روش انتخاب مبلمان اداری

روش انتخاب مبلمان اداری

روش انتخاب مبلمان اداری ، متفاوت است ، که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اگر بخواهبم در یک توضیح کلی کلی مبلمان اداری را تعریف کنیم باید بدانید که :

مبلمان اداری به تجهیزات و قطعاتی اتلاق می شود که در فرایند تکمیل چیدمان یک محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

روش انتخاب مبلمان اداری | میز مدیریتی | مبلمان اداری کلاسیک

 

روش انتخاب مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک | مبلمان اداری داژو

  • صندلی اداری
  • کتابخانه
  • مبل و نیم ست 
  • میز های اداری 
  • پارتیشن اداری 

از انواع تجهیزات اداری هستند که در بخش های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • صندلی اداری : این محصولات انواع مختلفی دارند که هر کدام در کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

مثلا شما برای بخش مدیریت بای صندلی مدیریتی ، برای اتاق کنفرانس صندلی کنفرانسی تهیه نمایید.

  • کتابخانه : این محصول محلی برای قرار دادن انواع کتاب ، مجله ، کتالوگ ، ژورنال ، و موادریاز این قبیل می باشد.

بیشتر در اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد ، و باید با سبک کلی سایر تجهیزات هماهنگ باشد.

  • مبل و نیم ست : از این وسیله بیشتر برای استراحت مهمانان استفاده می شود.

این محصولات بیشنر در بخش لابی و اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد ،و در تعدا مختلف قابل ارائه هستند.

  • میز های اداری : یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که باید در بخش های مختلف شرکت وجو داشته باشد.

در سبک های مختلف قابل طراحی و ساخت است ، که مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی از مهم ترین های آن هستند.

انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها را می توانید در قمت های مختلف شرکت مورد استفاده قرار دهید.

  • پارتیشن اداری : این وسیله نوعی جدا کننده و قسمت بندی کننده بخش های مختلف شرکت محسوب می شود.

با پارتیشن اداری می توایند از محیط خود استفاده بهیه داشته باشید ، و بخش های مختلفی را ایجاد کنید.

در نمنونه های ثابت و متحرک و در متریال های مختلف قابل طراحی و ساخت است.

روش انتخاب مبلمان اداری :

در هنگام چیدمان یک محیط اداری عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد.

که همه این عوامل می تواند در انتخاب مبلمان اداری تاثیر گذار باشد.

  • متراژ محیط
  • زمینه شغلی 
  • رنگ 
  • سبک و طرح مورد علاقه
  • و غیره ….
روش انتخاب مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | فروش مبلمان اداری

متراژ محیط :

اینکه شما برای انتخاب مبلمان اداری مد نظرتان به چه میزان فضا احتیاج دارید بسیار مهم است.

سبک های مبلمان اداری هر کدام دارای ویژگی هایی هستند ، که می تواند تاثیر بسیاری بر محیط شما داشته باشد.

اینکه متراژ دفتر کار شما چقدر است نیز می تواند به شما در انتخاب مبلمان اداری مناسب و درست کمک بسیاری کند.

مثلا اگر شما متراژی کوچک دارید و می خواهید برای آن مبلمان اداری تهیه کنید باید توجه کنید که :

محصولی تهیه نمایید که محیط شما را باز تر نشان دهد ، که بهترین گزینه انتخاب مبلمان اداری مدرن است

زمینه شغلی :

یکی از بخش های مهم دیگر که به شما در انتها درست مبلمان اداری کمک خواهد کرد ، نوع فعالیت شغلی شماست.

شغل ها به دسته های مختلف مانند رسمی و امروزی تقسیم بندی می شوند.

مثلا اگر شما دارای دفاتر حقوقی و بازرگانی هستید که نیز به محیطی جدی و رسمی هستید ، باید از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید.

اما زمانی که شما شرکت های خدمات وب و شغلی مدرن دارید بهتر است از سبک مبلمان اداری مدرن بهره ببرید.

رنگ :

 

میز مدیریتی کلاسیک

میز مدیریتی کلاسیک | قیمت مبلمان اداری | فروش انواع میز اداری

افراد در هگام تهیه محصول مورد نظر خود باید به رنگ آن توجه بسیاری داشته باشند.

می توانید بر اساس چند نکته رنگ مبلمان اداری خود را انتخاب کنید ، مثلا :

  • انتخاب بر اساس رنگ کلی سازمان
  • می توانید با توجه به رنگ کلی دکوراسیون تصمیم گیری کنید.
  • براساس سبک مبلمان اداری خود رنگ آن را تعیین کنید.

بسیاری از افراد می خواهند که تجهیزات شرکت خود را بر اساس رنگ کلی سازمان تهیه نمایند.

مثلا اگر شما دارای رنگ سازمانی مشکی و طلایی هستید می توانید میز ، مبل و سایر تجهیزات را نیز به این رنگ انتخاب کنید.

یا اگر می خواهید مبلمان اداری در سبک کلاسیک را تهیهکنید بهتر است آنها را با رنگ های گرم و تیره سفارش دهید.

سبک و طرح مورد علاقه :

مبلمان اداری دارای سبک های مختلفی است که هر کدام از آنها دارای ویژگی های بخصوصی هستند.

هر سبک دارای پیشینه ای است ، که هر کدام جلوه خاصی به محیط می بخشد.

شما می توانید بر اساس علاقه ای که دارید نیز سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

به طور کلی مبلمان اداری دو سبک اصلی دارد :

  1. کلاسیک 
  2. مدرن

سایر سبک های موجود همگی از این دو سبک سرچشمه گرفته اند و زیر شاخه این دو هستند.

در یک نگاهی کلی به ویژگی های این دو سبک به مواردی اشاره خواهیم کرد.

کلاسیک یکی از سبک های قدیمی و پر طرفداری است که ویژگی های فراوانی دارد.

تجملات و شکوه نماد سبک مبلمان اداری کلاسیک است.

چوب یکی از اصلی ترین متریال های آن است. ، که انواع مختلفی دارد.

وجود منبت کاری و معرق کاری های زیبا وچشم نواز که به دست استاد کارن ماهر طراحی می شود.

مدرن نیز از سبک های خاصی است که از قرن 19 میلادی وارد این عرصه شد.

وجود سادگی و دوری از تجملات از ویژگی های اصلی مبلمان اداری مدرن است.

از متریال های مختلف در ساخت این سبک از مبلمان اداری استفاده می شود ( ام دی اف ، شیشه ، فلز ، و … )

روش انتخاب مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | مبلمان اداری خاص

مجموعه داژو :

یکی از مراکز تخصصی فروش انواع مبلمان و تجهیزات اداری در ایران واقع در تهران می باشد.

این مجموعه به همراه متخصصین مجربد خود می تواند ، بهترین و شیک ترین مبلمان اداری را برای کاربران ارائه دهد.

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را در سبک و طرح های مختلف را از مجموعه داژو تهیه نمایید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

در این مجموعه خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

09126090300

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *