خرید میز اداری لاکچری

خرید میز اداری لاکچری

خرید میز اداری لاکچری

فروش میز اداری | خرید میز اداری لاکچری | میز مدیریتی

 

خرید میز اداری لاکچری ، به شما در داشتن دفتر کاری شیک و لوکس کمک خواهد کرد.

مبلمان اداری به تجهیزات مختلفی گفته می شود که میز اداری از جمله آنهاست.

میز اداری از جمله ضروری ترین تجهیزاتی است که باید هر شرکت به آنها مجهز شود.

خرید میز اداری لاکچری

 

برای خرید این محصولات شما باید مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه نمایید.

به همین منظور اگز محیط اداری شما لوکس است باید میزی لاکچری با طراحی خاص خریداری کنید.

با این کار شما نه تنها محیط خود را زیبا می کنید ، بلکه تاثیر محیط بر روی افراد و پرسنل خود را چند برابر خواهید کرد.

بی شک پرسنلی که در محیطی با لوکیشن خاص به فعالیت روزانه بپردازند ، راندمان کاری بالا تری خواهند داشت.

به همین منظور افرادی که با شما در ارتباط هستند نیز به شما راحت تر اعتماد خواهند کرد.

اما شما باید قبل از خرید این محصولات چند نکته را رعایت کنید.

چند نکته برای خرید میز اداری لوکس :

برای خرید میز اداری بهتر است نکات مختلفی را رعایت کنید تا بتوانید لوکس ترین محصول را تهیه نمایید.

این نکات عبارتند از :

  • میز باید مطابق با ناحیه کاربری یعنی کاربری مخصوص خود را داشته باشد.
  • سبکی مشخص و یکسان با سایر تجهیزات انتخاب شود.
  • ابعاد میز باید با محیط شما هماهنگ باشد.
  • رنگ محصول باید با هارمونی محیط هماهنگ باشد.
  • و …..

کاربری انواع میز اداری در ناحیه های مختلف :

این محصولات در کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شود.

به این منظور که افراد در ناحیه کاربری های مختلف در شرکت در هنگام استفاده از محصول احساس راحتی داشته باشند.

شما باید در نظر داشته باشید که میز اداری را باید مطابق با ناحیه کاربری که دارید تهیه کنید.

انواع کاربری های میز عبارتند از :

  • مدیریتی
  • کنفرانسی
  • کارمندی
  • تریبون
  • منشی یا کانتر
  • و ….

همه این کاربری ها باید در مکان مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرند.

مثلا شما نمی توانید میز مدیریتی را در بخش پرسنل قرار دهید ، برای بخش پرسنل باید از میز کارمندی استفاده نمایید.

یا میز کنفرانسی را نمی توانید در بخش لابی شرکت قرار دهید ، در قسمت لابی یا پذیرش به میز منشی نیاز دارید.

میز منشی

میز منشی مدرن | میز کانتر | فروش انواع میز اداری

سبک های میز اداری :

برای ساخت هر محصول بی شک یک الگوی اختصاصی نیاز دارد.

سبک ها برای طراحی میز های اداری متفاوت است و هر کدام از آنها الهام گرفته از عناصر خاصی هستند.

جلوه و زیبایی هر سبک با دیگری تفاوت دارد ، و بستگی به انتخاب شما دارد.

کلاسیک و مدرن از جمله اصلی ترین سبک هایی هستند که برای ساخت انواع میز ها استفاده می شوند.

سبک کلاسیک میز های اداری تجملاتی هستند و سادگی در آنها معنایی ندارد.

بیشتر میز مدیریتی و میز کنفرانسی در سبک کلاسیک ساخته می شوند.

میز اداری مدرن سبکی جدید و امروزی است که بر خلاف کلاسیک در آن از تجملات خبری نیست.

برای انتخاب سبک های میز اداری شما باید دکوراسیون کلی محیط خود را در نظر بگیرد.

بعد از آن باید سبک میز را مطابق با سایر تجهیزات هماهنگ کنید.

انتخاب ابعاد بر اساس متراژ محیط :

همیشه قبل از خرید محصولات اینچنینی باید به متراژ محیط خود توجه داشته باشید.

به این منظور که محصولی انتخاب نکنید که با محیط شما هماهنگ نباشد.

متراژ دفتر کار شما کمک بسیاری در انتخاب میز به شما خواهد کرد.

اما به صورت معمول برای ساخت انواع میز های اداری با توجه به کاربری که دارند ، ابعاد بخصوص و استانداردی برای آنها در نظر گرفته شده.

هر چند این اندازه ها قابل تغییر هستند ، اما در ظاهر و قیمت محصول تغییراتی انجام می شود.

مثلا ابعاد میز مدیریتی به صورت استاندارد از ۱۸۰تا ۳۲۰ است.

اندازه میز کنفرانسی با توجه به ابعاد میز مدیریتی و تعداد افراد در نظر گرفته می شود.

شما نمی توانید میز کنفرانسی خود را کوچک تر از میز مدیریتی انتخاب کنید.

خرید میز اداری لاکچری

میز کنفرانسی مدرن | تجهیزات اداری | خرید تجهیزات اداری

قیمت میز اداری و عوامل موثر بر آن :

همیشه قیمت یک مسئله مهم و قابل توحه برای افراد بوده است.

به این منظور که هنگام خرید یک محصول افراد به قیمت آن توجه دارند.

قیمت مشخص کننده مقاومت و کیفیت هر محصول می باشد.

عوامل مختلفی بر روی قیمت محصولات میز اداری تاثیر می گذارد که آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • متریال
  • سبک
  • طرح
  • اندازه ها
  • نوع فناوری رنگ
  • کاربری

همگی از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت میز اداری تاثیر می گذارد ، و باعث افزایش با کاهش هزینه های آن می شود.

مثلا متریال می تواند متفاوت و با توجه به سبکی که دارند متفاوت باشد.

برای سبک کلاسیک معمولا از متریال چوب استفاده می شود ، که انواع مختلفی دارد.

به طور کلی قیمت چوب با سایر متریال های متفاوت است.

اما با توجه به نوع آن قیمت چوب افزایش یا کاهش پیدا می کند.

اما برای ساخت میز های اداری مدرن از متریال های مختلفی استفاده می شود ، مانند :

  • نئوپان
  • ام دی اف
  • شیشه
  • سنگ
  • فلز

هر کدام از این مواد کیفیت و قیمت مخصوص خود را دارند.

اما به صورت کلی قیمت میز اداری مدرن با توجه به متریال آن مقرون به صرفه تر است.

میز کارمندی

فروش انواع میز اداری | میز کارمندی مدرن | قیمت میز اداری

از کجا میز اداری بخرم :

برای خرید میز اداری لاکچری باید به فروشگاه های معتبر و طراح انواع این محصولات مراجعه کنید.

با خرید از این مراکز شما می توانید مناسب ترین و با کیفیت ترین محصولی که در نظر دارید را تهیه نمایید.

مرکز تخصصی داژو یکی از فروشگاه های طراح و سازنده انواع مبلمان اداری و تجهیزات آن می باشد.

در این مجموعه می توانید محصولات مورد نطر خود را در سبک ، طرح ، رنگ ، ابعاد مختلف و مد نظر تهیه نمایید.

شما می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری با این مرکز در ارتباط باشید.

همچنین مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه برای راهنمایی شما آماده هستند.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک ۱۳۱ | گالری داژو

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹                   ۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸                    ۰۲۱۶۶۷۴۶۴۴۵

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک ۲۲۱۱

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰                  ۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۱                   ۰۹۱۲۶۰۰۳۶۷۵

 

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.