راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب نکات کلیدی را به شما گفته و موجب خرید مبلمان اداری متناسب با بودجه و شرایط کاری خود داشته باشید. روش دیگر برای دانستن این نکات تماس از طریق شماره های پایین صفحه هست. کارشناسان داژو بعد از دریافت اطلاعات در مورد موقعیت شغل و شرایط آن شما را جهت خرید تجهیزات اداری مناسب راهنمایی می کنند.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

مبلمان اداری مدرن

نوع مبلمان اداری برای هر نوع شغلی متفاوت هست.

برخی از تجهیزات برای بعضی از مکان های اداری کاربرد ندارند و اصلا تهیه ی آن ها لزومی ندارد.

به همین دلیل بهتر است به سراغ اقلامی بروید که مودرد نیاز مجموعه ی شماست.

مطب ها اغلب شخصی و کوچک هستند و افرادی زیادی در آن مشغول نیستند.

در فضای مطب قطعا باید بخشی برای پزشک طراحی شود تا جایگاه مناسبی جهت انجام کار های مربوطه داشته باشد.

بخش دیگری که یک مطب نیاز دارد فضای مناسب برای پذیرش و انتظار مراجعین هست.

مبلمان اداری مطب :

در حوزه محصولات مبلمان اداری برای اتاق پزشک یک میز و صندلی برای خود پزشک باید تهیه شود و در مقابل آن صندلی و یا مبل برای جایگاه بیمار قرار می گیرد.

حال اینکه این تجهیزات چه سبک و مدلی داشته باشند به سلیقه ی کاربر بستگی دارد و طبق آن تهیه می شود.

در قسمت پذیرش اگر فضا بزرگ و کافی باشد چیدمان نیم ست اداری جهت انتظار می تواند کاربردی و تاثیر گذار باشد.

اما اگر گاها فضا محدود باشد می توان از صندلی تک نفره و یا صندلی انتظار چند نفره که متصل هستند به صورت ردیفی استفاده کرد.

در این قسمت حتما باید فضای مناسبی برای منشی فراهم شود.

کانتر های پذیرش و یا میز پرسنلی که اغلب در سایز های 1 متر الی 120 سانت هستند کاربرد دارد.

هم فضای زیادی را اشغال نمی کند و هم در رسیدگی به امور راحتی کاربر را فراهم می کند.

بخش های بیشتری در مطب ها وجود ندارد.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

سالن پذیرش مطب

سبک مبلمان اداری مناسب برای مطب :

مطب از مراکز پر رفت و آمد هستند و در بیشتر اوقات از شبانه روز شلوغ هستند.

سبک مدرن برای استفاده در آن ها منطقی تر هست.

اول اینکه سبک مدرن ساده هست و با ابعاد کوچک تری که دارد فضای زیادی اشغال نمی کند.

دوم اینکه به دلیل همین سادگی که دارد هزینه ی کمتری دارد و اگر در اثر تردد مراجعین در کوتاه مدت دچار استهلاک شود مجددا با هزینه ی کمی جایگزین می شود.

اما این پیشنهاد برای سالن انتظار هست.

اتاق پزشک هم می تواند با مبلمان اداری کلاسیک تجهیز شود و هم با مبلمان اداری مدرن.

می توان فضای داخلی را با تجهیزات مدرن تکمیل کرد و برای اتاق پرشک میز اداری و صندلی اداری کلاسیک به همراه یک نیم ست اداری لوکس تهیه کرد.

نتیجه گیری :

اگر قصد خرید مبلمان اداری برای مطب را دارید می توانید از کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند راهنمایی دریافت کنید.

فضای مطب های اغلب پر تردد هست به همین خاطر توجه داشته باشید سبک و اقلامی که تهیه می کنید برای این فضا مناسب باشد.

اهمیت به فضای اداری اهمیت به مخاطبان آن هست و هر چه ظاهر فضا زیباتر باشد تاثیر بیشتری برا مراجعین شما دارد.

راهنمای خرید مبلمان اداری برای مطب

خرید تجهیزات مطب | نیم ست لابی

آدرس شعبات مبلمان اداری کلاسیک داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779        09122004018       02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656911        02188656910       09126003675

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *