انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

 

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

مبلمان اداری کلاسیک | دکوراسیون کلاسیک | انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

 

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون ، باید هوشمندانه باشد ، تا تمامی عناصر به خوبی در کنار یک دیگر قرار بگیرند.

هنگام طراحی و چیدمان یک محیط اداری مبلمان اداری در دسته ضروری ترین تجهیراتی هستند که باید آن را تهیه کنید.

اما انتخاب این محصولات باید طبق اصول و قواعد مختلفی انحام شود که یکی از آنها انتخاب بر اساس نوع دکوراسیون اداری است.

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

 

برای طراحی هر شرکت باید یک دکوراسیون اداری مشخص با یک نقشه ثابت در نظر گرفته شود.

در زمانی که می خواهید یک شرکت را طراحی کنید باید از آرشیتکت های حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

اما در یک توضیح کلی باید بدانید که برای دکواسیون کردن یک محیط عوامل مختلفی دخیل هستند ، مثل :

  • تجهیزات مبلمان اداری
  • سبک
  • زمینه شغلی
  • متراژ و اندازه دقیق محیط

همه این عوامل باعث می شود تا محیطی تاییر گذار داشته باشید ، تا بتوانید عملکزد شرکت خود را بهتر پیش ببرید.

همجنین با داشتن شرکت و دفتری با چیدمان و طراحی شیک می توانید بر روی افراد تاثیر مثبت داشته باشید.

انتخاب مبلمان اداری :

برای انتخاب کردن مبلمان اداری روش های مختلفی وجود دارد ، که یکی از آنها انتخاب بر حسب دکوراسیون است.

دکوراسیون اداری به هر شکل که باشد ، شما می توانید بر حسب آن سبک و مدل مبلمان اداری خود را انتخاب کنید.

اما تجهیزات مبلمان اداری متفاوت است و هر کدام از آنها دارای ویژگی و کارایی خاص خود هستند.

این قطعات و تحهیزات عبارتند از :

  • صندلی های اداری
  • کتابخانه
  • پارتیشن اداری
  • میز های اداری
  • اکسسوری ها
  • نیم ست و مبل

شما قطعا با تحقیق و بررسی و مراجعه به مراکز معتبر فروش این محصولات می توانید بهترین نوع و سبک مبلمان اداری را تهیه نمایید.

در ادامه مطلب به بررسی انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون خواهیم پرداخت.

 

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

دکوراسیون شرکت | طراحی داخلی | سبک های دکوراسیون اداری

چگونه مبلمان اداری را با دکوراسیون خود هماهنگ کنیم ؟

برای انتخاب مبلمان اداری بهتر است به المان های مختلف شرکت و ساختار دفتر کار خود توحه داشته باشید.

اما یکی از مهم ترین بخش ها که نباید آن را از یاد ببرید ، نوع طراحی دکوراسیون شماست.

دکوراسیونی که شما برای شرکت خود انتخاب می کنید ، به شما کمک می کند تا چگونه بتوانید مبلمان اداری خود را در آن چیدمان کنید.

  • سبک دکوراسیون
  • استفاده از رنگ های مختلف
  • اندازه دفتر کار
  • ناحیه کاربری

از جمله عواملی هستند که در انتخاب مبلمان اداری بر حسب دکوراسیون می توان آنها را در نظر گرفت.

سبک دکوراسیون :

برای طراحی هر شرکت باید از یک سبک خاص استفاده کرد ، تا بتوان طراحی را پیش برد.

سبک ها متفاوت هستند و هر کدام از آنها جلوه بخصوصی دارند.

اما باید توجه داشته باشید ، که عناصر مرتبط با هر سبک را در کنار هم قرار بدهید.

مثلا اگر دارای محیطی با طراحی کلاسیک هستید باید سایر تجهیزات آن را هم در این سبک انتخاب کنید.

انتخاب تجهیزات مرتبط با هر بخش هم باید مطابق با این سبک باشد.

مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های آن باید در دفتر کار با طراحی کلاسیک قرار بگیرند.

در مثالی دیگر برای شرکتی با تجهیزات اداری و مبلمان اداری مدرن باید یک دکوراسیون مدرن در نظر گرفته شود.

شما باید در انتخاب هر شرایط محیطی خود نیز توجه داشته باشید ، تا بتوانید بهترین هارمونی را در محیط ایجاد کنید.

بهتر است اگر محیطی با متراژ بزرگ دارید  از سبک دکوراسیون اداری کلاسیک استفاده کنید.

یا اگر داری متراژ کوچک هستید برای بزرگ تر نشان دادن فضا می توانید از سبک مدرن بهره ببرید.

در محیط هایی با دکوراسیون مدرن باید تجهیزات تمیز ، براق و بدون تجملات باشند.

اما همه این موارد بستگی به انتخاب محصولات و نحوه چیدمان شما دارد.

 

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی کلاسیک | فروش مبلمان اداری

استفاده از رنگ در دکوراسیون :

رنگ یک موضوع مهم در طراحی یک محیط است.

انواع مختلفی از رنگ ها وحود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و روانشاسی خاص خود هستند.

برای انتخاب رنگ در سک محیط اداری باید دقت بسیار داشت ، تا نظم محیط بر هم نخورد.

برای هر بخش از شرکت بهتر است شما از رنگ های مناسب برای همان ناحیه را استفاده کنید.

مثلا برای بخش مدیریت شما باید از رنگ هایی گرم که به محیط رسمیت می بخشد استفاده کنید.

همجنین باید مبلمان اداری خود را نیز هماهنگ با رنگ محیط به صورت مکمل استفاده کنید.

در بخش کارمندان بهتر است از رنگ هایی که باعث شادابی و افزایش انرژی در افراد می شود ، استفاده کنید.

با این کار شما راندمان کاری و بهره  وری افراد را نیز بالا خواهید برد.

 

انتخاب مبلمان اداری بر اساس دکوراسیون

طراحی مدرن | دکوراسیون اداری مدرن | دکوراسیون اداری مدرن

نتیجه گیری :

در یک جمع بندی کلی باید بدانید که افراد در هنگام انتخاب مبلمان اداری با چالش ها مختلفی رو به رو هستند.

اما از انتخاب مبلمان اداری مهم تر طراحی و دیزاین یک شرکت است ، که چشم یک ببینده را به خود جلب می کند.

پس مسئولان یک مجموعه که اقدام به تغییر دکوراسیون و حتی تاسیس یک شرکت را دارند ، باید به این موضوع توجه بسیار داشته باشند.

اما بهترین راه در این زمینه کمک گرفتن از افراد متخصص در این حوزه است.

شما نمی توانید به تنهایی برای طراحی یک شرکت و تزئین آن تصمیم بگیرید ، و ممکن است دچار اشتباه شوید.

پس کمک گرفتن از دکوراتور ها و طراحان دکوراسیون برای چیدمان بهتر یک شرکت به شما پیشنهاد می شود.

مجموعه داژو یکی از مراکز تخصصی در عرصه مبلمان اداری و طراحی دکوراسیون اداری می باشد.

این مجموعه به همراه تیم تخصصی خود سعی بر آن دارد تا به بهترین شکل و به صورت حرفه ای محصولات خود را ارائه دهد.

همچنین وجود طراحان متخصص و خلاق در این مجموعه شما را چند قدم به داشتن شرکتی با طراحی خاص و تاثیر گذاری بالا نزدیک خواهد کرد.

شما می توانید به دو روش حضوری و آنلاین با تیم مجرب داژو در ازتباط و تعامل باشید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران – خیابان حافظ  – پایین تر از خیابان سخایی  – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شعبه دو : تهران – خیابان ولیعصر – بالا تر از پارک ساعی  – پلاک ۲۲۱۱

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰-۱۲

۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸

 

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.