مرکز خرید مبلمان اداری

مرکز خرید مبلمان اداری

مرکز خرید مبلمان اداری : مبلمان اداری به عنوان اصلی ترین وسیله برای هر شرکت و اداره تلقی می شود.

این و سیله در سبک های مختلف و متنوع با توجه به کاربری شما قابل ساخت است.

مبلمان اداری را می توانید برای اتا ق مدیریت که یکی از اصلی ترین بخش های هر شرکت است تهیه نمایید.

مرکز خرید مبلمان اداری | میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری کلاسیک

 

مرکز خرید مبلمان اداری

میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز اداری

به طور کلی تجهیزات و وسیله هایی که در فرایند تکمیل چیدمان یک محیط اداری استفاده می شود ، مبلمان اداری می گویند.

اجزا مختلف این تجهیزات را می توانید در بخش های مختلف شرکت استفاده کنید.

البته باید توجه داشتنه باشید که هارمونی محیط را حفظ کنید.

  • میز های اداری
  • کتابخانه
  • صندلی های اداری
  • مل و نیم ست
  • پارتیشن اداری
  • کنسول و کردنزا
  • کمد و قایل های اداری

از جمله تجهیزاتی هستند که در یک شرکت و سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مبلمان اداری :

هر وسیله و محصول دارای قیمت مشخصی است ، که افراد به آن توجه دارند.

قیمت می تواند تعیین کننده دوام ، کیفیت ، مقاومت ، کارایی یک محصول باشد.

بی شک هر آپشن و ویژگی که به محصولات اضافه شود بر روی افزایش قیمت و بالا رفتن کیفیت آن نقش دارد.

قیمت مبلمان اداری نیز نقش مهمی در کیفیت این محصولات دارد.

 

میز مدیریتی کلاسیک

میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت مبلمان اداری

عوامل مختلفی می تواند در افزایش و کاهش آن نقش داشته باشد ، مانند :

  • متریال ساخت محصولات 
  • ناحیه کاربری
  • ابعاد 
  • طرح و رنگ
  • سبک

همه این عوامل می تواند بر روی کاهش و یا افزایش قیمت مبلمان اداری تاثیر گذار باشد.

متریال ساخت مبلمان اداری :

همانطور که می دانید هر محصول و سیله و از مواد اولیه ای ساخته می شود.

این مواد در هر وسیله متفاوت است ، و همین امر باعث تمایز بین آنها شده است.

در ساخت مبلمان اداری نیز از متریال های متفاوتی استفاده می شود که به توجه به سبکی که دارند تعیین می شود.

متریال ساخت مبلمان اداری مدرن :
مرکز خرید مبلمان اداری

میز مدیریتی مدرن | قیمت مبلمان اداری مدرن | فروش میز اداری

در ساخت این سبک از مبلمان اداری از متریال های مختلفی استفاده می شود که همین امر باعث کاهش قیمت این سبک از مبلمان اداری می شود.

  • شیشه
  • فراورده های چوبی ( نئوپان و ام دی اف )
  • فلز 
  • سنگ

از جمله متریال های ساخت مبلمان اداری مدرن می باشد.

در این بین سنگ و فلز به دلیل گرانبها و بودن و سر سخت بودن منریال دارای قیمت بالا تری را نسبت به سایر مواد متحمل می شود.

با متریال این سبک می توانید میژ ، مبل ، کتابخانه و سایر تجهیزات را به شکل منحب های هندسی و خطوط صاف طراحی کنید.

متریال ساخت مبلمان اداری کلاسیک :

برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک همیشه از چوب که اصلی ترین متریال آن است استفاده می شود.

چوب مواد اولیه ای است که دارای انواع مختلف می باشد ، که هر کدام از آنها دارای کاربری مخصوصی هستند.

  • راش 
  • سوپر راش گرچستانی 
  • چنار
  • آبنوس
  • افرا
  • بلوط
  • گردو 

از نمونه چوب هایی هستند که در ساخت میز ، کتابخانه ، مبل و سایر تجهیزات مبلمان اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور مثال چوب گردو به دلیل سرسخت بودن و آبنوس به دلیل کمیاب بودن و ارزشمند بودن گونه دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر چوب ها می باشد.

چنار در این بین به دلیل فراورانی گونه و مقاومت کم تر دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر چوب ها می باشد.

 

مرکز خرید مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | قیمت میز مدیریتی | فروش مبلمان اداری

ناحیه کاربری :

این که شما محصولات اداری  خود را برای کدام بخش از شرک می خواهید استفاده کنید مسئله مهمی است.

برای هر بخش از شرکت از تجهیزات مختلفی استفاده می شود ، که هر کدام از آنها ویژگی های منجضر به فرد خود را دارند.

به طور مثال شما هنگامی که می خواهید برای تجهیز کردن اتاق مدیریت اقدام کنید باید از مبلمان اداری مخصوص این اتاق استفاده کنید.

استفاده از صندلی و میز مدیریتی ، کتابخانه ، مبل و نیم ست ، باید دارای طرح های لوکس و متناسب با جایگاه مدیر باشد.

به همین دلیل برای تجهیز کردن این اتاق باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر بخش های شرکت متحمل شوید.

برای اتاق کنفرانس نیز باید از میز کنفرانسی و صندلی های مخصوص این میز را استفاده کنید.

به همین مراتب و با توجه تعداد صندلی ها و کیفیت تجهیزات اتاق کنفرانس هزینه های اتاق متغییر و رو به بالا می باشد.

 

میز کنفرانسی

مبلمان اداری کلاسیک | میز کنفرانسی | قیمت میز اداری

مرکز خرید مبلمان اداری :

افراد همیشه برای خرید محصولات مورد نظر خود بهتر است به مراکر تخصصی فروش آن وسیله مراحعه نمایند.

برای خرید محصولاتی مانند مبلمان اداری نیز افراد باید به مراکز تخصصی برای ثبت سفارشات خود بروند.

با این کار می توانید دقیق تر و به درستی محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مجموعه داژو یکی از کراکز اصی فروش انواع مبلمان اداری در ایران واقع در تهران می باشد.

این مجموعه محصولات اداری را در سبک های مختلف مانند : کلاسیک ، مدرن ، روستیک ، سلطنتی ، و غیره …. ارائه می دهد.

همچنین می توانید صفر تا صد پروژه خود از طراحی تا اجرا را متخصصین مجموعه داژو واگذار کنید.

داژو تمامی محصولات خود را به همراه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه آماد اطلاع رسانی و راهنمایی به شما عزیزان در زمان خرید و بعد از آن هستند.

در این مجموعه حدمات به صورت حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) به کاربران ارائه می شود.

شما می توانید در هر نقطه از ایران که هستید با مراجعه به سایت مجموعه داژو محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنها را سفارش دهید.

داژو امکان ارسال بار از طریق باربری به سرتاسر ایران را نیز دارد.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

09126090300

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] مرکز خرید مبلمان اداری داژو به شما در خرید و تهیه محصولات مورد نظرتان کمک خواهد کرد. […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *