سبک مبلمان اداری لوکس

سبک مبلمان اداری لوکس

 

سبک مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری داژو | قیمت مبلمان اداری | سبک مبلمان اداری لوکس

 

سبک مبلمان اداری لوکس ، بستگی به اجزای سازنده آن دارد.

لوکس بودن به معنی تجملات و استفاده از ترکیبات خاص در طراحی محصولات است.

اما همیشه برای لوکس بودن نیازی به تجملات نیست ، گاهی سادگی نیز در کنار لوکس بودن می آید.

برای طراحی مبلمان اداری نیز عوامل مختلفی در لوکس بودن آن نقش دارند.

سبک مبلمان اداری لوکس | میز مدیریتی

 

مهم ترین و اولین چیزی که بعد از ورود به دفتر کار و شرکت توجه افراد به آن جلب می شود مبلمان اداری است.

مبلمان اداری به تجهیزاتی گفته می شود که در یک شرکت باید مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع مختلفی از این تچهیزات وجود دارد ، که هر کدام در طرح و سبک های مختلف قابل طراحی و ساخت هستند.

  • کتابحانه
  • میز های اداری
  • پارتیشن اداری
  • صندلی های اداری
  • مبل و نیم ست
  • اکسسوری

همه این موارد در دسته مبلمان اداری و تجهیزات آن قرار دارند.

شما با توچه به عوامل و نکات مختلف می توانید این دسته از محصولات را تهیه نمایید.

شما یاید توجه داشته باشید این محصولات را در یک سبک هماهنگ و یکسان تهیه نمایید.

مثلا میز های اداری انواع مختلفی دارند ، که هر کدام از آنها را می توانید در بخش های مخصوص خود استفاده کنید.

انواع میز های اداری عبارتند از :

  • میز مدیریتی
  • کارمندی
  • میز کنفرانسی
  • کانتر یا منشی
  • میز تیریبون

از جمله میز هایی هستند که می توانید در شرکت در ناحیه های مختلف از آنها استفاده کنید.

 

سبک مبلمان اداری لوکس

میز مدیریتی مدرن | چیدمان مبمان اداری مدرن | فروش انواع میز اداری

انواع سبک مبلمان اداری :

برای ساخت انواع تجهیزات ادازی باید از سبک و طرح های مختلفی به عنوان الگو استفاده شود.

هر سبک از عناصر مختلفی الهام گرفته است و ویژگی های خاص خود را دارند.

  • مدرن
  • کلاسیک
  • سلطنتی
  • روستیک
  • باروک
  • هایتک

از جمله سبک های مبلمان اداری هستند.

سبک مبلمان اداری مدرن :

یکی از سبک هایی است که در هنگامی که رواج پیدا کرد با ویژگی های خاصی وارد عرصه شد.

مدرن به معنای جدید و تازه است و مبلمان اداری مدرن با طرح های خاص و جدبد روی کار آمد.

در این سبک سادگی و دوری از تجملات را مولفه اصلی است.

تمامی تجهیزات ساده و تمیز هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

این سبک مناسب ترین گزینه برای مخیط هایی با متراژ کوچک است.

همچنین استفاده از انواع متریال در ساخت این محصولات باعث خاص بودن این سبک شده است.

  • فراوارده های چوبی ( ام دی اف و نئوپان )
  • شیشه
  • فلز
  • سنگ

از رنگ های خنثی در ساخت این محصولات به صورت پایه ای استفاده می شود.

البته باید توجه داشته باشید در کنار رنگ های خنثی به صورت ترکیبی استفاده شود.

مناسب ترین گزینه برای شرکت هایی با زمینه شغلی امروزی و مدرن است.

مثلا در آژانس های هواپیمایی ، بانک ها ، شرکت های طرحی وب ، دفاتر it می توان از سبک مدرن استفاده کرد.

این مدل از مبلمان اداری صمیمیت را در محیط بیشتر می کند.

میز مدیریتی مدرن

میز مدیریتی مدرن | قیمت مبلمان اداری مدرن | مبلمان اداری لوکس

سبک مبلمان اداری کلاسیک :

کلاسیک یک سبک سنتی و قدیمی است ، که از گذشته تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته باشد.

این سبک تجملاتی است و در آن سادگی وجود ندارد.

ظرافت در این سبک بسیار در نظر گرفته می شود ، و از طرح های خاص در آن استفاده می شود.

از رنگ های تیره و گرم در این سبک به صورت پایه ای استفاده می شود.

این رنگ ها به دلیل تیرگی و گرم بودن به محیط بزرگ برای چیدمان نیاز دارند.

البته می توانید از رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست خود استفاده کنید.

همچنین ترکیب رنگ های طلایی و نقره ای در این سبک محیط را لوکس و لاکچری می کند.

از متریال چوب در ساخت این محصولات استفاده می شود ، و انواع مختلفی دارند ، مانند :

  • آبنوس
  • چنار
  • راش
  • سوپر راش گرجستانی
  • بلوط
  • گردو

از انواع چوب هایی هستند که در ساخت مبلمان اداری کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از سبک کلاسیک در زمینه شغلی های رسمی کاربرد بسیاری دارد.

مثلا می توانید در وزارت خانه ها ، دفاتر حقوقی ، شرکت های بازرگانی از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید.

این سبک به محیط جدیت و گرما می بخشد و حس اعتماد بین افراد را بیشتر می کند.

 

میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری داژو | فروش مبلمان اداری | قیمت میز اداری

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟

برای خرید مبلمان اداری لوکس و داشتن شرکتی با دکوراسیون لاکچری باید نکاتی را رعایت کنید.

رعایت این نکات می تواند به شما در تهیه شیک ترین تجهیزات اداری کمک کند.

این نکات عبارتند از :

  • در نظر گرفتن متراژ و اندازه محیط
  • استفاده از سبکی خاص و یکسان
  • در نظر داشتن بودجه ای مشخص
  • مشخص کردن زمینه شغلی
  • خرید از مرکز تخصصی
  • تهیه محصولات بر اساس ناحیه کاربری

همه این موارد را اگر رعایت کنید می توانید در جهت خرید مبلمان اداری لوکس اقدام نمایید.

مثلا شما باید بر اساس بودجه ای مخشص محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

اگر مبلمان اداری در سبک کلاسیک را مد نظر دارید باید مقدار هزینه بیشتری را متحمل شوید.

در صورتی که محصولات مقرون به ثرفه و اقتصادی می خواهید ، مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه برای شماست.

خرید مبلمان اداری از مرکز تخصصی داژو :

بهترین روش برای خرید مبلمان اداری تهیه آنها از مراکز اصلی است.

امروزه بسیاری از مدیران در جهت خرید تجهیزات اداری خود با چالش های مختلفی رو به رو هستند.

افراد باید قبل از خرید مبلمان اداری برای شرکت خود تحقیقات بسیاری انجام دهند.

مرکز تخصصی داژو به شما در خرید بهتر محصولات و تهیه تجهزات اداری لوکس کمک خواهد کرد.

در این مجموعه می تواینید انواع مبلمان اداری در سبک ها و طرح های مختلف را تهیه نمایید.

داژو سابقه طولانی مدت در طراحی و ساخت انواع تجهزات اداری را دارد.

تیم تخصصی داژو به همراه مشاوران و کارشناسان محرب خود آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشد.

شما می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری با تیم تخصصی داژو در ارتباط باشید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شعبه دو : تهران-خیابان ولیعصر-بالا تر از پارک ساعی -پلاک 2211

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

02188656910-12

09122004018

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] می توانید سبک مبلمان اداری لوکس خود را در این مجموعه به راحتی پیدا و تهیه […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *