مبلمان اداری کلاسیک

ست مبلمان اداری

ست مبلمان اداری ، برای بخش های مختلف شرکت و اداره باید استفاده شود.

مبلمان اداری یکی از اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که باید در شرکت و اداره از آنها بهره برد.

با تهیه این محصولات به صورت درست و مناسب می توانید شیک ترین مبلمان اداری را برای شرکت خود انتخاب کنید.

ست مبلمان اداری | فروش میز اداری | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز مدیریتی

 

ست مبلمان اداری

مبلمان اداری داژو | قیمت میز مدیریتی | فروش مبلمان اداری

شما باید برای بخش های مختلف شرکت و اداره خود تجهیزات مخصوص به همان بخش را تهیه نمایید.

با بررسی کردن چند نکته می توانید بهترین مبلمان اداری را برای شرکت خود تهیه نمایید.

  • در نظر گرفتن بودجه
  • متراژ محیط 
  • سبک کلی دکوراسیون
  •  زمینه شغلی
  • ناحیه کاربری 

از جمله عوامل و نکاتی هستند که در هنگام تهیه مبلمان اداری باید به آن توجه کنید.

به طور مثال زمنیه شغلی یکی از عواملی است که در هنگام تهیه مبلمان اداری باید به آن توجه داشته باشید.

اگر شما دارای زمینه شغلی مدرن و امروزی دارید بهتر از مبلمان اداری سبک مدرن استفاده کتید.

شغل هایی مانند : شرکت های IT ، دفاتر پیشخوان و بانک ها ، آژانس های هواپیمایی ، از حمله شغلی های مدرن و امروزی است.

مبلمان اداری کلاسیک نیز مناسب برای زیمنه شغلی های رسمی است ، و به جدیت فضا کمک می کند.

شغلی هایی مانند : دفاتر بازرگانی ، وزارت خانه ها ، دفاتر حقوقی ، از حمله شغل هایی با زمینه رسمی هستند.

ست مبلمان اداری شامل چیست ؟

مبلمان اداری به قطعات و تجهیزاتی گفته می شود که در فرایند تکمیل چیدمان دکوراسیون اداری باید از آنها استفاده کرد.

  • کتابخانه 
  • پارتیشن اداری
  • انواع صندلی 
  • مبل و نیم ست
  • میز های اداری

از جمله تجهیزاتی هستند که در شرکت و اداره مورد استفاده قرار می گیرد.

باید توجه داشته باید که همه این تجهیزات باید به صورت یک شکل و با سبک های یکسان تهیه شوند.

ست مبلمان اداری مناسب برای اتاق مدیریت و بخش ریاست یک مجموعه است.

بهتر است برای این اتاق از تجهیزاتی با بالا ترین درجه کیفیت و با جلوه خاص استفاده کنید ، تا ضمن حفظ هارمونی محیط تاثیر گذاری محیط را بیشتر کنید.

میز های اداری :

 

میز مدیریتی

قیمت میز اداری | مبلمان اداری کلاسیک | فروش میز اداری

میز یکی از اصلی ترین وسیله هایی است که باید برای شرکت خود تهیه کنید.

این محصولات انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها در ناحیه های مختلفی از شرکت استفاده می شوند.

در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند که هر کدام دارای جلوه خاص خود هستند.

  • میز مدیریتی 
  • کارمندی
  • کانتر یا منشی 
  • میز کنفرانسی 
  • کلاینت 
  • کارشناسی

از نمونه میز هایی هستند که در شرکت و اداره مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی اداری :

 

ست مبلمان اداری

مبلمان اداری لوکس | صندلی اداری | میز مدیریتی

این محصولات در نمونه های مختلف ساخته می شوند ، که وسیله ای ضروری و لازم است.

هر کدام از صندلی های اداری را باید در بخش های مخصوص خود استفاده کرد.

در سبک های مختلفیطراحی و ساخته می شوند که متریال آنها متفاوت است.

  • صندلی مدیریتی 
  • کارمندی
  • صندلی کنفرانسی 
  • کارشناسی 
  • انتظار 

از جمله صندلی هایی هستند که در اداره و شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن اداری :

در هر شرکت بخش های مختلفی دارد ، که این بخش ها هر کدام وظیفه خاصی را متحمل می شوند.

شما می توانید از بخش های مخلتف شرکت با استفاده از پارتیشن اداری استفاده بهینه کنید.

به طور کلی پارتیشن اداری وسیله ای برای جدا اسزی بخش های مختلف است.

در نمونه های ثابت و متحرک قابل ساخت هستند ، که شما بر حسب کاربری که دارید می توانید آن را تهیه نمایید.

این محصولات با متریلا های متفاوتی ساخته می شوند ، مانند : آلمینیوم ، چوبی ، فلزی ، قابل ساخت هستند.

در دو سبک مدرن و کلاسیک قابل طراحی و ساخت می باشند.

پارتیشن اداری

ست مبلمان اداری | پارتیشن اداری | مبلمان اداری مدرن

متریال ساخت مبلمان اداری :

هر وسیله و محصولی از یک مواد اولیه ای ساخته می شوند.

این مواد و متریال دارای ویژگی های هستند که مشخص کننده کیفیت ، دوام ، ماندگاری یک محصول هستند.

در ساخت ملمان اداری نیز از متریال های متفاوتی استفاده می شود ، که بر اساس سبکی که دارنمد متغییر است.

متریال ساخت مبلمان اداری کلاسیک :

چوب اصلی ترین مواد اولیه ای است که در ساخت مبلمان اداری کلاسیک استفاده می شود.

چوب ها هر کدام دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دوام مخصوص خود را دارند و برای کاربری های گوناگون قابل استفاده هستند.

 

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی چوبی | قیمت میز اداری

  • راش
  • آّبنوس
  • چنار
  • سوپر راش گرجستانی 
  • گردو
  • بلوط
  • گیلاسی

انواع مختلف چوب هستند که در ساخت میز ، مبل ، کتابخانه سبک کلاسیک از آنها استفاده می شود.

متریال ساخت مبلمان اداری مدرن :

مبلمان اداری در سبک مدرن که از اواسط قرن ۱۹ میلادی وارد این عرضه شد.

سبک مدرن به دلیل استفاده از متریال های خاص و مختلف دارای طرفداران مخصوص خود می باشد.

  • سنگ
  • فلز
  • فراورده های چوبی ( نئوپان و ام دی اف )
  • شیشه

از جمله متریال هایی هستند که در ساخت مبلمان اداری مدرن استفاده می شود.

قیمت مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن | فروش میز اداری | میز مدیریتی مدرن

مجموعه داژو :

داژو یکی از طراحان و سازندگان انواع تجهیزات و قطعات اداری می باشد.

این مجموعه انواع مبلمان اداری در سبک های مدرن ، کلاسیک ، روستیک ، هایتک ، سلطنتی ، به کاربران ارئه می دهد.

شما می توانید از ابتدا تا انتهای پروژه خود را به متخصصین مجرب این مجموعه بسپارید.

مشاوران و کارشناسان مجرب مجموعه داژو شما را در هنگام خرید و بعد از آن شما را راهنمایی می کنند.

همچنین می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) با این مجموعه در ارتباط باشید.

تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۹۱۲۶۰۹۰۳۰۰

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.