روش انتخاب ست مبلمان اداری
روش انتخاب ست مبلمان اداری ، متفاوت و مستلزم دقت است.
مبلمان اداری یکی از تجهیزات اصلی در هر شرکت محسوب می شود.
برای انتخاب و تهیه این محصول بهتر است ، که شما نکات مختلفی را در نظر داشته باشید.
روش انتخاب ست مبلمان اداری
در دفتر کار و شرکت باید از ست های مختلفی استفاده کرد.
چیدمان صحیح و اصئلی دفتر کار باعث تاثیر گذاری بیشتر محیط بر روی افراد می شود.
در این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از روش های مختلف برای انتخاب مبلمان اداری را معرفی کنیم.
4 روش انتخاب ست مبلمان اداری :
روش های انتخاب متفاوت است ، و هر کدام از آنها به شما در تهیه محصول کمک می کند.
- شناسایی سبک ها
- استفاده از راهنمایی مشاوران
- مشخص کردن ناحیه کاربری
- توجه به متراژ محیط
هر کدام از این روش ها به شما در انتخاب بهتر محصولات کمک می کند.
شناسایی سبک ها :
سبک های مبلمان اداری متفاوت هستند ، و هر کدام جلوه خاصی به محیط می دهد.
با توجه به تنوع سبک ها افراد باید شرایط دفتر کار خود را بررسی کنند.
پس از بررسی شرایط شما مناسب ترین سبک را انتخاب خواهید کرد.
- کلاسیک
- مدرن
- سلطنتی
- روستیک
- باروک
- مینیمال
- هایتک
- و ….
انواع سبک های ست های اداری محسوب می شوند.
در بین تمامی این موارد مدرن و کلاسیک اصلی ترین سبک ها هستند.
سایر موارد از زیر شاخه های این دو به حساب می آیند.
استفاده از راهنمایی مشاوران :
برای اینکه بتوانید بهترین ست اداری را انتخاب کنید ، مشاوره بهترین راه است.
مشاوره خرید مبلمان اداری به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.
شما با انتقال اطلاعات از دفتر کار و شرایط آن به مشاور ، از آنها راهنمایی می گیرید.
به این صورت که کارشناسان مربوطه این موارد را بررسی و مناسب ترین محصول را به شما معرفی می نماید.
مثلا اگر زمینه شغلی شما رسمی است به شما پیشنهاد می کند از سبک و طرح های رسمی استفاده کنید.
مبلمان اداری کلاسیک ، مناسب ترین گزینه برای اینگونه محیط است.
مشخص کردن ناحیه کاربری :
شرکت قسمت های مختلفی دارد ، که هر بخش افراد مشغول به انحام فعالیت های مربوطه هستند.
برای اینکه بتوانید ، مناسب ترین ست مبلمان اداری را انتخاب کنید ، توجه به ناحیه کاربری مهم است.
شما باید توجه کنید که استفاده نامناسب از ست ها
در محلی غیر از ناحیه کاربری ، هارمونی محیط را برهم می زند.
انواع ست های اداری بر اساس ناحیه کاربری :
- ست اداری اتاق مدیریت
- تحهیزات بخش کنفرانس
- ست بخش کارمندان
- تجهیزات قسمت لابی و پذیرش
نمونه هایی هستند که باید دقیقا در قسمت مخصوص خود استفاده شوند.
توجه به متراژ محیط :
انتخاب مبلمان اداری بهتر است بر اساس ابعاد و اندازه محیط اداری شما باشد.
چرا که شما در این صورت می توانید بهترین چیدمان را داشته باشید.
شما باید به این موارد دقت داشته باشید ، که چه ستی را برای کدام متراژ انتخاب کنید.
مثلا بهتر است شما در محیطی که متراژ بزرگی ندارد ، از ست مبلمان اداری مدرن استفاده کنید.
هر چند تصمیم گیرنده نهایی شما هستید ، اما بهتره که شما به این موارد توجه داشته باشید.
با این کار شما محیط کوچک خود را بزرگ تر و باز تر نشان می دهید.
برای محیط های بزرگ نیز شما دستی باز در انتخاب ست ها دارید.
مثلا از سبک مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های آن به راحتی می توانید استفاده کنید.
جمع بندی کلی :
ست های اداری شامل موارد زیر است :
- میز اداری
- کتابخانه
- صندلی اداری
- مبل و نیم ست
- اکسسوری
- پارتیشن اداری
- و …
هر کدام از این موارد را با توجه به مطالب فوق باید بر اساس کاربری مخصوص تهیه نمایید.
همچنین برای تهیه ست های اداری نیز باید ، آنها را در یک سبک و طرح یکسان تهیه نمایید..
شما نمی توانید میز مدیریت کلاسیک را با کتابخانه مدرن ست کنید.
با این کار باعث بر هم خوردن هارمونی و نظم محیط خواهید شد.
برای تهیه درست مبلمان اداری بهترین گزینه ، خرید از مراکز تخصصی این محصولات است.
مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو یکی از برند های معتبر فروش انواع این محصولات محسوب می شود.
در این مجموعه شما می توانید انواع ست های اداری در طرح و سبک های مختلف را سفارش دهید.
همچنین می توانید از راهنمایی مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه بهره مند شوید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.