انتخاب مبلمان اداری کلاسیک
انتخاب مبلمان اداری کلاسیک ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که
هر کدام از آنها در چیدمان اصولی مبلمان اداری در شرکتتان تاثیر
بسیاری می گذار و باید به درستی رعایت شود.
انتخاب مبلمان اداری کلاسیک
مبلمان اداری خاص | مبلمان اداری داژو | ست اداری کلاسیک
سبک های مبلمان اداری متفاوت هستند و هر کدام از آنها دارای
ویژگی های خاص خود می باشند. مبلمان اداری کلاسیک نیز یکی
از اصلی ترین سبک های این محصولات به حساب می آید ، ویژگی های
منحصر به فرد خود را دارد. طراحی های ظریف و اغلب دستی که به منبت
معرق کاری معروف هستند ، در تچهزاتی مانند میز مدیریتی ، کتابخانه ،
و ….کلاسیک نقش می بندد و قابل مشاهده است. می توان گفت چوب اصلی
اصلی ترین متریال ساخت این محصولات به حساب می آید و در انواع و گونه های
مختلف برای ساخت این محصولات کاربرد دارد.
چند نکته برای انتخاب مبلمان اداری کلاسیک :
برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، باید نکات مختلفی را
رعایت کنید ، که عبارتند از :
- توجه به سبک کلی دکوراسیون اداری
- زمینه فعالیت تجاری شرکت
- ناحیه کاربری مورد نظر
- متراژ و پلان محیط
همه این موارد به شما درباره اینکه آیا سبک مبلمان اداری کلاسبک برای
دفتر کار و شرکت شما مناسب است یا نه ، کمک می کند.
توجه به سبک کلی دکوراسیون اداری :
ست اداری لوکس | میز مدیریتی کلاسیک | مبلمان اداری کلاسیک
برای اینکه بتوانید هارمونی محیط را رعایت کنید ، باید سبک دکوراسیون اداری
و تجهیزات خود را با یکدیگر مطابقت دهید. مثلا اگر محیط شرکت شما تجملاتی و
سنگین است ، باید از مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های آن استفاده کنید.
اگر دکوراسیون اداری شما مدرن است ، دیگر نمی توانید از سبک کلاسیک تجهیزات
اداری استفاده کنید. چرا که نظم و ساختار محیط را برهم خواهید زد.
زمینه فعالیت تجاری شرکت :
اینکه شرکت شما چه زمینه شغلی دارد و ماهیت فعالیت آن چیست در
انتخاب سبک مبلمان اداری آن تاثیر دارد. چرا که شما باید محیط و تجهیزات
آن را مبطابق با افرادی که با آنها در ارتباط هستید هماهنگ کنید. مثلا اگر
زمینه فعالیت تجاری شما رسمی است و روزانه با افراد بزرگ و مهمی در
ارتباط هستید ، باید برای این مهمانان از تجیهزات رسمی و در شان آنها
استفاده کنید. کلاسیک مناسب ترین سبک برای این محیط هاست. چرا که
گرما و جدیت خاصی را به محیط می بخشد و باعث می شود افراد اعتماد
یشتری به محیط و افراد آن داشته باشند.
ناحیه کاربری مورد نظر :
مبلمان اداری کلاسیک | مشاوره خرید مبلمان اداری | میز اداری داژو
همانطورکه می دایند شرکت ها دارای بخش ها و قسمت های مختلفی
هستند که در آن بخش ها افراد به فعالیت های مخصو به خود مشغول هستند.
برای تجهیز کردن هر بخش نیز باید از محصولات مخصوص استفاده کرد. اغلب از
سبک مبلمان اداری کلاسیک برای بخش مدیریت و اتاق کنفرانس استفاده می کنند.
چرا که در این قسمت محل رفت و آمد افراد مهم و برگذاری جلسات مهمی است.
برای قسمت پرسنل از این سبک استفاده نمی کنند. چرا که کاربری لازم برای آن
قسمت را ندارد. و برای این بخش باید از سبک های دیگر و ساده تر استفاده کرد.
متراژ و پلان محیط :
مبلمان اداری داژو | تجارت مبلمان اداری | ست اداری لوکس
برای اینکه بتوانید مبلمان اداری کلاسیک را برای دفتر خود انتخاب کنید ،
باید متراژ دفتر کار شما تقریبا بزرک و قابل قبول باشد. چون که اجزا و تجهیزات
سبک کلاسیک اغلب ابعاد بزرک دارند و برای جا گذاری باید محیط شما گنجایش
کافی داشته باشد. و باید پلان به شکلی باشد که بتوانید این تجیهزات را به درستی
در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
نتیجه گیری :
انتخاب مبلمان اداری مخصوصا سبک آن ممکن است برای افراد کمی دشوار
باشد ، به همین منظور پیشنهاد می شود برای این کار از کارشناسان و مشاوران
مجرب در زمینه مبلمان اداری اطلاعات لازم را کسب کنید. در این زمینه ما به شما
مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو را معرفی می کنیم ، که تولید کننده و طراح خاص
ترین نمونه های تجهیزات اداری در سبک های مختلف و خاص است. در این مجموعه شما
می توانید با حهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان مجرب در ارتباط باشید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.