ست اتاق مدیریت

ست اتاق مدیریت

ست اتاق مدیریت

مبلمان اداری کلاسیک | ست اتاق مدیریت | میز مدیریتی کلاسیک

 

ست اتاق مدیریت ، دارای اجزای مختلف و گوناکونی است.

برای تهیه تچهیزات این اتاق باید از مراکز تخصصی فروش مبلمان اداری اقدام نمایید.

اما شما باید توجه داشته باشید که برای هماهنگ کردن این ست ها با یکدیگر باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید.

ست اتاق مدیریت | مبلمان اداری کلاسیک

 

اتاق مدیریت و بخش ریاست یک مجموعه یکی از بخش های مهم و جیاتی یک شرکت محسوب می شود.

در این اتاق روزانه افراد مهمی در رفت و آمد هستند ، و معاملات و تصمیم گیری های خاص در این بخش انجام می گیرند.

به همین منظور هنگام چیدمان این بخش باید از المان های خاص استفاده کرد.

همچنین باید تجهیزات این بخش را به شکلی انتخاب کنید که به محیط رسمیت ببخشید.

علاوه بر رسمیت باید ست مبلمان اداری این بخش را صورتی انتخاب کنید که نشان دهنده جایگاه مدیر نیز باشد.

مثلا اگر محیطی رسمی را مد نظر دارید باید از سبک مبلمان اداری کلاسیک استفاده نمایید.

یا اگر محیطی پویا و شاداب می خواهید بهتر است از مبلمان اداری مدرن بهره ببرید.

انواع ست های اتاق مدیریتی :

وسیله ها و تجهیزات اتاق مدیریت در طرح های مختلفی ساخته می شوند.

هر ست باید با توحه به ناحیه کاربری مدیریتی برای این بخش استفاده شود.

شما نمی توانید تجهیزات بخش کارمندان را برای اتاق مدیریت استفاده نمایید.

  • میز مدیرتی
  • صندلی مدیریتی
  • مبل و نیم ست
  • کتابخانه
  • اکسسوری های خاص اتاق مدیریت
  • کردنزا

میز مدیرینی :

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که باید برای این بخش انتخاب شود ، می مدیریتی است.

این محصول در سبک ها و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شود.

برای انتخاب این محصول باید به سبک کلی دکوراسیون اتاق دقت داشته باشید.

ابعاد استاندارذ برای ساخت این میز از ۱۸۰ تا ۲۸۰ است.

البته بنا به درخواست کاربر و با توجه به متراژ از ابعاد دیگری نیز استفاده می شود.

 

ست اتاق مدیریت

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی کلاسیک | فروش مبلمان اداری

صندلی مدیریتی :

از وسیله های ضروری برای اتاق مدیریت می توان ار صندلی مخصوص برای این بخش نام برد.

صندلی مدیریتی وسیله ای برای مستقر شدن کاربر به صورت روزانه می باشد.

این مجصول باید دارای استاندارد های لازم برای استفاده باشد.

سبک این صندلی  ها باید مطابق با سایر تجهیزات باشد.

در غیر این صورت شما هارمونی محیط را برهم خواهید زد.

کلاسیک ، مدرن ، از جمله سبک های صندلی های اداری می باشد.

ست اتاق مدیریت

مبلمان اداری مدرن | صندلی اداری | صندلی مدیریتی

مبل و نیم ست :

از جمله تجهیزاتی که باید برای اتاق مدیریت مورد استفاده قرار بگیرد.

مبل های اداری در کاربری های سالن انتظار و مدیریت ساحته می شوند.

برای بخش مدیریت این محصول به منظور استراحت مدیر و پذیرایی کاربران ساخته شده است.

نیم ست های اداری باید در طرح های مختلف و متناسب با دکوراسیون کلی باشد.

این محصول باید راحت و با کیفیت باشد ، تا کاربران هنگام استفاده بر روی آنها احساس راحتی داشته باشند.

دو نمونه از مدل های پر طرفدار این مبل ها چستر و لیدوما هستند.

 

مبل و نیم ست اداری

مبل اداری | نیم ست اداری | مبلمان اداری لوکس

کتابخانه :

یکی از تجهیزاتی که می توانید در کنار میز ، صندلی و سایر وسیله های این اتاق استفاده کنید کتابخانه است.

این محصول معمولا دارای ابعاد بزرگ می باشد ، و مناسب برای استفاده در محیط هایی با متراژ بزرگ می باشد.

کتاب ، مجله ، کاتالوگ ، ژورنال های مختلف را می توان داخل کتابخانه قرار دار.

همچنین باید طرح آ هماهنگ با میز مدیریتی باشد.

کتابخانه اداری

کتابخانه اداری مدرن | تجهیزات اداری | ست اتاق مدیریت

اکسسوری های خاص اتاق مدیریت :

همیشه برای جلوه بیشتر اتاق مدیریت از وسیله های تزئنی و دکوری استفاده می شود.

اکسسوری ها انواع مختلفی دارند ، که هر کدام از آنها لوه و زیبایی خاص خود را دارند ، مانند :

  • ساعت
  • دیوار کوب
  • آباژور
  • مجسمه
  • فرش
  • لوستر

از انواع اکسسوری هایی هستند که می توانید از آن در بخش مدیریت یک مجموعه استفاده گنید.

ست اتاق مدیریت

تجهیزات اداری | مبلمان اداری | اکسسوری اداری

نتیجه گیری :

با توجه به موارد ذکر شده ، شما باید یک ست خاص و لوکس را برای اتاق مدیریت تهیه نمایید.

با این کار می توانید هم محیطی تاثیر گذار داشته باشید و هم جلوه و زیبایی محیط را افزایش دهید.

به همین منظور شما می توانید اعتماد افراد بیشتری را از جهت برقراری ارتباط دوباره با شرکت و انحام معاملات آتی جلب کنید.

همچنین داشتن یک دفتر کار با دکوراسیون و چیدمان شیک می تواند بر روحیه شما و پرسنل شما تاثیر مثبت بگذارد.

انتخاب سبک در این راستا یک بخش مهم است ، و در بحث دکوراسیون و چیدمان اداری تاکید بسیاری به آنها می شود.

به همین منظور شما باید سبکی را انتخاب کنید ، که با محیط اداری شما مقایرت داشته باشد.

منظور از مقایرت داشتن با مجیط این است که سبک مورد نظر شما با موارد زیر هماهنگ باشد :

  • متراژ اتاق مدیریت
  • زمینه شغلی
  • رنگ و طرح کلی دکوراسیون
  • روحیه افراد
  • و …..

با این کار شما می توانید بهترین و شیک ترین چیدمان را برای اتاق مدیریت خود داشته باشید.

بهتر است شما برای تهیه ست های اداری در سبک های مختلف به مراکز تخصصی طراحی و تولید این محصولات مراجعه کنید.

مرکز تخصصی داژو ارائه دهنده انواع مبلمان اداری لوکس در کاربری های  مختلف می باشد.

شما می توانید در این مجموعه تمامی تحهیزات مورد نیاز برای بخش های مختلف یک شرکت را به راحتی تهیه نمایید.

در این مجموعه تمامی محصولات در سبک های خاص و زیبا و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

شما می توانید در صورت نداشتن اطلاعات کافی از کارشناسان و مشاوران مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با مرکز تخصصی داژو در ارتباط باشید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران – خیابان حافظ  – پایین تر از خیابان سخایی  – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شعبه دو : تهران – خیابان ولیعصر – بالا تر از پارک ساعی  – پلاک ۲۲۱۱

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰-۱۲

۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.