راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت

راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت: دفاتر وکالت جزء مشاغل رسمی و خاص هستند. هر وکیل امروزه به صورت اختصاصی یک دفتر کار دارد. در نهایت چیزی که برای شروع فعالیت این دفتر نیاز هست مبلمان اداری و تجهیزات ضروری برای آن هست. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با شماره هایی که در پایین صفحه قرار دارد تماس بگیرید.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت

راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت

مبلمان اداری خاص

یک حقوقدان یا وکیل برای دفتر خود تجهیزاتی مانند میز و صندلی نیاز دارد.

جدا از اون باید بخشی جهت پذیرایی از مراجعین در دفتر طراحی شود.

چیدمان دفتر وکالت:

اغلب دفاتر وکالت دارای یک سالن و یک یا دو اتاق هستند.

بهترین کار این هست که سالن خارجی به مراجعین اختصاص داده شود و مبل و صندلی جهت انتظار در آن قرار بگیرد.

یک اتاق بهتر است به بایگانی پرونده های قدیمی و یا اتاق کنفرانس اختصاص داده شود و اتاق دیگر برای شخص وکیل استفاده شود.

جدا از میز و صندلی خود وکیل باید یک دست نیم ست اداری و یا صندلی و میز عسلی برای مشاوره در اتاق قرار داده شود.

یک فایلینگ و یا کتابخانه برای زیبایی و تکمیل دکوراسیون نیاز هست.

چیدمان اتاق به سبکی که در نظر دارید بستگی دارد.

نوع چیدمان سبک مدرن، کلاسیک و … با یکدیگر متفاوت هست و با فضا باید با پیروی از سبک انتخابی تکمیل شود.

اکسسوری هایی مانند تابلو یا مجسمه و یا ترازوی عدالت و … از تجهیزات تکمیلی دفتر وکالت هستند.

یک سیستم کامپیوتر باید بر روی میز وکیل برای وارد کردن مشخصات لازمه وجود داشته باشد.

امروزه بیشتر پرونده های حقوقی در سیستم ها بایگانی می شوند.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت

دکوراسیون اداری لوکس

چه سبکی برای دفتر وکالت مناسب هست؟

با توجه به این که وکالت یک حرفه ی رسمی محسوب می شود و جدیت کار آن بالاست مبلمان اداری کلاسیک بهترین گزینه برای آن به حساب می آید.

دریافت مشاوره از طراحان و راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت:

بهترین کار برای شروع خرید مبلمان اداری و تکمیل دکوراسیون برای دفتر حقوقی مشاوره از یک طراح هست.

شما می توانید از یک طراح بخواهید به فضای لوکیش بیاید و آن را بررسی کند.

سپس متناسب با موقعیت مکانی دفتر و متراژ آن دکوراسیون مناسبی را برای شما طراحی کند.

مبلمان اداری داژو دارای تیم طراحی مجرب هست که در صورت درخواست شما به دفتر شما مراجعه می کنند.

فضایی که برای هر کسب و کار طراحی می شود اهمیت زیادی دارد.

این اهمیت در جذب مخاطب، جذب شریک و یا برتری نسبت به رقبا تاثیر دارد.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای دفتر وکالت

مبلمان اداری مدرن

آدرس شعبات مبلمان اداری کلاسیک داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779        09122004018       02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656911        02188656910       09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *