خرید میز اداری
خرید میز اداری ، که یکی از تجهیزات مبلمان اداری است باید با دقت انحام شود.
تجهیزات اداری هر کدام در بخش های مختلفی از شرکت و ادارهس از فروش مورد استفاده قرار می گیرد.
شما باید در انتخاب محصول مورد نظر خود دقت داشته باشید ، تا بتوانید به درستی تجهیزات را در کنار هم قرار بدهید.
خرید میز اداری | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز مدیریتی
مبلمان اداری دارای سبک های مختلفی است که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند.
- کلاسیک
- مدرن
از جمله سبک هایی هستند که در طراحی و ساخت مبلمان اداری از آنها بهره گرفته می شود.
این سبک ها با یکدیگر تفاوت های مخلتفی دارند ، که در ادامه مطلب چند نمونه از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.
به طور مثال در کلاسیک تجملات و شکوه را در ساخت محصولات خود به کار گرفته است.
بیشتر جنبه رسمی دارد و برای نشان دادن جدیت فضا سبکی کار آمد و مناسبی است.
برای دفاتر کار با زمنیه شغلی رسمی از مبلمان اداری کلاسیک می توانید استفاده کنید.
مبلمان اداری مدرن بر خلاف کلاسیک سادگی و دوری از تجملات را پیشه کار خود قرار می دهد.
در این سبک هیچ چیز زبیش از اندازه استفاده نشده است و حس صمیمیت در با انتخاب مبلمان اداری مدرن بیشتر می شود.
برای شغل های که زمینه مدرن و امروزی دارند این سبک بسیار مناسب و درخور است.
میز اداری و انواع آن :
در هر بخش از اداره و سازمان با توجه به کاربری که دارند از میز های مختلفی استفاده می شود.
- میز مدیریتی
- کانتر یا منشی
- میز کنفرانسی
- کارمندی
- کارشناسی
- کلاینت
از جمله میز هایی هستند که در شرکت و محیط اداری از آنها استفاده می شود.
در سبک های مختلف مانند کلاسیک ، مدزن ، سلطنتی ، قابل طراحی هستند.
با در نظرگرفتن سبک کلی دکوراسیون و زمینه شغلی که دارید می توانید میز مخصوص خود را انتخاب نمایید.
میر مدیریتی :
میز مدیریتی یکی از محصولاتی است که باید انتخاب آن دقت شود.
این میز در اتاق مدیریت و رئیس یک مجموعه قرار می گیرد ، که یکی از بخش های مهم یک مجموعه به حساب می آید.
این اتاق به صورت روزانه محل برگذاری جلسات حیاتی شرکت و محل قرار ملاقات های مهم می باشد.
انتخاب تجهیزات این اتاق باید به درستی صوزت بگیرد ، تا هارمونی محیط حفظ شود.
میز مدیریتی باید در این اتاق هماهنگ با سایر تجیهزت و سبک کلی اتاق باشد ، به طوری که نشان دهنده جایگاه مدیر باشد.
ابعاد محصول باید هماهنگ با متراژ کلی اتاق شما باشد ، نه بزرگ تر و نه کوچک تر.
طرح میز باید به شکلی باشد که علاوه بر زیبایی و جلوه نشان دهنده جایگاه مدیر نیز باشد.
میز کنفرانسی :
در هر شرکت و سازمان یک بخش را اختصاص به جلسات گروهی می دهند.
در این اتاق که محل برگذاری جلسات و کنفرانس های مهم گروهی است ، باید تجهیزات مناسبی تهیه کنند.
یکی از این تجهیزات که بسیار مهم است ، میز کنفرانسی است.
میز کنفرانسی باید با دقت و طبق المان های این اتاق انتخاب شود.
به طور مثال ابعا میز باید با تعداد صندلی ها و تعداد افراد شرکت کننده هماهنگ باشد.
میز دارای فضای کافی برای قرار گرفتن وسیله های کاربردی در محیط باشد.
در سبک های مدرن و کلاسیک قابل طراحی و ساخت هستند.
شما می توانید این میز را ست میز مدیریتی خود سفارش دهید.
قیمت انواع میز اداری :
قیمت یکی از عواملی است که همیشه افراد در هنگام خرید محصولات مد نظر خود به آن توجه دارند.
این موضوع می تواند مشخص کند که یک وسیله تا چه میزان با کفیت و با دوام است.
قیمت میز های اداری نیز به همین شکل تعیین کننده است ، و می تواند تاثیر گذار بر روی مقاومت و دوام این محصول باشد.
عوامل مختلفی باعث تغییر در قیمت یک میز می شود ، که در ادامه مطلب آنها را بررسی خواهیم کرد.
- ابعاد
- متریال
- ناحیه کاربری
- طرح و رنگ
- سبک
هر کدام از این عوامل می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت یک محصول تاثیر بگذارد.
مجموعه داژو :
برای خرید محصولاتی مانند مبلمان اداری بهتر است به مراکز تخصصی فروش آن مراجعه نمایید.
داژو یکی زا مراکز تخصصی فروش انواع محصولات اداری در سبک های مختلف می باشد.
شما می توانید صفر تا صد انحام پروژه خود از طراحی تا نصب و چیدمان را به متخصصان مجموعه داژو بسپارید.
در این مجموعه خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) صورت می گیرد.
همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.
داژو امکان ارسال بار از طریق باربری را به سرتاسر ایران دارد.
خرید میز های اداری در این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش امکان پذیر است.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.