دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی

دکوراسیون اداری | طراحی شرکت |دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار ، باید با دقت و به صورت خلاقانه انجام شود.

به همین منظور بعد از تاسیس یک شرکت اولین اقدامی که باید انجام دهید ، چیدمان دکوراسیون اداری است.

دکوراسیون اداری یکی از روش هایی است که بر روی افراد درون یک محیط تاثیر می گذارد.

دکوراسیون دفتر کار

 

برای اینکه محیط تاثیر مثبت بر روی افراد داشته باشد ، باید  یک چیدمان و طراح خاص  داشته باشد.

به همین منظور بهتر است از دکوراتور های مجرب در این زمیه کمک بگیرد.

دفتر کار افراد ویزگی های متفاوتی دارد و هر کدام از آنها نیازمند چیدمان خاص خود است.

چند نکته برای چیدمان دفتر کار :

ذر طراحی و چیدمان یک دفتر کار اصول و قواعد مختلفی وجود دارد.

توجه به این نکات باعث می شود که دفتر کار شما جذاب تر و شیک تر به نظر برسد.

  • انتخاب مبلمان اداری و تجهیزات
  • در نظر داشتن سبکی یکسان
  • توجه به متراژ محیط
  • چیدمان بر اساس زمینه شغلی

رعایت هر کدام از این موارد باعث می شود تا شما دفتر کاری شیک و لوکس داشته باشید.

انتخاب مبلمان اداری و تجهیزات :

 

دکوراسیون دفتر کار

سبک کلاسیک دکوارسیون اداری | مبلمان اداری کلاسیک | طراحی اداری کلاسیک

مبلمان اداری یکی از اصلی ترین تجهیزاتی است که باید در فرایند تکیمل چیدمان دکوراسیون اداری از آن استفاده نمود.

برای تهیه مبلمان اداری شما باید با دقت به نوع سبک دکوراسیونی که دارید مجصولات خود را تهیه نمایید.

انواع تجهیزات اداری عبارتند از :

  • کتابخانه
  • میز اداری
  • صندلی های اداری
  • کنسول و کردنزا
  • مبل و نیم ست اداری
  • اکسسوری

همگی از نمونه تجهیزات اداری هستند که در دفتر کار باید مورد استفاده قرار بگیرند.

هر کدام از این تجهیزات دارای کاربری مخصوص خود است و در بخش های مختلف به ویژه دفتر کار مدیرییت مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا میز های اداری نمونه کاربری های متفاوتی دارند ، از جمله :

  • میز مدیریتی
  • منشی یا کانتر
  • میز کنفرانسی
  • کارمندی
  • و ….پ

هر کدان از این میز ها را باید در بخش های مخصوص و با توجه به دکوراسیونی که محیط دارد انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون اداری :

یکی از مهم ترین بخش های اجرای دکوراسیون اداری انتخاب سبک آن است.

سبک های دکوراسیون اداری متفاوت است و هر کدام از آنها الهام گرفته است عناصر خاصی است.

به همین منظور شما با بررسی ویژگی های هر سبک می توانید نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • مدرن
  • کلاسیک
  • سلطنتی
  • روستیک
  • هایتک
  • مینمال
  • و …

همگی از جمله سبک های دکوراسیون اداری محسوب می شوند.

هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

مثلا کلاسیک ، سلطنتی و روستیک تجملاتی هستند و در آنها سادگی معنایی ندارد.

مدرن ، مینیمال و هایتک نیز غیر تحملاتی و ساده می باشند.

شما با بررسی ویژگی های هر کدام از این سبک ها می توانید دکوراسیون مخصوص و مناسب خود را انتخاب کنید.

 

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون شرکت | سبک مدرن دکوراسیون اداری | طراحی اداری

متراژ محیط :

شما باید دفتر کار خود را بر اساس متراژی که دارد ، چیدمان کنید.

به همین منظور باید المان ها و عناصر سازنده را به شکلی انتخاب کنید که با اندازه محیط شما تناسب داشته باشد.

مثلا در صورتی که شما دفتر کاری با متراژ کوچک هستید ، باید از سبک دکوراسیونی استفاده کنید که محیط شما را بزرگ تر نشان دهید.

شما با این کار هارمونی و نظم محیط خود را حفظ خواهید کرد.

چیدمان بر اساس زمینه شغلی :

اینکه شما چه زمینه شغلی دارید ، مهم است.

به همین منظور می توانید با توجه به نوع فعالیت شغلی خود دفتر کارتان را چیدمان کنید.

مثلا اگر دارای شغلی با زمینه امروزی هستید ، شما می توانید دفتر کار خود را با دکوراسیون مدرن چیدمان کنید.

چرا که باعث می شود محیط شما شاداب تر و اکتیو به نظر برسد ، و روحیه کاری افراد نیز بالا برود.

دفتر کاری که دارای زمینه شغلی رسمی است ، باید دکوراسیون خود را با توجه به آن انتخاب کند.

انتخاب سبک دکوراسیون اداری کلاسیک برای این محیط ها بهترین پیشنهاد است.

چراکه کلاسیک به دفتر کار شما گرما و رسمیت می بخشد.

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون اداری مدرن | طراحی داخلی مدرن | دکوراسیون شرکت

نتیجه گیری :

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در هنگام تاسیس یک شرکت در نظر داشته باشید ، چیدمان آن است.

چیدمان و دکوراسیون اداری به صورت صحیح و اصولی باعث می شود تا دفتر کار شما شیک و لوکس به نظر برسد.

همچنین این روش باعث می شود تا افراد محیطی تاثیر گذار داشته باشید.

دفتر کار شما اگر شیک دکوراسیون شده باشد ، باعث بالا رفتن راندمان کاری افراد می شود.

به همین منظور کسانی که با شما در ارتباط هستند نیز به شما راحت تر اعتماد می کنند.

همه این موارد جزئی باعث می شود تا شما در انحام معاملات و پیشبرد اهداف شرکت خود موفق تر عمل کنید.

مرکز تخصصی داژو همراه شما کاربران گرامی در زمینه چیدمان و طراحی دکوراسیون اداری می باشد.

همچنین شما می توانید مبلمان اداری مخصوص دکوراسیون خود را نیز از این مجموعه تهیه نمایید.

داژو به همراه کارشناسان مجرب خود در زمینه مبلمان اداری و دکوراسیون شما را در هنگام اجرای پروژه همراهی می نماید.

درس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *