خرید ست اداری
خرید ست اداری ، مستلزم تحقیق و دقت بسیار است.
مبلمان اداری که به آن ست اداری نیز گفته می شود ، انواع مختلفی دارد.
این تجهیزات همگی برای یک شرکت لازم و ضروری هستند.
خرید ست اداری
اما شما باید توجه داشته باشید که قبل از خرید این تجهیزات اطلاعاتی کافی درباره محصولات داشته باشید.
مثلا بهتره شما بدانیدکه محصولات مورد نظر خود را باید در یک سبک و طرح تهیه نمایید.
با این علاوه بر جلوه بیشتر باعث ایحاد هارمونی و نظم در محیط می شوید.
در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع ست های اداری آشنا کنیم.
معرفی انواع ست های اداری :
ست های اداری تجهیزات مختلفی هستند که هر کدام از آنها کاربری مخصوص خود را دارند.
به همین منظور در این مقاله قصد داری تا شما را با انواع ست های اداری با کاربری که دارند آشنا کنیم.
- میز های اداری
- ضندلی های اداری
- کتابخانه
- مبل و نیم ست اداری
- اکسسوری
همگی به عنوان ست های اداری شناخته می شوند.
میز های اداری :
انواع مختلفی از این محصولات وجود دارد که هر کدام از آنها دارای کاربری متفاوت خود هستند.
شما باید میز های اداری را متناسب با بخش مئپورد نظر خود در شرکت انتخاب نمایید.
انواع میز اداری :
- مدیریتی
- کنفرانسی
- کارمندی
- منشی یا کانتر
- تریبون
- کلاینت
- و ….
همگی از جمله میز هایی هستند که در اداره و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.
صندلی های اداری :
یکی دیگر از اقلام ضروری که در شرکت ها باید وجود داشته باشد ، صندلی است.
معمولا افراد در روز ساعات طولانی را در محل کار هستند ، به همین منظور باید یک هر بخش به صندلی های مخصوص خود مجهز باشد.
کاربری های صندلی اداری متفاوت است و هر کدام برای قسمت های مختلفی طراحی شده است.
همچنین این محصولات باید دارای استاندارد های روز و طبی باشند.
انواع کاربری های صندلی اداری :
- کنفرانسی
- مدیریتی
- کارمندی
- انتظار
- آزمایشگاهی
- ویزیتوری
- و …..
همه این صندلی ها در مدل ها و طرح های مختلف ساخته و به کاربران ارائه می شود.
کتابخانه :
یکی از نمونه ست های اداری است ، که افراد آن را به اختیار می توانند تهیه کنند.
یعنی شما با توجه به متراژ دفتر کار خود می توانید کتابخانه را تهیه کنید ، یا این کار را انجام ندهید.
بیشتر از این محصول در اتاق مدیریت استفاده می شود ، که ست با سایر تجهیزات است.
کتابخانه محل قرار گیری کتاب ، ژرونال ، کتالوگ ، مجله ، اکسسوری ، تقدیر نامه ، و … می باشد.
معمولا در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند.
مبل و نیم ست :
همیشه در شرکت افراد مختلفی در رفت و آمد هستند.
به همین منظور باید محیطی برای استراحت این افراد در نظر گرفته شود.
همچنین برای مهمانان در اتاق مدیریت نیز باید از مبل های مخصوص استفاده کرد.
به طوری که افراد بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند.
این محصولات را می توانید بر اساس اندازه و ابعاد محیط خود در تعداد مختلف تک ، دو ، سه نفره و …. تهیه نمایید.
همچنین طراحی و سبک آن باید با سایر ست های شما هاهنگ باشد.
اکسسوری :
این محصولات که بیشتر جنبه تزئینی دارند ، برای زیبایی بیشتر محیط اداری مورد استفاده قرار می گرند.
شما باید از اکسسوری با توجه به سبک مبلمان اداری و محیط خود استفاده نمایید.
انواع مختلفی از این محصولات وجود دارد ، مانند :
- مجسمه
- جا کتی
- جای کاغذ یادداشت
- زیر دستی
- کازیه
- جا مدادی
- پایه چسب
- ساعت
- فرش
- لوستر
- و …..
همه این موارد از جمله اکسسوری هایی هستند که در بخش های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می گیرند.
قیمت تجهیزات اداری :
همیشه افراد در هنگام خرید و تهیه محصولات خود به قیمت آن توجه بسیاری دارند.
مسلم است که همگی به دنبال محصولی به صرفه و اقتصادی هستند.
اما قیمت می تواند تعیین کننده کیفیت ، دوام و کارایی یک محصول باشد.
قیمت ست های مبلمان اداری نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد ، از جمله :
- سبک
- متریال
- رنگ
- طراحی
- ابعاد و وزن
- کاربری
- و …
همه این موارد می تواند بر روی افزایش یا کاهش قیمت محصولات اداری تاثیر بگذارند.
مثلا سبک ها هر کدام ویژگی های مختلفی دارند ، که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است.
مبلمان اداری کلاسیک به دلیل تجملاتی بودن و دور بودن از سادکی بی شک دارای قیمت بیشتری است.
در نقطه مقابل مبلمان اداری مدرن قرار دارد که ساده و به دور از تحملات است.
به همین رو افرادی که محصولات مقرون به صرفه می خواهند از این سبک را انتخاب می کنند.
از کجا ست اداری بخرم ؟
برای خرید ست های اداری بهتر است ، به فروشگاه های طراح و سازنده این محصولات مراجعه کنید.
با خرید از مراز تخصصی شما قدرت انتخاب بیشتری برای تهیه محصولات خود خواهید داشت.
مجموعه داژو یکی از مراکز تخصصی طراحی ، ساخت و حتی وارد کننده انواع مبلمان اداری در ایران می باشد.
در این مجموعه شما می توانید سبک های مختلف مبلمان اداری و تجهیزات آن را تهیه نمایید.
تیم تخصصی داژو آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی از زمان طراحی تا زمان اجرا هستند.
شما در این مجموعه تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه خواهید کرد.
با انتخاب مبلمان اداری از مجموعه داژو به تجارت های بزرگ فکر کنید.
چراکه که انتخاب درست مبلمان اداری می تواند تاثیر زیادی بر روی افرادی که با شما در ارتباط هستند داشته باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.