دکوراسیون شرکت های تجاری
دکوراسیون شرکت های تجاری ، می تواند تاثیر بسیاری بر روی عملکرد شرکت در تمامی مقاطع داشته باشید.
به همین منظور به افراد تاکید می شود تا برای طراحی دکوراسیون اداری از دکوراتور های حرفه ای راهنمایی بگیرند.
چرا که بدون تخصص لازم ممکن است افراد هارمونی و نظم محیط را برهم بزنند.
دکوراسیون شرکت های تجاری
طراحی داخلی شرکت | دکوراسیون شرکت | مبلمان اداری داژو
بر اساس تحقیقات انحام شده ، محققان به این نتیجه رسیدند که :
محیط یک شرکت می تواند بر روی چند عامل موثر باشد ، مانند :
- افزایش بهره وری پرسنل
- موفقیت در قرار داد ها
- بالا رفتن میزان اعتبار و حتی تولید یک شرکت
افزایش بهره وری پرسنل :
طراحی داحلی آمازون | شرکت طراحی دکوراسیون اداری | مجموعه داژو
در نمونه اول از بعد روانشناسی می توان اینگونه بیان کرد که :
شرکتی که در آن به پرسنل از نظر یک نیروی کار آمد اهمیت می دهد ، باید شرایطی متفاوت را برای آنها فراهم کند.
به همین منظور یکی از این مراحل ایجاد یک محیطی با طراحی خاص دکوراسیون است. چگونه ؟
به شرکت های بزرگ دنیا توجه کنید ، که هر کدام در صنعت خود و رتبه بندی های جهانی اول هستند.
یکی از عواملی که این برند ها را مطرح کرده توان بهره وری پرسنل است ، اما به چه صورت ؟
اگر نوجه کرده باشید ، شرکت های بزرگ یک فضای بسیاری خاصی را برای کارمندان بخش های خود ایجاد کرده اند.
به هر حال محیط می تواند انگیزه را در افراد از نظر خلاقیت و انجام امور بالا تر ببرد.
مثلا بخش برای انجام فعالیت های روزانه و بخش دیگر برای استراحت طراحی می شود.
جدا سازی این محیط ها از یکدیگر باعث می شود که افراد دقایقی را با ذهن باز تر سپری کنند.
و چه بسا در همان لحظات به فکر ایده های جالب و نوین نرسند.
همه این موارد در دست آرشیتکت هست ، چرا که به درک جامعی از محیط رسیده.
طراحی دکوراسیون اداری | جیدمان دکوراسیون اداری | کلینیک تخصصی داژو
موفقیت در قرار داد ها با توجه به نوع دکوراسیون شرکت های تجاری :
اگر بخواهیم به صورت حرفه ای عمل کنیم ، باید تمامی زیر ساخت ها در شرکت فراهم شود.
برای موفقیت در تجارت علاوه بر تجربه و تخصص نکات دیگری نیز حائز اهمیت است. مانند :
- استفاده از دکوراسیون اداری مناسب تجارت شما
- چیدمان مبلمان اداری اصولی
- توجه به طیف افرادی که با آنها در ارتباط هستید.
مبلمان اداری کلاسیک | مبلمان اداری داژو | دکوراسیون اداری
در نکته اول شما باید محیط خود را به شکلی طراحی کنید که نظر افرراد را به خود جلب کند.
چرا که 80% افراد در ابتدا به طاهر توجه می کنند. پس از آن به نکات دیگر می پردازند.
پس از نظر آنها اگز شما محیطی با دکوراسیون مناسب و لوکس دارید ، بی شک قابل اعتماد هستید.
در نکته دوم چیدمان مبلمان اداری خیلی مهم است. چرا که بخش از ماهیت شرکت شما را مشخص می کند.
به همین منظور در انتخاب این موارد باید دقت داشته باشید. ادقام و ترکیب مبلمان اداری و دکوراسیون بسیار مهم است.
چرا که باید این دو مکمل یکدیگر باشند. که در سبک . رنگ بسیار صدق می کند.
مثلا یک شرکت را با زمینه فعالیت امروزی با مهمانانی در همین طیف تصور کنید.
برای این محیط اگر از دکوراسیون و مبلمان اداری کلاسیک و با رنگ های تیره استفاده کنید.
ممکن است برای فرد کمی آزار دهنده باشد ، چرا که محیط و زمینه فعالیت تجاری هماهنگی ندارند.
و یا برعکس یک محیط با دکوراسیون اداری کلاسیک تصور کنید که در آن مبلمان اداری مدرن جیدمان شده.
چه حسی به فرد دست می دهد ؟
البته که با کمی دقت متوجه بی نظمی در محیط و هماهنگ نبودن هارمونی در محیط می شود.
عکس زیر نشان دهنده این عدم هماهنگی است :
دکوراسیون اداری خاص | مبلمان اداری کلاسیک | ملبمان اداری مدرن
حمع بندی کلی دکوراسیون شرکت های تجاری :
به هر حال شرکت های برای اینکه بتواند در تجارت خود موفق عمل کنند باید نکاتی را رعایت کنند.
علاوه بر بحت های تخصصی و علمی که در هر زمینه باید رعایت شود.
همانطور که در مطالب فوق مطالعه کردید نباید از محیط و طراحی آن غافل شد.
به همین منظور پیشنهاد می شود در این زمینه از افراد مجرب و دیزایتر های متخصص مشاوره بگیرید.
با توجه به این موضوع ما به شما کلینیک تخصصی مبلمان اداری داژو را معرفی می کنیم.
در این مجموعه شما می توانید برای اجرای دکوراسیون و جیدمان مبلمان اداری خود راهنمایی های لازم را کسب کنید.
به همین منظور پیشنهاد می شود با مشاوران مجرب و تیم تخصصی آنها همراه شوید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.