تاثیر چیدمان شرکت بر معاملات تجاری
تاثیر چیدمان شرکت بر معاملات تجاری ، شاید از جمله مواردی باشد ، که افراد کم تر به آن توجه دارند ، و شاید شرکت های حرفه ای هستند که به نوع چیدمان و قرار گیری المان های
مبلمان اداری و دکوراسیون اداری در کنار هم اهمیت می دهند.
تاثیر چیدمان شرکت بر معاملات تجاری
طراحی داخلی شرکت | دکوراسیون اداری | چیدمان موثر شرکت
شرکت شما در هر زمینه ای که هست ، محیطی برای کسب درآمد و ارتقا جایگاه اجتماعی هر فرد است.
به همین منظور تجارت شما هر چه که باشد ، برای شما معاملاتی که انجام می دهید بسیار اهمیت دارد.
شاید توجه کرده اید که در برخی از موارد معاملات شما به درستی و آنطور که انتظار دارید پیش نمیرود.
چرا که 70% معاملات تنها با فنون مذاکرات و ساختار منظم شرکت که دارید ، به ثمر می رسند.
برای 30% مابقی شما نیاز به چیزی فراتر از فنون و حرفه دارید ، که آن هم محیط تاثیر گذار است.
چگونه شرکت تاثیر گذار داشته باشیم ؟
مبلمان ادار کلاسیک | دکوراسیون شرکت | طراحی دفتر کار کلاسیک
برای اینکه بتوانید محیط شرکت خود را تاثیر گذار کنید باید به المان های مختلف توجه نمایید.
با توجه به این موضوع باید دو مورد را در نظر بگیرید :
- پرسنل
- شرکا ، طرفین قرار داد و افرادی که در طول روز با شما در ارتباط هستند.
این افراد کسانی هستند که شما در شرکت و دفتر کاری که دارید باید بر روی آنها تاثیر داشته باشید.
در پرسنل شما باعث افزایش بهره وری و بالا رفتن روحیه کاری می شوید.
در نمونه دومی بر روی اعتماد و نحوه تصمیم گیری افراد تاثیر موثر خواهید گذاشت.
برای این دو مورد شما باید نکات زیر را در نظر بگیرید :
- سبک های موجود را شناسایی و با ویژگی های آن آشنا شوید.
- مبلمان اداری مناسب و لوکس انتخاب کنید.
- دکوراسیون اداری خلاق و خاص داشته باشید.
- به هارمونی رنگ ها توجه کنید.
- زمبنه شغلی خود را در نظر بگبرید.
رعایت این نکات باعث می شود که محیط شما جذاب تر از قبل باشد.
و همه افراد در این محیط ها به پیشبرد امور کمک می کند ، چرا که حال خوبی دارند.
همچنین محیط شما بر روی شرکای تجاری شما تاثیر می گذارد ، و آنها را به سمت انعقاد قرار با شما می کشاند.
دقت کنید همانطور که شما به منزل و جیدمان آن اهمیت می دهید تا به مهمانانتان احترام بگذارید و خود حس خوبی بگیرید.
باید همین استراژی را در شرکت هم پیاده سازی کنید ، تا باعث افزایش راندمان پرسنل ، احترام به شرکا و حال خوب خودتان شوید.
چیدمان اضولی شرکت | دکوراسیون اداری مدرن | طراحی داخلی
جمع بندی نهایی :
برای اینکه بتوانید این عملیات را در شرکت خود پیاده سازی کنید . چیدمان خاص داشته باشید.
باید در این راستا از مراکر معتبر و آرشیتکت های حرفه بهره راهنمایی های لازم را بگیرید.
در مطالب فوق دو اصل مهم وجود دارد ، که آن هم مبلمان اداری و دکوراسیون است.
هر دوی این موارد از مهم ترین مسائل هستند که در جیدمان باید به آنها توجه کنید.
یعنی سایر نکات تکمیل کننده این دو می باشند ، که در مطالب نوشته می شود.
اما ممکن است این سوال برای کاربران به وجود بیاید که ، در این زمینه چه کسانی می توانند به ما کمک کنند ؟
در این قسمت ما به شما مرکز تخصصی داژو را معرفی می کنیم که بهترین برند مبلمان اداری و بهترین مجری دکوراسیون اداری است.
داژو مجموعه ای متشکل از چند تیم حرفه در زمینه :
- ساخت و طراحی مبلمان اداری
- دکوراتور و طراحان دکوراسیون
- تیم فروش
- واحد مشاوره
- iT
- خدمات پس از فروش
- و …
می باشد ، که همه این واحد ها سعی بر این دارند تا شما را به ایده آل هایی که دارید ، نزدیک کنند.
و شرکتی برای شما طراحی کنند که در 95% معاملات خود موفق می شود.
ست اداری لوکس | دکوارسیون اداری | مبلمان اداری کلاسیک
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.