فروش ست مبلمان اداری
فروش ست مبلمان اداری ، در مرکز های تخصصی در این حوزه باید انجام بگیرد.
خرید مبلمان اداری معمولا باید با دقت و تحقیقات بسیاری انجام شود.
این کار باعث می شود تا شما بهترین نوع محصول را برای شرکت خود انتخاب نمایید.
فروش ست مبلمان اداری
همچنین برای سهولت در فرایند خرید باید فروشگاه های معتبر را برای این کار انتخاب نمایید.
خرید از این فروشگاه ها به شما کمک می کند تا شما قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.
شما باید قبل از خرید آشنای حدودی با این تجهیزات داشته باشید.
پس در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از تجهیزات مبلمان اداری آشنا خواهیم کرد.
مبلمان اداری چیست ؟
به طور کلی مبلمان اداری به تجهیزات قطعاتی می گویند ، که در تکمیل چیدمان دکوراسیون یک شرکت استفاده می شود.
هر کدام از تجهیزات کاربری مخصوص خود را دارند و در بخش های مختلف از آنها استفاده می شود.
- میز های اداری
- اکسسوری
- صندلی اداری
- کتابخانه
- مبل و نیم ست
- پاتیشن اداری
از انواع تجهیزات اداری محسوب می شود.
تمامی این محصولات در کنار هم ست مبلمان اداری را تشکیل می دهند.
همچنین هر کدام از این تجهیزات دارای سبک های مختلف و متفاوت می باشد.
میز های اداری :
یکی از ضروری ترین تجهیزاتی که هر شرکت باید آن را تهیه کند ، میز است.
میز ها انواع مختلفی دارند ، که هر کدام در بخش های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
شما باید این محصول را دقیقا متناسب با ناحیه کاربری که دارید تهیه نمایید.
همچنین ابعاد آن باید با متراژ محیط شما هماهنگ باشد.
از انواع میز های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- میز مدیریتی
- کارمندی
- میز کنفرانسی
- کانتر یا منشی
- و ….
شما می توانید هر کدام از محصولات را در سبک ، طرح ، رنگ و ابعاد متفاوت تهیه نمایید.
اکسسوری :
همیشه در کنار تجهیزات های اصلی باید از اکسسوری به عنوان جلوه بخش بیشتر محیط استفاده کرد.
اکسسوری ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای زیبایی خاص خود هستند.
- مجسمه
- لوستر
- فرش
- آباژور
- ساعت
از جمله اکسسوری هایی هستند که باید در بخش های مختلف شرکت به جهت تزئینات از آنها استفاده شود.
سبک این محصولات را باید مطابق با سبک و طراحی دکوارسیون اداری خود انتخاب نمایید.
صندلی اداری :
از جمله تجهیزاتی مهم در هنگام چیدمان یک شرکت محسوب می شود.
در کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شود ، که باید با توجه موارد مختلفی آن را تهیه کرد.
صندلی کارمندی باید در بخش کارمندان و پرسنل مورد استفاده قرار بگبرد.
همچنین اگر ست اتاق مدیریتی می خواهید تهیه نمایید ، باید از صندلی مدیریتی به عنوان یکی از این تجهیزان استفاده نمایید.
مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی از جمله سبک های مختلفی است که برای ساخت این محصولات به کار برده می شود.
کتابخانه :
یکی از انواع محصولات تکمیل کننده ست مبلمان اداری است ، که باید با سبک و طرح کامل تجیهزات طراحی هماهنگ داشته باشد.
کتابخانه محل قرار دادن انواع مجله ، کتاب ، زورنال ، کاتالوگ ، تقدیر نامه ، و … وسیله های اینچنینی است.
ابعا این محصولات معمولا بزرگ است و در هر سبک دارای ویژگی های بخصوص خود می باشد.
مثلا در مدل کلاسیک این محصولات دارای تاج ها و ستون های بلند منبا و معرق کاری شده هستند.
در مدل های مدرن نیز استفاده از خطوط صاف و منحنی های هندسی در ساخت کتابخانه بسیار رایج است.
مرکز تخصصی فروش مبلمان اداری :
برای خرید ست مبلمان اداری مراکز مختلفی وجود دارد.
هر کدام از مجموعه محصولات متفاوتی ارائه می دهد ، که شما می توانید آنها را بر حسب نیاز خود تهیه کنند.
مرکز تخصصی داژو یکی از فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات در ایران می باشد.
داژو محصولات خود را در سبک ها و طرح های مختلف ارائه می دهد.
شما می توانید ظرح سفارشی خود را به متخصصین این مجموعه ارائه دهید و در کم ترین زمان آن را تحویل بگیرید.
مجموعه داژو همچنین دارای تیم تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون می باشد.
پس شما می توانید از ابتدا یعنی طراحی تا انتها یعنی چیدمان شرکت خود را به تیم داژو واگذار نمایید.
شما می توانید از دو طریق به صورت حضوری و غیر حضوری با این مجموعه در ارتباط باشید.
به صورت حضوری می توانید به دو شعبه مرکزی در تهران مراجعه نمایید و نمونه محصولات را مشاهده کنید.
در صورتی که خارچ از تهزان و در شهر های دیگر هستید می توانید به صورت آنلاین با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.