طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری

 

طراحی داخلی اداری

مرکز تخصصی داژو | طراحی داخلی اداری | دکوراسیون اداری کلاسیک

 

طراحی داخلی اداری یک نکته بسیار مهمی است ، که باید به آن توجه شود.

هنگام طراحی یک محیط اداری موارد مختلفی دخیل هستند ، که باید همه آنها در نظر گرفته شود.

برای دکوراسیون اداری یک شرکت بهتر است شما از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

طراحی داخلی اداری

 

زیبا و آراسته نشان دادن یک دفتر و اداره برای بالا بردن راندمان کاری افراد بسیار مهم است.

همانطور که می دانید محیط می تواند تاثیر بسیاری بر روی افراد داشته باشد.

به همین منظور با داشتن دکوراسیون اداری مناسب و شیک می توانید بر روی موارد مختلفی تاثیر بگذارید.

شما به صورت روزانه با افراد مختلفی در شرکت خود در ارتباط هستید ، به همین منظور باید مکانی خاص را برای آنها فراهم کنید.

تاثیر گذاری محیط بر روی افراد می تواند مثبت و منفی باشد ، و این دو بستگی به نوع طراحی داخلی اداری شما دارد.

هنگامی که به دفتر کار و شرکت شما وارد می شوند ، شما باید یک فضای زیبا و مناسب داشته باشید.

به همین دلیل ایده های دکوراسیون باید خلاقانه ، نو آورانه ، و اجرای آن باید توسط افراد متخصص در این زمینه انحام شود.

در هنگام طراحی شرکت باید به چه نکاتی توجه شود ؟

زمانی که یک شرکت بدون طراحی و چیدمان مناسب داشته باشید ، باعث خستگی پرسنل خواهید شد.

همچنین بازدید کنندگان شرکت شما هنگام ورود به مجموعه باید حس خوبی را از محیط و فضای اداره شما دریافت کنند.

در همین راستا با داشتن دکوراسیون خوب می توانید اعتماد افراد را به خوبی جلب کنید ، و بر روی تصمیم گیری های آنها اثر بگذارند.

پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا چند نکته را در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی به شما معرفی کنیم :

  1. استفاده از رنگ های مناسب
  2. نورپردازی
  3. تهیه تجهیزات اداری
  4. در نظر داشتن سبکی مشخص
  5. داشتن اطلاعات کافی از ابعاد و متراژ محیط
  6. زمینه شغلی
  7. ناحیه کاربری

همه این موارد را در هنگام طراحی یک شرکت باید در نظر داشته باشید ، تا بتوانید بهترین طراحی داخلی را برای شرکت خود داشته باشید.

استفاده از رنگ مناسب :

رنگ در یک مجموعه باید با توجه به موارد مختلفی انتخاب شود.

شما باید با دقت رنگ را انتخاب کنید ، به دلیل اینکه این موضوع می تواند بر روی افراد و روحیه آنها تاثیر بگذارد.

هر رنگ ویزگی مختص خود را دارد ، و طبع هر رنگ با دیگری فرق می کند.

کالیته های رنگ متفاوت و می باشد و بهتر است بر اساس سبکی که دارید انتخاب شود.

رنگی که انتخاب می کنید نباید کسل کننده باشد ، تا باعث خستگی افراد شود.

این موضوع می تواند بر روی روحیه افراد تاثیر مثبت و منفی بگذارد.

طبق تحقیقات تاثیر رنگ صورتی بر روی راندمان کاری افراد منفی بوده ، و باعث تضعیف روحیه آنها می شود.

شما باید رنگ های پر انرژی و مناسب با محیط اداری و زمینه شغلی که دارید را انتخاب کنید.

استفاده از نمونه های روشن رنگ باید در بخش های مختلف شرکت و طراحی داخلی اداری استفاده شود.

همجنین باید در استفاده از رنگ های سرد و گرم تعادل ایجاد کنید.

شما نمی توانید یک محیط را فقط با رنگ های سرد طراحی کنید ، یا به صورت مطلق از نمونه های گرم استفاده کنید.

 

طراحی اداری

دکوراسیون مدرن شرکت | طراحی داخلی شرکت | سبک دکوراسیون اداری

نورپردازی :

با استفاده از نور می توانید با محیط بازی انحام دهید ، مثلا اگر محیط شما کوچک است شما با بازی با نور می توانید تا حدی آن مکان را بزرگ تر نشان دهید.

نورپردازی اصول و قواعد حاص خود را دارند و در هر محیط با دیگری تفاوت دارد.

مثلا در انواع سبک ها از مدل های خاصی از نور پردازی استفاده می شود.

منابع نور دو نوع هستند که طبیعی و مصنوعی از انواع آنها می باشد.

در بین تمامی اصول و قواعد نورپردازی نباید از منبع نور طبیعی قافل شد.

همچنین با نور پردازی می توانید یک محیط را آرام و یا بر عکس پر انرژی نشان دهید.

یک نکته که باید در هنگام این کار مورد توجه قرار بگیرد ، سبک دکوراسیون است که در نور پردازی تاثی می گذارد.

تهیه تجهیزات اداری :

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری باید رعایت شود ، چیدمان آن است.

شما یک محیط اداری بدون تجهیزات را نمی توانید تصور کنید ، و عملا این مکان کاربری برای افراد ندارد.

پس تکمیل کننده طراحی دکوراسیون اداری استفاده از تجهیات مناسب است.

حال این سوال پیش می آید که این تجهیزات چیست و چکونه باید چیدمان شود.

مبلمان اداری نمونه ای از تجهیزات و قطعاتی است که برای تکمیل فرایند چیدمان دکوراسیون اداری از آنها استفاده می شود.

انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی ها و کاربری های خاص خود را دارند.

این تجهیزات عبارتند از :

  • صندلی های اداری
  • میز های اداری
  • کتابخانه
  • اکسسوری
  • پارتیشن اداری

از انواع مختلف تجهبرات اداری گفته می شود ، که در طرح های مختلف ساخته می شوند.

این محصولات را باید در هنگام چیدمان دکوراسیون اداری به درستی و در ابعاد و سبک های مناسب انتخاب کنید.

 

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | تجهیزات اداری | فروش مبلمان اداری

در نظر داشتن سبکی مشخص :

برای طراحی دکوراسیون همیشه از سبک های مختلفی استفاده و بهره گرفته می شود.

هر سبک دارای ویژگی های خاص است ، که الهام گرفته ا زموضوع های خاص و عناصر مختلف است.

برای دکوراسیون کردن محیط اداری بر اساس سبک های مختلف باید پیشروی کنید.

شما نمی توانید بدون در نؤ داشتن سبکی خاص مرحله های طراحی را پیش ببرید.

به همین منظور باید یک سبک واحد را برای طراحی شرکت خود در نظر بگیرید.

  • کلاسیک
  • مدرن
  • سلطنتی
  • روستکی
  • باروک

از انواع پر طرفدار سبک های دکوراسیون اداری می باشد.

اگر می خواهید محیطی با سبک شاداب و صمیمی داشته باشید ، سبک مدرن بهترین گزینه است.

همجنین این سبک ساده است .مناسب برای متراژ های کوچک بهترین گزینه است.

اگر محیطی رسمی را در نظر دارید دکوراسیون کلاسیک می تواند به شما کمک بسیاری کند ، تا به محیط گرما ببخشید.

در صورتی که دارای محیطی با متراژ بزرگ هستید کلاسیک بهترین گزینه برای شماست.

هنگامی که می خواهید محیط را بسیار تجملاتی نشان دهید سلطنتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما بهترین گزینه برای دوستداران فضای نچرال و طبیعت استفاده از سبک روستیک است.

در این سبک از همه پدیده های طبیعی به همان شکل که هستند استفاده شده است.

 

طراحی اداری

دکوراسیون مدرن | طراحی اداری مدرن | سبک های دکوراسیون اداری

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران – خیابان حافظ  – پایین تر از خیابان سخایی  – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شعبه دو : تهران – خیابان ولیعصر – بالا تر از پارک ساعی  – پلاک ۲۲۱۱

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۲۱۸۸۶۵۶۹۱۰-۱۲

۰۹۱۲۲۰۰۴۰۱۸

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.