبلمان اداری

مرکزتخصصی مبلمان اداری داژو :

داژو یکی از مراکز اصلی طراحی و فروش انواع مبلمان اداری در سبک های مختلف می باشد.

در این مجموعه می توانید انواع تجهیزات را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه آماده راهنمایی کاربران می باشد.

شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از این مجموعه محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شعبه دو : تهران-خیابان ولیعصر-بالا تر از پارک ساعی -پلاک 2211

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779

02188656910-12

09122004018

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *