مبلمان اداری چیست ؟
مبلمان اداری چیست ؟ ، مبلمان اداری به تجهزات و قطعات اداری می گویند که در تکمیل فرایند چیدمان دکورایسون اداری از آنها استفاده می شود.
مبلمان اداری ، دارای سبک های مختلف می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص خود هستند.
برای انتخاب مبلمان اداری باید به سبک کلی دکوراسیون شرکت خود توجه داشته باشید ، تا هارمونی محیط حفظ شود.
مبلمان اداری چیست ؟ | مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی مدرن
برای تهیه مبلمان اداری باید به این نکات توجه کنید :
- زمینه فعالیت شغلی
- بودحه
- علاقه به سبکی خاص
- بخش مورد نظر در شرکت
- متراژ محیط
همه اینها از عواملی هستند که در هنگام تهیه مبلمان اداری باید به آنها توجه کنید.
زمینه فعالیت شغلی :
یکی از مواردی که در هنگام چیدمان و تهیه مبلمان اداری باید به آن توجه کرد ، زمینه فعالیت شغلی می باشد.
زمنیه شغلی که دارید به شما کمک می کند تا سبک مبلمان اداری و دکوراسیون خود را راحت تر انتخاب کنید.
به طور مثال شغل هایی مانند دفاتر حقوقی ، سازمان های دولتی ، دفاتر صنعت و معدن ، وزارت خانه ها بیشتر از مبلمان اداری در سبک کلاسیک استفاده می کنند.
شغل هایی مانند : طراح و توسعه دهنده وب ، دیجیتال مارکتینگ ، بخش های IT ، آژانس های هواپیمایی از مبلمان اداری مدرن و دکوراسیون اداری مدرن استفاده می شود.
بودجه :
در هنگام تهیه مبلمان اداری بهتر است قبل از اقدام به خرید محدوده بودجه ای مشخص را در نظر بگیرد.
قیمت مبلمان اداری بر اساس سبکی که دارند متغییر هستند و عوامل مختلفی بر روی زیاد و کم بودن آن تاثیر دارند.
مبلمان اداری در سبک کلاسیک به دلیل تجملاتی بودن ، کارشدگی های بسیار ، متریال ، دارای قیمت بالا تری نسبت به سایر سبک ها می باشد.
مبلمان اداری مدرن بخاطر متریال ساده تر ، تمجلاتی نبودن از قیمت پایین تری نسیت به سبک های دیگر دارند.
مبلمان اداری چیست ؟ | تجهیزات مبلمان اداری شامل چه چیز هایی می شوند ؟
- کتابخانه
- انواع میز های ادازی
- نیم ست و مبل های اداری
- انواع صندلی های اداری
- کمد و فایل های اداری
- پارتیشن اداری
از جمله تجهیزاتی هستند که در دسته مبلمان اداری قرار می گیرند.
این تجهیزات را در بخش های مختلف شرکت بر اساس سبکی و کاربری که دارند استفاده می کنند.
به طور مثال کتابخانه را در بیشتر در اتاق مدیریت استفاده می کنند.
میز های اداری :
میز های اداری ، دارای انواع مختلفی هستند و در کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شوند.
- میز کانتر یا منشی
- میز مدیریتی
- میز کنفرانسی
- میز کارمندی
- میز تریبون یا سخنرانی
به طور مثال میز مدیریتی برای اتاق مدیریت که مهم ترین بخش یک شرکت و یا اداره است استفاده می شود.
یا میز کنفرانسی برای اتاق کنفرانس و جلسات گروهی طراحی و ساخته می شونذ.
صندلی های اداری :
صندلی اداری برای تکمیل دکوراسیون و تجهیزات اداری لازم و ضروری است.
صندلی دارای نمونه های مختلف است که برای کاربری های مختلف طراخی شده اند ، مثل :
- صندلی کارمندی
- صندلی کارشناسی
- صندلی مدیریتی
- صندلی کنفرانسی
- صندلی انتظار
همگی از صندلی هایی هستند که در اداره مورد استفاده قرار می گیرند.
صندلی های اداری باید طبق اصول ارگونومی ساخته شوند و طبی باشند.
باید دارای استاندارد درجه G باشند و برای 8 ساعت کار در روز طراحی شده باشند ، تا شما در طول کار احساس راحتی داشته باشید.
پارتیشن اداری :
پارتیشن اداری فضا را از یکدیگر جدا می کند و برای استفاده بهتر از یک محیط مورد استفاده فرار می گیرد.
با پارتیشن اداری می توانید بخش های مختلفی از شرکت را قسمت بندی کنید.
در سبک های مختلف مانند کلاسیک . مدرن قابل ساخت هستند ، که بنا به سبک دکوراسیون و مبلمان اداری می توانید آن را انتخاب کنید.
متریال پارتیشن ها می تواند شیشه ای ، فلزی ، چوبی ، ام دی اف ، آلمینیومی ، و … باشد.
پارتیشن ها می توانند ثابت و متحرک باشند.
راه های ارتباطی :
مجموعه داژو یکی از مجموعه های ارائه دهنده انواع مبلمان اداری در ایران می باشد.
در این مجموعه خدمات به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد.
شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش مجرب مجموعه داژو محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهزان- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.