راهنمایی طراحی دکوراسیون اداری
راهنمایی طراحی دکوراسیون اداری ، متفاوت و متنوع است و ستگی به ابتکار عمل افراد دارد.
خلاقیت در دکوراسیون اداری به شما در داشتن دفتر کاری شیک کمک می کند.
اما شما باید در کنار خلاقیت دانش کافی درباره طراحی دکوراسیون نیز داشته باشید.
راهنمایی طراحی دکوراسیون اداری
بهترین و راحت ترین راه برای افراد به هنگامی که قصد برای طراحی شرکت دارند ، کمک گرفتن از آرشیتکت ها و دکوراتورهاست.
دکوراتور ها با دانش و اطلاعاتی که از جدید ترین شیوه های دکوراسیون دارند می توانند کمک بسباری به شما بکنند.
به همین منظور در ابتدایی ترین اقدام باید شما از دیزاینرهای مجرب در این حوزه کمک بگیرید.
با این کار می توانید دفتر کار و شرکتی با طراحی خاص و شیک داشته باشید.
هر آرشیتکت دارای ایده و خلاقیت مختص به خود است ، و طرحی را پیاده می کند که خاص و مطلوب باشد.
اما ما در این مقاله قصد داریم تا به شما چند ایده جالب برای طراحی دکوراسیون شرکت معرفی کنیم.
معرفی چند راه کار برای طراحی دکوراسیون مناسب :
ایده و نو آوری در عرصه دکوراینمی تواند بسیار گسترده باشد.
به همین منظور افراد در این زمینه همیشه باید دارای اطلاعات کافی و مفید باشند.
ما در این مقاله به شما چند ایده جالب را برای پیاده سازی در دفتر کار و شرکت به شما معرفی خواهیم کرد.
- انتخاب سبکی خاص
- ایجاد محیطی برای استراحت افراد و پرسنل
- انتخاب مبلمان اداری با طراحی متفاوت
- نور پردازی اصولی
- بهره گرفتن از تکنولوژی های روز
انتخاب سبک خاص :
سبک یکی از مهم ترین قسمت ها برای شروع طراحی یک محیط اداری می باشد.
به همین منظور باید در ابتدایی ترین اقدام یک سبک مشخص را برای اجرا انتخاب نماییم.
اما انتخاب سبک بستگی به عوامل مختلفی دارد که هر کدام از آنها در این موضوع دخیل هستند.
- ناحیه کاربری
- متراژ محیط
- زمینه شغلی
هر کدام از عومل تاثیر گذار در انتخاب سبک دکوراسیون اداری می باشد.
مثلا شما اگر می خواهید قسمت مدیریت یک ممجموعه را دکوراسیون کنید ، باید دقت عمل بسیاری داشته باشید.
بهتر است از سبک ها و ایده هایی استفاده کنید که در ضمن خاص بودن نشان دهنده جایگاه مدیر نیز باشد.
مثلا بهتر است برای انتخاب سبک اتاق مدیر به نمونه های رسمی تر بیشتر توجه داشت.
سبک دکوراسیون اداری کلاسیک مناسب برای دفتر مدیریت می باشد.
اما شما می توانید بر اساس زمینه شغلی خود نیز تصمیم بگیرید.
مثلا اگر شغل شما مدرن و امروزی است دکوراسیون مدرن پیشنهاد خوبی برای شماست.
طراحی محیطی برای استراحت :
همیشه پرسنل یک شرکت باید دارای روحیه کاری بالا باشند.
به هیمن منظور باید برای آنها محیطی طراحی شود تا دقایقی را بتوانند در آنجا استراحت کنند.
به همین منظور آرشتیکت ها به هنگام اجرای دکوراسیون در یک محیط اداری یک بخش را به استراحت پرسنل اختصاص می دهند.
این محیط بهتر است از طراحی با رنگ های شاد و پر انرژی بهره برده باشد.
دلیل این موضوع نیز تغییر روحیه پرسنل و بالا رفتن راندمان کاری آنهاست.
انتخاب مبلمان اداری با طراخی خاص :
مبلمان اداری یکی از بخش های ن=تکمیل کننده دکوراسیون اداری محسوب می شود.
به همین منظور باید در انتخاب و چیدمان مبلمان اداری دقت بسیاری شوذ.
مبلمان اداری به تجهیزات و قطعاتی گفته می شود که در بخش های مختلف شرکت از آنها استفاده می شود.
- صندلی های اداری
- کتابخانه
- میز های اداری
- پارتیشن اداری
- مبل و نیم ست
- اکسسوری
همگی در دسته تجهیزات مبلمان اداری قرار دارند.
به همین منظور باید انتخاب آنها بر اساس سیک کلی دکوراسیون اداری شما باشد.
یعنی اگر سبک کلاسیک را برای طراحی اداری خود انتخاب کرده اید باید از مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های آن استفاده نمایید.
استفاده از مبلمان اداری مدرن نیز برای محیط هایی با دکوراسیون اداری مدرن پیشنهاد می شود و مناسب است.
در غیر این صورت شما هارمونی محیط را بر هم خواهید زد و محیطی غیر منظم را به وجود خواهید آورد.
نور پردازی اصولی :
نور یکی از منابع اصلی برای جلوه محصولات است به همین منظور باید در اجرای آن دقت بسیاری شود.
به طور کلی دو منبع نور مصنوعی و طبیعی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند.
شما در صورت داشتن منبع نور طبیعی به هیچ وجه نباید از آن قافل شوید.
اما راه کاری هایی برای ایجاد نور مصنوعی وجود دارد که آنها را بررسی خواهیم کرد.
در هر سبک باید بر اساس ویزگیهایی که دارند نور پردازی انجام شود.
مثلا نور پردازی در یک محیط کلاسیک با مدرن تفاوت های بسیاری دارد.
در یک محیط کلاسیک نور برای هر وسیله و اشیاء به صورت اختصاصی تابیده می شود.
دو روش مستقیم و غیر مستقیم نیز به مختص به این سبک می باشد.
در نور پردازی مدرن بیشتر نور به صورت عمومی بازتاب می شود مگر به برای برجسته نشان دادن وسیله ای خاص.
نور در مدرن به صورت تاکیدی ، عمومی ، تزئینی ، و …. بازتاب می شود.
استفاده از تکنولوژی در طراحی :
مدرنیته تر شدن دنیا باعث شده است تا شرکت ها نیز به مراتب پرسنل و بخش های خود را پیشرفته تر طراحی کنند.
به همین منظور استفاده از تکنولوژی های روز و مناسب محیط اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
- استفاده از روبات های مخصوص برای پیشبرد بهتر امور.
- جایگزین کردن تکنولوژی بیومتریک به جای کارت و کلید.
- استفاده از ردیاب های با فاصله کم برای اطلاع از زمان ورود و خروج پرسنل
- تغییر کیفتیت آب و هوا در محیط شرکت
نتیجه :
امروزه تمامی مسئولین شرکت ها به ظاهر و جلوه محیط اداری خود اهمیت بسیاری می دهند.
آنها به این موضوع پی بردند که محیط می تواند تاثیر بسیاری بر روی افراد و تصمیمات آنها بگذارد.
به همین منظور در دهه های اخیر آنها به فکر طراحی شرکتی با دکوراسیون خاص و لوکس افتادند.
پس از آرشیتکت ها در این زمینه راهنمایی های لازم را اخذ کردند.
برای اینکه شما بتوانید یک محیط اداری به شکلی خاص و تاثیر گذار داشته باشید باید اقداماتی انجام دهید.
یکی از این کار ها کمک گرفتن از مجموعه های تخصصی در این زمینه می باشد.
مرکز تخصصی داژو یکی از مراکز طراخی و اجرای دکوراسیون اداری در ایران می باشد.
همچنین این محموعه علاوه بر دکوراسیون به تولید و طراحی مبلمان اداری نیز مشغول است.
تیم تخصصی داژو در هر دو زمینه می تواند همراه کاربران گرامی از ابتدا تا انتهای پروژه باشد.
جهت کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان مجرب و مشاوران متخصص این مجموعه در تماس باشید.
همچنین می توانید به دوروش غیر حضوری ( آنلاین ) و حضوری در شعبه های مختلف داژو در ارتباط باشید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
تعقیب
[…] راهنمایی طراحی دکوراسیون اداری به شما کمک بسیاری در جهت داشتن شرکتی لوکس خواهد کرد. […]
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.