خرید ست مبلمان اداری
خرید ست مبلمان اداری ، در جلوه دفتر کار شما نقش بسیاری دارد.
ظاهر دفتر کار شما تاثیر بسیاری بر روی افرادی که با شما در ارتباط هستند.
همجنین کسانی که با شما در رفت و آمد هستند تصویر خوبی از شما در ذهن خود ترسیم خواهند کرد.
استفاده از مبلمان اداری یکی از موارد ضروری در چیدمان و دکوراسیون شرکت شماست.
خرید ست مبلمان اداری
شما قبل از خرید باید مناسب ترین محصول را با توجه به کسب و کاری که دارید تهیه کنید.
همچنین راحتی این محصولات برای کاربران بسیار حائز اهمیت است.
چراکه افراد قرار است ساعت های طولانی مدتی را در این محیط و در حال استفاده از این تجهیزات باشند.
اما افراد در هنگام تهیه این محصولات با چالش هایی مواجه هستند.
برای انکه بتوانند خریدی راحت داشته باشند باید از متخصصین در این عرصه کمک بگیرند.
شما باید قبل از تهیه مبلمان اداری تحقیقات بسیاری انحام دهید تا بتوانید با کیفیت ترین و به صرفه ترین محصول را تهیه کنید.
در ادامه مطلب انواع ست های اداری به شما معرفی خواهیم کرد.
معرفی انواع ست مبلمان اداری :
ست های اداری انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای کاربری های خاص خود هستند.
شما باید برای خرید هر کدام از ست های اداری نکات مختلفی را رعایت کنید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
این وسیله ها برای چیدمان دکوراسیون اداری ضروری هستند ، و در سبک ها و طرح های یکسان باید تهیه شوند.
- کتابخانه
- میز های اداری
- صندلی اداری
- پارتیشن اداری
- نیم ست و مبل
- اکسسوری
برای خرید هر کدام از این محصولات باید دقت لازم داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.
همچنین باید توجه داشته باشید که این محصولات همگی در کنار یک دیگر جلوه و زیبایی دارند.
کتابخانه :
این محصول محلی برای قرار گیری انواع کاتالوگ ، کتاب ، ژورنال ، مجله های مختلف می باشد.
سبک های مختلفی از این محصول وجود دارد که شما باید با توجه به طراحی دفتر کار و سایر تجهیزاتی که دارید آنها را انتخاب کنید.
مثلا در سبک کلاسیک این محصولات ابعاد کتابخانه ها بزرگ با تاج و ستون های بلند و کارشدگی های خاص می باشد.
در نمونه مدرن کتابخانه های اداری ساختاری متفاوت وجود دارد ، که خطوط صاف و منحنی های هندسی مورد استفاده قرار می گیرد.
میز های اداری :
یکی از مهم ترین و ضروری ترین محصولاتی که باید در شرکت مورد استفاده قرار بگیرد ، میز است.
میز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای بخش های مختلفی از شرکت مورد استفاده قرار می گیرند.
- میز مدیریتی
- کانتر یا منشی
- میز کنفرانسی
- کارمندی
از انواع میز های اداری می باشد ، که در طرح ها و سبک های مختلف قابل ساخت هستند.
یکی از میز هایی که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید ، میز مدیریتی است.
این میز در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند ، که باید بر اساس چیدمان دفتر کار انتخاب شود.
میز مدیریتی باید طبق دکوراسیون اتاق مدیریت انتخاب و ساخته شود.
صندلی اداری :
یکی از دیر محصولاتی که در دسته ست اداری قرار می گیرد ، صندلی است.
صندلی های اداری انواع مختلفی دارند ، که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و کاربری های خاص خود هستند.
- صندلی کارمندی
- کارشناسی
- صندلی مدیریتی
- آزمایشگاهی
- صندلی کنفرانسی
- انتظار
از انواع صندلی های اداری هستد که شما می توانید آنها را با توجه به جیدمان دفتر کار خود انتخاب نمایید.
چند نکته برای تهیه ست های اداری :
برای خرید ست های اداری بهتر است چند نکته را در نظر داشته باشید.
با در نظر داشتن این نکات می توانید بهترین محصول را برای دفتر کار و شرکت خود تهیه کنید.
- سبکی مشخص را در نظر بگیرید.
- هزینه ای که برای این کار مشخص کرده اید را به فروشنده اعلام کنید.
- اندازه و ابعاد ست ها باید با متراژ محیط شما هماهنگ باشد.
- در نظر داشته باشید که برای کدام بخش از شرکت می خواهید ست اداری تهیه کنید.
- ست مبلمان اداری را باید بر اساس زمینه شغلی که دارید انتخاب کنید.
همه این نکات باعث می شود تا شما بهترین و شیک ترین ست های اداری را شرکت خود تهیه نمایید.
به طور مثال اگر می خواهید سبک انتخاب کنید ، شما چند گزینه را برای گزینش دارید.
- مدرن
- کلاسیک
- سلطنتی
- روستیک
- و …..
هر کدام از این سبک ها ویژگی های خاص خود را دارند ، و باید با دقت انتخاب شوند.
مثلا ست مبلمان اداری مدرن ساده و دور از تجملات است ، و در محیط هایی با دکوراسیون و چیدمان مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.
در صورتی که دارای محیطی با متراژ کوچک نیز هستید می توانید ار این سبک استفاده کنید.
بر خلاف این سبک ست مبلمان اداری کلاسیک تجملاتی است و از سادگی به دور می باشد.
کلاسیک و مدرن اصلی ترین سبک های موجود هستند که سایر نمونه ها از این مدل ها بهره می برند.
از کجا ست اداری مناسب تهیه کنم ؟
برای خرید این محصولات باید تحقیقاتی انحام دهید ، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
تهیه مبلمان اداری باید از مراکز تخصصی انجام شوند ، تا بتوانید با خیال آسوده محصولات را خریداری کنید.
مرکز تخصصی داژو یکی از ارائه دهندگان انواع مبلمان اداری در تهران می باشد.
این مجموعه محصولات خود را در طرح ها و سبک های خاص و لوکس تولید و عرضه می کند.
شما می توانید انواع تجهیزات اداری را از این مجموعه تهیه نمایید.
تمامی محصولات در مرکز تخصصی داژو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردد.
شما می توانید از طریق سایت ، اینستاگرام و مراجعه به شعبات محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
شعبه یک : تهران – خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
شعبه دو : تهران – خیابان ولیعصر – بالا تر از پارک ساعی – پلاک 2211
شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :
02188656910-12
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.