فروشگاه تخصصی مبلمان اداری

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری

 

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری | مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی

 

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری ، به ارائه انواع مختلف مبلمان اداری مشغول هستند.

همه طراحان و تولید کنندگان انواع تجهیزات اداری محصولات خود را با ویژگی های خاص و ویژه تولید و عرضه می کنند.

خرید مبلمان اداری برای شرکت نیازمند دقت و تحقیق بسیار است.

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری

 

شما با جست و جو تحقیق بسیار می توانید یکی از مراکز تخصصی فروش انواع مبلمان اداری و تجهیزات آن را پیدا کنید.

تجهیزات مبلمان اداری مختلف است و شما باید قبل از خرید خود آنها را در ذهن خود در نظر داشته باشید.

دسته بندی کردن اینکه شما چه چیزی را می خواهید شما را یک قدم در حرید محصولی بهتر نزدیک تر خواهد کرد.

معیار انتخاب مبلمان اداری چیست ؟

برای اینکه بدانید معیار انتخاب مبلمان اداری چیست در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای خرید مبلمان اداری باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید ، تا بتوانید بهترین خرید خود را داشته باشید.

اما برای اینکه بتوانید بهترین مبلمان اداری و تجهیزات را برای شرکت و دفتر کار خود تهیه نمایید ، باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کیند.

شما باید قبل از اینکه محصولات خود را تهیه کنید نکاتی را مورد توجه خود قرار دهید.

این نکات عبارتند از :

  • در نظر داشتن هزینه ای مشخص برای خرید محصولات
  • داشتن اطلاع کافی درباره اندازه محیط و متراژ فضا
  • شناخت کافی درباره سبک های مبلمان اداری
  • چیدمان و انتخاب بر اساس زمینه شغلی
  • ناحیه کاربری و خرید محصولات مخصوص برای همان بخش
  • خرید از مراکز تخصصی مبلمان اداری

براورد هزینه برای خرید :

امروزه شرکت ها و موسسه ها در هنگام تاسیس و تعویض تجهیزات اداری خود باید مبلغی مشخص را کنار بگذارند.

با در نظر گرفتن بودجه شما می توانید بر اساس مقدار هزینه ای که کنار گذاشته اید ، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

عوامل مختلفی بر روی کم یا زیاد شدن هزینه تجهیزات اداری تاثیر دارند ، که هر کدام از آنها باید در نظر گرفته شود.

به طور مثال سبک های مبلمان اداری می تواند تاثیر زیادی بر روی هزینه ها بگذارد.

اگر شما سبک مبلمان اداری کلاسیک را در نظر دارید باید هزینه بیشتری را برای این کار کنار بگذارید.

اما در صورتی که مجصولات مقرون به صرفه تری را می خواهید تهیه کنید ، مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه برای شماست.

 

فروشگاه تخصصی مبلمان اداری

مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی مدرن | چیدمان مبلمان اداری

داشتن اطلاعات درباره اندازه و متراژ محیط :

اینکه متراژ محیط شما چقدر است ، مهم و دانستن آن در هنگام خرید محصولات ضروری است.

شما نمی توانید بدونه اینکه از متراژ محیط خود اطلاعات داشته باشید تجهیزات اداری برای دفتر کار خود تهیه کنید.

در صورتی که این گونه خرید کنید هارمونی و نظم محیط را خراب خواهید کرد.

برای متراژ بزرگ و کوچک هر کدام باید مبلمان اداری مخصوصی را تهیه کنید.

اگر اندازه محیط شما بزرگ است می توانید به راحتی از سبک کلاسیک و نجهیزات آن استفاده نمایید.

دلیل استفاده از سبک کلاسیک برای متراژ های بزرگ تجملاتی بودن سبک و بزرگ بودن ابعاد آن است.

همچنین اگر دارای محیطی با متراژ کوچک هستید مبلمان اداری مدرن در شرکت بهتری گزینه برای شما محسوب می شود.

شناخت کافی درباره سبک های مبلمان اداری :

سبک و طرح های مختلفی برای ساخت انواع مبلمان اداری وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند.

دو سبک مدرن . کلاسیک از جمله اصلی ترین و مهم ترین سبک های مبلمان اداری هستند ، که به عنوان نمونه های پایه شناخته می شوند.

در ادامه مطلب به بررسی این دو سبک خواهیم پرداخت.

ویژگی تجهیزات مبلمان اداری کلاسیک بسیار زیاد است.

هر کدام از تجهیزات اداری در سبک کلاسیک تجملاتی هستند در آنها شکوه و جلال وجود دارد.

مبل ، میز ، کتابخانه که در سبک کلاسیک طراحی و ساخته شده اند دارای کارشدگی های زیبا هستند.

استفاده از متریال چوب در این سبک بسیار رایج است و اصلی ترین متریال مبلمان اداری است.

از رنگ های تیره و گرم مثل قهوه ای ، زرشکی ، شکلاتی ، در ساخت این تجهیزات بسیار مرسوم است.

ابعاد و وزن مبلمان اداری کلاسیک بزرگ است ، و باید در هنگام چیدمان به آنها توجه نمود.

 

میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری داژو | فروش مبلمان اداری | میز مدیریتی کلاسیک

 

در سبک مبلمان اداری مدرن که سادگی و دوری از تجملات حرف اول را می زند ، ویژگی محصولات متفاوت است.

متریال های مختلفی در ساخت این محصولات استفاده می شود ، مانند :

  • ام دی اف
  • نئوپان
  • سنگ
  • شیشه
  • فلز

استفاده از رنگ های خنثی در ساخت مبلمان اداری مدرن بسیار رایج است.

از رنگ های سفید ، مشکی ، کرم ، خاکستری در ساخت این محصولات بسیار استفاده می شود.

در این سبک تمیزی و براقی حرف اول را می زند و برای چیدمان محیط های کوچک بسیار کار آمد می باشد.

 

میز مدیریتی مدرن

مبلمان اداری مدرن | قیمت مبلمان اداری | میز مدیریتی مدرن

فروش تخصصی مبلمان اداری داژو :

مجموعه داژو یکی از طراحان و تولید کنندگان انواع مبلمان اداری در سبک های خاص می باشد.

در این مجموعه می توانید انواع تجهیزات اداری از جمله :

  • میز های اداری
  • کتابخانه
  • صندلی های اداری
  • اکسسوری
  • نیم ست و مبل
  • پارتیشن اداری

از جمله محصولاتی هستند که در مجموعه داژو می توانید آنها را تهیه نمایید.

شما می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

در مجموعه داژو مشاوران و کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشند.

تیم تخصصی داژو از ابتدا تا انتهای پروژه خود از ابتدا تا انتهای پروژه شما را همراهی خواهند کرد.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۹۱۲۶۰۹۰۳۰۰

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.