انتخاب مبلمان اداری لوکس

انتخاب مبلمان اداری لوکس

انتخاب مبلمان اداری لوکس ، برای افراد بسیار مهم و در عین حال دشوار است.

مبلمان اداری در دسته ضروری ترین تجهیزاتی است که در شرکت و اداره باید از آنها استفاده شود.

افرد باید در انتخاب این محصولات دقت کافی داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین تجهیزات را انتخاب نمایند.

انتخاب مبلمان اداری لوکس | میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری کلاسیک

 

انتخاب مبلمان اداری لوکس

میز مدیریتی کلاسیک | فروش میز اداری | قیمت مبلمان اداری

به طور کلی مبلمان اداری به تجهیزات و قطعاتی هستند که در فرایند تکمیل چیدمان دفتر کار و اداره از آنها استفاده می شود.

انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص هستند.

  • کتابخانه 
  • میز های اداری 
  • انواع صندلی اداری 
  • پارتیشن اداری 
  • کنسول و کردنزا 
  • مبل و نیم ست

از انواع تجهیزات مبلمان اداری می باشد.

  • کتابخانه : از این محصول می توانید در اتاق مدیریت استفاده نمایید ، و نمای بیشتری به محیط ببخشید.

به طور کلی کتابخانه اداری محلی برای نگهداری مجله ها ، کاتالوگ ها ، کتاب ، و وسیله های دیگر می باشد.

این کتابخانه ها در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی و ساخته می شوند.

  • میز های اداری :  یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزاتی که برای شرکت و دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد این محصولات هستند.

این محصولات انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها را باید در بخش مخصوص و کاربری که دارند مورد استفاده قرار دهید.

  • میز مدیریتی
  • کارمندی 
  • میز کنفرانسی 
  • کانتر یا منشی 

از انواع میز های اداری می باشد ، که در سبک ها و طرح های مختلف نیز قابل ساخت هستند.

  • صندلی های اداری : صندلی نیز در دسته مهم ترین تجهیزاتی است که در سک شرکت باید از آنها استفاده کنید.

به طور کلی می توانید از صندلی های اداری در کاربری های مخصوصی که دارند استفاده نمایید.

هر کدام از این صندلی ها در کاربری های مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند و ویژگی های مخصوص خود را دارند.

  • صندلی کارمندی 
  • کارشناسی 
  • صندلی مدیریتی 
  • انتظار 
  • صندلی کنفرانسی 

نمونه هایی از صندلی های اداری هستند که می توانید آنها را در بخش های مختلف شرکت استفاده نمایید.

چگونه مبلمان اداری انتخاب کنیم ؟

 

انتخاب مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز اداری | فروش مبلمان اداری

اغلب افراد به سختی برای شرکت خود مبلمان اداری انتخاب می کنند.

از این جهت بهتر است در هنگام تهیه محصولات مورد نظر خود به نکاتی توجه داشته باشند تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوند.

اگر شما چند نکته را به خوبیی رعایت نمایید دیگر در زمان انتخاب مبلمان اداری خود دجار شک و تردید نمی شوید.

  1. در ابتدای کار بهتر است بودحه ای مشخص را برای این کار در نظر داشته باشد.
  2. در نظر گرفتن زمینه شغلی نیز در انتخاب مبلمان اداری می تواند به شما کمک زیادی بکند.
  3. متراژ محیطی که می خواهید برای آن تجهیزات تهیه نمایید را حتما باید درنظر داشته باشید.
  4. سبک کلی دکوراسیون خود و سبک مورد علاقه خود را نیز مشخص کنید.
  5. ناحیه کاربری خود را مشخص کنید.
  6. حتما محصولات مورد نظر خود را از مراکز تخصصی فروش مبلمان اداری تهیه نمایید.

همه این نکات و عوامل می تواند به شما در انتخاب مبلمان اداری لوکس و زیبا کمک کند.

زمینه شغلی :

یکی از عواملی که باید در زمان انتخاب مبلمان اداری به آن توجه داشته باشید نوع فعالیت شغلی شماست.

شما می توانید بر اساس زمینه فعالیت خود محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به طور مثال برخی از شغل ها جنبه رسمی دارند ، مانند : دفاتر حقوقی ، وزارت خانه ها ، دفاتر بازرگانی.

در این محیط های رسمی جدیت در فضا بسیار اهمیت دارد ، پس به شما پیشنهاد می شود از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید.

برای زمینه شغلی های مدرن نیز که صمیمیت ذر محیط بیشتر است ، انتخاب مبلمان اداری مدرن پیشنهاد خوبی به افراد است.

انتخاب رنگ در مبلمان اداری :

رنگ یکی از مهم ترین بخش ها در انتخاب مبلمان اداری است.

توجه به رنگ می تواند تاثیر گذاری محیط بر افرادی که با شما در ارتباط هستند و همجنین بر روی راندمان کاری افراد تاثیر بگذارد.

از آنحایی که رنگ ها هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بازتاب دهنده تاثیری خاص هستند باید در انتخاب آن دقت بسیاری شود.

در هر سبک از مبلمان اداری از رنگ های بخصوصی استفاده می شود که جزء رنگ های پایه ای آنها محسوب می شوند.

رنگ در مبلمان اداری کلاسیک :

از آنجایی که سبک کلاسیک یکی از سبک های رسمی و تجملاتی است اغلب از رنگ های گرم برای رنگ کاری آنها استفاده می شود.

  • طیف رنگ های قهوه ای
  • زرشکی
  • شکلانی 

از انواع رنگ های پر استفاده و اصلی در سبک کلاسیک هستند.

اما لازم به ذکر است که طراحان و سازندگان می توانند بنا به درخواست کاربر از رنگ های دیگر نیز استفاده نمایند.

همچنین می توان برای لاکجری تر شدن محیط و محصول از رنگ های طلایی و نقره ای به صورت ترکیبی استفاده کرد.

میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی کلاسیک | فروش مبلمان اداری

رنگ در مبلمان اداری مدرن :

مدرن که یکی از سبک های امروزی تر و نوظهور است ، از رنگ های بخصوصی برای آنها استفاده می شود.

بیشترین رنگ هایی که در ساخت مبلمان اداری مدرن از آنها استفاده می شود ، خنثی هستند.

  • کرم 
  • سفید
  • خاکستری
  • مشکی 

از جمله رنگ هایی هستند که در فراین رنگ کاری مححصولات سبک مدرن از آنها استفاده می شود.

البته بیشتر از رنگ های ترکیبی در ساخت محصولات مدرن استفاده می شود ، مانند :

  • سفید و قرمز 
  • مشکی و سفید
  • کرم و قهوه ای 
  • سفید و سبز 
  • و غیره ….
مبلمان اداری مدرن

قیمت مبلمان اداری مدرن | فروش انواع میز اداری | میز مدیریتی

نکته

در یک تعریف کلی برای رنگ های سفید و مشکی می توان گفت که به دلیل اینکه حالت پوششی دارند در تمامی سبک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه داژو :

داژو یکی از مراکز فروش مبلمان اداری در تهران که ارائه دهنده لوکس ترین محصولات اداری است.

در این مجموعه می توانید انواع مبلمان اداری در سبک های مختلف و کاربردی را تهیه نمایید.

مجموعه داژو به همراه تیم تخصصی خود از ابتدای پروژه در کنار شما کاربران گرامی خواهد بود.

همجنین می توانید از صفر تا صد پروژه خود از طراحی تا ساخت و اجرا را به تیم داژو واگذار کنید.

تمامی خدمات در این مجموعه به دو صورت حضوری و غیر حضوری قابل ارائه هستند.

مشاوران و کارشناسان مجرب مجموعه داژو در تمامی مراحل همگام با کاربران عزیز هستند.

در مجموعه داژو تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

09126090300

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *