دکوراسیون اداری لاکچری

دکوراسیون اداری لاکچری

دکوراسیون اداری لاکچری

دکوارسیون شرکت | دکوراسیون اداری لاکچری | طراحی اداری لوکس

 

دکوراسیون اداری لاکچری ، برای اجرا در محیط اصول و قواعد خاص خود را دارد.

با داشتن شرکتی با دکوراسیون خاص می توانید بهترین طراحی را برای شرکت خود داشته باشید.

دکوارسیون اداری یکی از گام ها برای به وجود آوردن یک محیط اداری می باشد.

دکوراسیون اداری لاکچری

 

لوکس بودن یک محیط اداری نشان دهنده جایگاه و رتبه شرکت شماست.

از آن جهت که افراد هنگامی که وارد یک محیط می شوند ،به ظاهر آن بسیار توجه دارند.

به همین منظور محیط می تواند تاثیر بسیاری بر روی افرادی که با شما در تماس هستند داشته باشد.

یعنی محی شما می تواند بر روی تصمیم گیری افراد و ایجاد حس اعتماد بین طرفین موثر واقع شود.

همچنین لاکچری بودن دکوراسیون اداری شما می تواند بر روی راندمان کاری پرسنل نیز تاثیر مثبت بگذارد.

به طوری که بهره وری آنها در محیطی شیک و مناسب بسیار بالا می رود و انرژی بیشتری نیز خواهند داشت.

اما سوال اینجاست که چگونه دکوراسیون اداری لاکچری انتخاب کنیم ؟

پاسخ به این سوال را در ادامه مطلب دریافت خواهید کرد.

انتخاب دکوراسیون اداری لوکس :

برای انتخاب طرحی خاص برای یک محیط اداری باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید.

یکی از این موارد انتخاب سبکی مناسب برای شرکت شماست.

سبک ها هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که هر کدام زیبایی مخصوصی به محیط می بخشد.

به همین منظور در ابتدایی ترین حالت باید انواع سبک ها با ویژگی هایی که دارند را شناسایی نمایید.

  • کلاسیک
  • مدرن
  • سلطنتی
  • مینیمال
  • روستیک
  • معاصر
  • هایتک

از جمله سبک هایی هستند که در دکوراسیون اداری می توان از آنها بهره برد.

در ادامه مطلب به بررسی چند نمونه از این سبک ها خواهیم پرداخت.

سبک دکوراسیون اداری کلاسیک :

 

دکوراسیون اداری لاکچری

مبلمان اداری کلاسیک | دکوراسیون اداری کلاسیک | طراحی اداری رسمی

از جمله قدیمی ترین سبک های موجود در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد.

لوکس بودن و تجملات از اصلی ترین مولفه های این سبک می باشد.

به طوری که در گذشته هر فرد برای نشان دادن لاکچری بودن محیط خود از سبک کلاسیک استفاده می کرد.

استفاده از رنگ های گرم و بیشتر تیره با ترکیب طلایی و نقره ای در کلاسیک بسیار رایج است.

مناسب برای محیط هایی با متراژ بزرگ است چون فضای زیادی برای اجرا و چیدمان نیاز دارد.

در یک محیط اداری کلاسیک باید از چیدمان مبلمان اداری کلاسیک در جهت حفظ هارمونی محیط استفاده کرد.

استفاده از متریال هایی مثل چوب و شبیه به آن در این سبک بسیار کاربرد دارد.

به همین منظور باعث جدی تر شدن محیط و ایجاد حس اعتماد بین طرفین می شود.

مناسب برای شرکت هایی با زمینه فعالیت رسمی است ، مثل :

  • وزارتخانه ها
  • دفاتر حقوقی
  • شرکت های بازرگانی
  • دفاتر تجاری
  • شرکت های صنعتی
  • دفاتر اسناد رسمی
  • و ….

این محیط ها به دلیل اینکه نیاز به فضای رسمی و جدی دارند بهتر است ، از این سبک استفاده نمایند.

سبک دکوارسیون اداری مدرن :

 

طراحی اداری مدرن

طراحی اداری مدرن | دکوراسیون مدرن | طراحی بخش لابی شرکت

مدرن سبکی خاص  و امروزی است ، که طرفداران بخصوص خود را دارد ، به ویژه جوانان.

این سبک با روی کار آمدن تمام قوانین سبک های گذشته را بر هم زد و با ویژگی های متفاوتی شروع به کار کرد.

به طور مثال تا آن زمان تجملات در حوزه دکوراسیون حرف اول را می زد ، اما سبک مدرن نشان داد که اینگونه نیست.

می توان بدون تجملات و با سادگی هر چه تمام تر محیطی زیبا و لوکس را طراحی نمود.

پس اولین ویژگی سبک مدرن سادگی و دور بودن آن از تجملات است.

در طراحی اداری مدر بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود.

اما استفاده از رنگ های خنثی به تنهایی خسته کننده است و بهتر است ، با سایر رنگ ها به صورت ترکیبی استفاده شود.

این سب محیط شما را شاداب تر و پر انرژی نشان می دهد ، که همین امر باعث ایجاد حس خوب بین افراد یک شرکت می شود.

اگر شما دارای دفتر کار و شرکتی با متراژ کوچک هستید به راحتی می توانید از این سبک استفاده نمایید.

چیدمان مبلمان اداری مدرن در این محیط ها بهترین گزینه تا نظم در محیط برقرار شود.

استفاده از متریال های مختلف در دکوراسیون اداری مدرن بسیار رایج است ، مثل :

  • سنگ
  • فراورده های چوبی
  • شیشه
  • فلز

همه این موارد به روش های مختلف در طراحی اداری مدرن به کار گرفته می شود.

اگر دارای زمینه شغلی امروزی هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از سبک مدرن است.

  • دفاتر پیشخوان
  • بانک ها
  • آژانس هواپیمایی
  • شرکت های طراحی وب
  • دفاتر it

همگی از جمله شغل های امروزی و مدرن هتسند که برای طراحی اداری خود به سبکی نزدیک به زمینه شغلی خود نیاز دارند.

سبک مدرن در محیط شما و بین افراد صمیمت بخصوصی به وجود می آورد.

دکوراسیون اداری لاکچری

طراحی اداری | دکوراسیون اداری مدرن | مرکز تخصصی داژو

جمع بندی :

دکوراسیون اداری می تواند بخشی از ماهیت شرکت شما را به وجود آورد.

به همین منظور باید در انتخاب و طراحی آن از دکوراتور های مجرب کمک گرفت.

راهنمایی طراحی دکوراسیون اداری به شما کمک بسیاری در جهت داشتن شرکتی لوکس خواهد کرد.

سبک های دکوراسیون اداری متفاوت است و هر کدام را می توانید با بررسی ویژگی هایی که مد نظر دارید انتخاب نمایید.

در این بین کلاسیک و مدرن دو سبک اصلی به حساب می آیند که سایر نمونه ها از این دو سرچشمه گرفته اند.

همچنین برای اجرای دکوراسیون باید از تجهیزات اداری مناسب و هماهنگ با محیط استفاده نمایید.

مبلمان اداری شما باید به شکلی انتخاب شود که علاوه بر راحتی و زییایی با سبک دکوراسیون اداری شما هم سو باشد.

به همین منظور بهتر است در هنگام اجرای دکوراسیون از این تجهیزات هم غافل نشوید.

شما می توانید برای تهیه هم زمان این دو به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید.

تیم تخصصی داژو به همراه گروه طراحی و اجرای دکوراسیون و مبلمان اداری خود شما را در این بازه همراهی خواهند کرد.

مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو همراه شما در هنگام انتخاب تا زمان اجرا خواهند بود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات با مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک ۱۳۱ | گالری داژو

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹                   ۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸                    ۰۲۱۶۶۷۴۶۴۴۵

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک ۲۲۱۱

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰                  ۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۱                   ۰۹۱۲۶۰۰۳۶۷۵

 

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.