مبلمان اداری در خاورمیانه
مبلمان اداری در خاورمیانه ، و در مناطق دیگر جهان در دسته تجهیزاتی
لازم برای هر شرکت و سازمان است. که انتخاب نوع مبلمان اداری نیز
با توجه به شرایط اقلیمی و منطقه ای و فرهنگ هر سازمان متفاوت است.
مبلمان اداری در خاورمیانه
خاورمیانه یکی از مناظق مهم و حیاتی در کل جهان به حساب می آید
که یکی از دلایل اهمیت آن وجود مناطق نفت خیز است که باعث به
وجود آمدن شرکت های مختلف نفتی و پتروشیمی و وابسته به آن
شده است. به همین منظور تجهیز کردن این شرکت ها با مبلمان اداری
مناسب و تجهیزات آن بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور به دلیل
رفت و آمد شرکای خارجی باید محیط به شکلی طراحی و تجهیز شود که
تاثیر بسیاری بر روی افراد داشته باشد. همچنین وجود شرکت های بزرگ
در کشور هایی مثل امارات و یا قطر نیازمند یک چینش درخور و خاص است.
انتخاب مبلمان اداری در مناطق مختلف خاورمیانه :
برای اینکه شرکت ها بتوانند به صورت تاثیر گذار در هر منطقه چیدمان
مبلمان اداری داشته باشند و به صورت اصولی انجام شود ، باید به
چه نکات توجه شود ؟
- فعالیت تجاری
- ناحیه کاربری
- منطقه و آب و هوا
- فرهنگ
- و ….
که هر کدام از این موارد تاثیر بسیاری بر انتخاب نوع مبلمان اداری
خواهند داشت.
فعالیت تجاری و ناحیه کاربری :
مثلا شرکت هایی که زمینه فعالیت آنها رسمی
است ، بهترین انتخاب ، نوع مبلمان اداری کلاسیک است. چرا
که روزانه در این محیط ها افرادی با روحیه جدی بیشتر در رفت
و آمد هستند. باید یا شرکت هایی با زمینه فعالیت نوین و امروزی
به دلیل شرایط کاری بهتره که مبلمان اداری مدرن در شرکت
چیدمان کنند. در مثالی دیگر ناحیه کاربری تاثیر بسیاری در انتخاب
نوع تجهیزات خواهد داشت. مثلا اگر برای بخش مدیریت نیاز به چیدمان
دارید باید از صندلی و میز مدیریتی مخصوص به همراه چند وسیله
تکمیلی دیگر استفاده نمایید.
منطقه آب و هوایی و فرهنگ :
در هر منطقه از خاورمیانه شرایط آب و هوایی
می توان گفت تا حدودی شبیه به هم هستند به غیر از ایران که دارای شرایط
متفاوت تری می باشد. در کشور های عربی و حاشیه خلیج فارس اغلب وجود
آب و هوای گرم و خشک غالب تر است. به همین منظور انتخاب نوع محصولات و
متریال آنها باید به صورتی باشد که با توجه به شرایط جوی سازگار تر باشند.
استفاده از سبک مدرن و اغلب سفارش ساخت مبلمان اداری کلاسیک با
چوب های خشک بهترین گزینه برای این مکان هاست. و اما معقوله فرهنگ که
می توان گفت تاثیر بسیاری در انتخاب ها دارد. تا چند دهه گذشته کشور های
خاورمیانه حالت سنتی داشتند. که الان نیز در برخی از مناطق این ویژگی ها
را خواهید دید. به همین منظور در کشور های عربستان اغلب شرکت ها دارای
تجملات و زرق و برق خاصی بودند. که این موضوع ریشه در فرهنگ این کشور
ها داشت. اما اغلب الان سعی بر آن دارند که با توجه به پیشرفت جوامع به
چیدمان ها نیز رو به مدرنیته شدن برود و اغلب بخش هایی از شرکت به غیر از
مدیریت رنگ و بوی مدرن دارند.
جمع بندی نهایی :
به هر جهت انتخاب مبلمان اداری در هر نقطه و منطفه در جهان
نیازمند رعایت اصول و نکات خاصی است. به همین جهت باید افراد
دقت کاقی در این زمینه داشته باشند و یا اکر اطلاعات کافی ندارند از
مشاوران و دیزاینر های مختلف و خبره در این زمینه راهنمایی های
لازم را کسب کنند. مرکز تخصصی داژو با تجربه همکاری با کشور های
مختلف خاورمیانه و مناطق دیگر می تواند راهنمای خوبی برای افرادی
که خارح و حتی داحل ایران هستند باشد. در این مجموعه شما می توانید
اطلاعات لازم در خصوص انتخاب نوع سبک ، نحوه چیدمان و …. را به راحتی
دریافت کنید. می توان گفت داژو برای هر سلیقه محصولی خاص ارائه می کند.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.