لوازم مورد نیاز اتاق مدیریت
لوازم مورد نیاز اتاق مدیریت ، از جمله وسایلی هستند که در دفتر کار مدیر و رئیس یک مجموعه چیدمان میشود. که شامل موارد مختلفی است که در مقاله ی امروز مبلمان اداری داژو به آن خواهیم پرداخت.
لوازم مورد نیاز اتاق مدیریت
مبلمان اداری کلاسیک لوکس
اتاق مدیریت یکی از بخش های مهم در یک سازمان و شرکت است که به عنوان محل کار و ملاقات مدیران استفاده میشود.
برای چیدمان این بخش از شرکت باید دقت بسیاری داشت ، چراکه بسیاری از جلسات حیاتی با افراد مهم در این اتاق برگزار میشود.
لوازم مورد نیاز برای چیدمان اتاق مدیریت شامل چیست ؟
ست اداری اتاق مدیریت
- میز مدیریت : یک میز اداری با کیفیت بالا و زیبا که دارای فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر، دفترچههای یادداشت و دیگر لوازم مورد نیاز است.
- صندلی : یک صندلی اداری راحت و با پشتی درست شده برای جلوگیری از درد در پشت و کمر.
- کتابخانه : معمولا به جهت نگهداری تقدیر نامه ها، کتاب، مجلات، اکسسوری، و … از کتابخانه بهره میبرند.
- مبل و نیم ست : این لوازم را برای پذیرایی از مهمانان و برخی موارد استراحت مدیر باید چیدمان کرد.
- کنسول و کردنزا : از کنسول به جهت نگهداری اوراق و وسایل مربوطه استفاده میشود.
- کامپیوتر : یک سیستم کامپیوترحرفه ای، از جمله یک مانیتور بزرگ، کیبورد، ماوس و دستگاههای مختلف دیگر.
- چاپگر : یک چاپگر با کیفیت بالا برای چاپ اسناد و سایر مستندات.
- تلفن : یک تلفن با کیفیت برای برقراری تماس و ارتباط با افراد دیگر.
- دفترچههای یادداشت : دفترچههای یادداشت برای یادداشت برداری در جلسات و اطلاعات مهم.
- قلمهای نوشتن : قلمهای نوشتن برای نوشتن و امضای مستندات.
- دستگاههای دیگر : دستگاههای دیگری مانند پروژکتور، اسکنر، فاکس و غیره که ممکن است برای کارهای مدیریتی مورد نیاز باشند.
- اکسسوری : از این دکوری ها که برخی از آنها باید استفاده شود و برخی دیگر ضروری نیستند به عنوان وسایل تزئینی و برای جلوه ی بیشتر استفاده میکنند.
برای چیدمان اتاق مدیر باید به چه مواردی توجه کرد ؟
چیدمان مبلمان اداری مدرن و تجهیزات
کاربران گرامی برای اینکه بتوانید بهترین چیدمان را داشته باشید در ابتدا باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
اما در این زمینه باید به چند نکته مهم و اساسی دقت کنید تا بتوانید چیدمانی تاثیر گذار را خلق کنید.
- توجه به متراژ محیط : برای اینکه بتوانید به درستی تجهیزات را انتخاب کنید باید میزان فضایی که در دسترس را لحاط کنید. مثلا مبلمان اداری کلاسیک برای متراژ های بزرگ گزینه بهتری هست.
- سلیقه ی شخصی : این که شما از چه سبک ، طرح و رنگی لذت میبرید و حس خوبی دارید مهم هست.
- زمینه فعالیت تجاری : موضوع فعالیت تجاری که دارید در انتخاب لوازم نقش بسیاری دارد ، مثلا برای شرکت های رسمی اتاق باید چیدمانی رسمی و سنگین داشته باشد.
- سبک : تمامی لوازم مبلمان اداری و دکوراسیون شما باید دارای یک سبک مشخص و هماهنگ باشد ، نمیتوانید در اتاق کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن چیدمان کنید.
موارد فوق هر کدام نمونه نکاتی هستند که شما باید قبل از چیدمان و تجهیز کردن این بخش اداره و شرکت به فکر آن باشید.
با رعایت هر کدام از آنها میتوانید یک محیط شیک و لوکس را برای خود افرادی که با آنها در ارتباط هستید خلق کنید.
جمع بندی نهایی :
در پایان باید در نظر بگیرید که این بخش از شرکت مهم ترین قسمت به حساب می آید.
پس باید به بهترین شکل ممکن چیدمان آن صورت بگیرد.
در این زمینه شما میتوانید از راهنمایی های مشاوران و متخصصان مجرب راهنمایی بگیرید.
مرکز تخصصی داژو در طراح و تولید کننده انواع مبلمان اداری و اجرا کننده دکوراسیون های لوکس اداریست.
این مجموعه به بهترین برند مبلمان اداری در زمینه تولید نمونه محصولات خاص و لاکچری است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران در زمینه انتخاب مبلمان اداری و دکوراسیون میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.
همجنین میتوانید همه روزه از ساعت 9 الی 19:00 و روز های تعطیل با هماهنگی قبلی ار شعبات و نمونه کار های داژو دیدن فرمایید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.