روش های انتخاب مبلمان اداری
روش های انتخاب مبلمان اداری ، متفاوت واست ، و هر کدام از آنها کاربردی و لازم است.
در ابتدای امر بادی بدانید که مبلمان اداری به تجهیزاتی گفته می شود که برای تکمیل دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد.
این قطعاد و تجهیزات اداری عبارتند از :
- میز اداری
- صندلی اداری
- پارتیشن اداری
- کتابخانه
- و …..
روش های انتخاب مبلمان اداری | مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی مدرن
هر کدام از تجهیزات اداری گفته باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا زیبایی خود را نشان دهند.
بی شک صاحبان شرکت بادی برای داشتن دکوراسیونی شیک و لوکس اقدام کند.
چونکه محیط و دکوراسیون آن می تواند تاثیر بسیاری بر روی افرادی که با آنجا در ارتباط هستند بگذارد.
روش های انتخاب مبلمان اداری :
در ادامه این مطلب به شما چند روش و نکته را برای داشتن مبلمان اداری و دکوراسیونی شیک معرفی می کنیم.
با رعایت این نکات می توانید دکوراسیونی لاکچری و زیبا داشته باشید.
بودجه :
برای شروع هر کاری ابتدا باید یک بودجه مشخص را کتار بگذارید.
برای تهیه مبلمان اداری و یا چیدمان یک دکوراسیون اداری شما باید بر اساس بودجه ای که داردی پیش بروید.
به طور مثال انتخاب سبک کلاسیک و مبلمان اداری کلاسیک هزینه بیشتری نسبت به مبلمان اداری مدنر را متحمل می شود.
پس بودجه مسئله ای مهم برایداشتن یک سبک دکوراسیون و مبلمان اداری است.
متراژ محیط اداری و شرکت :
اینکه برای چه متراژی چه مبلمان اداری و چه سبکی را انتخاب کنید بسیار مهم و قابل بحث است.
اینکه شرکت شما چه متراژی دارد مهم است ؛ به این دلیل که شما باید با در نظر گرفتن متراژ سبک مبلمان اداری خود را انتخاب کنید.
برای مثال مبلمان اداری در سبک های سلطنتی ، کلاسیک ، روستیک ، به دلیل شلوغی و سنگینی کار نیاز به محیطی بزرگ دارند.
از جهتی دیگر اگر متراژ محیط شما کوچک است ، مناسب ترین گزینه که به شما پیشنهاد می شود سبک مبلمان اداری مدرن است.
به دلیل اینکه مبلمان اداری مدرن ساختاری ساده تر و بدون تجملات دارد ، فضا را بزرگ تر نشان می دهد.
زمینه فعالیت شغلی :
زمینه فعالیت شرکت باید مشخص باشد ، و در راستای آن نیز شما می توانید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری را انتخاب کنید.
اینکه زمنیه کاری شما مدرن است یا خیر بسیار تاثیر گذار است.
مثلا شرکت های بخش IT باید دکوراسیونی مدرن داشته باشند ، و در همین راستا نیازمند داشتن مبلمان اداری مدرن نیز هست.
شرکت های بازرگانی که به کار صادرات و واردات مشغول هستند بیشتر از کوراسیون و مبلمان اداری در سبک کلاسیک استفاده می کنند.
همچنین شما می توانید رنگ محیط را با رنگ سازمانی ود هماهنگ کنید.
انواع متریال ساخت مبلمان اداری :
برای ساخت مبلمان اداری با توجه به سبکی که دارند از متریال های مختلف استفاه می شود.
این متریال ها هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند ، و زیبایی های مخصوص خود را دارند.
مترایل ساخت مبلمان اداری کلاسیک :
چوب اصلی ترین متریال برای ساخت مبلمان اداری در سبک کلاسیک است.
چوب ها به دلیل مدل های مختلفی که دارند ، هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص خود هستند.
به طور مثال یک نمونه از مدل چوب دارای انعطاف پذیری زیاد است ، و مدلی دیگر رنگ پذیری بهتری دارد.
- چنار
- راش
- ابنوس
- گردو
- روسی
- افرا
از نمونه چوب هایی هستند ، که در ساخت مبلمان اداری کلاسیک از آنها استفاده می شود.
متریال ساخت مبلمان اداری مدرن :
سبک مدرن به دلیل اینکه نو ظهرو تر از سایر سبک است ، به همبن دلبل متریال های ساخت آن پیشرفته تر و جدید تر هستند.
یعنی تا قبل از روی کار آمدن سبک مدرن بیشتر محصولات اداری یا قالبا همه آنها از چوب ساخته می شدند.
اما با روی کار آمدن سبک مدرن متریال های جدید معرفی شد.
- شیشه
- نئوپان
- ام دی اف
- سنگ
- فلز
از متریال هایی هستند ، که در ساخت مبلمان اداری مدرن مورد استفاده قرار میگیرند.
پورتال های دیگر مرکز تخصصی سی رن :
مرکز نخصصی نردبان سی رن
مرکز تخصصی گاوصندوق سی رن
راه های ارتباطی :
خدمات اینترنی هنگامی که روی کار آمد باعث سهولت درانجام برخی کار ها مانند خرید کردن شدن.
افراد می توانند با در دست داشتن اینترنت و و مراجعه به سایت های معتبر خرید خود را به راحتی و در هر مکانی که هستند انچام دهند.
مجموعه داژو یکی از مراکز معتبر ارائه محصولات اداری مانند میز ، مبلمان ، کتابخانه ، و غیره …. است.
در این مجموعه خدمات به صورت آنلاین یا غیر حضوری و حضوری انجام می گیرد.
همچنین مشاوران و کارشناسان مجموعه داژو شما را در هنگام خرید و بعد از یاری خواهند کرد.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهزان- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوین و کارشناسان مجموعه :
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.