معرفی انواع تجهیزات اداری
معرفی انواع تجهیزات اداری ، شما کمک می کند تا در انتخاب محصولات با دقت بیشتری عمل کنید.
تجهیزات اداری در فرایند تکمیل دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرد.
مبلمان اداری در دسته تجهیزات اداری قرار دارد که دارای نمونه های مختلفی است.
در کل مبلمان اداری نیز به قطعات و تجهیزات اداری گفته می شود که در بخش های مختلف شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
معرفی انواع تجهیزات اداری | مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی مدرن
مبلمان اداری یکی از اسای ترین محصولات در شرکت می باشد ، و باید در انتخاب آن دقت شود.
انتخاب درست تجهیزات مبلمان اداری می تواند تاثیر زیادی بر روی راندمان کاری افراد بگذارد.
مبلمان اداری همچنین بر روی افرادی که روزانه با شما در ارتباط هستند تاثیر بسیاری می گذارد.
معرفی انواع تجهیزات مبلمان اداری :
مبلمان اداری دارای تجهیزاتی است که باید همگی در کنار یکدگیر قرار بگیرند تا زیبایی و جلوه محیط را بیشتر کنند.
همه این تجهیزات در سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شوند ، اما در هنگام انتخاب باید دارای سبکی بکسان هماهنگ با دکوراسیون کلی محیط باشد.
- پارتیشن اداری
- کتابخانه
- مبل و نیم ست اداری
- میز های اداری
- فایل و کمد های اداری
- انواع صندلی های اداری
در ادامه معرفی این تجهیزات و کاربری که دارند می پردازیم.
پارتیشن اداری :
این وسیله برای بخش بندی و جداکننده قضای یک محیط به منظور فضا سازی بیشتر و استفاده بهینه از یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد.
در سبک های مدرن و کلاسیک بیشتر ساخته می شوند و مناسب با دکوراسیون کلی فضا انتخاب می شوند.
از متریال های مختلف در ساخت پارتیشن اداری استفاده می شود ، مانند :
- ام دی اف
- شیشه
- چوب
- آلمینیوم
پارتیشن های اداری به دو صورت ثابت و متحرک قابل ارائه هستند.
کتابخانه :
کتابخانه یکی قطعات اداری است که در آن می توان اسناد و مدارک ، کتاب ها ، کاتالوگ های مربوط به شرکت را در آن نگهداری کرد.
در بخش های مختلف شرکت به خصوص اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد.
سبک های مدرن و کلاسیک طراحی و ساخته می شوند ، و اگر در اتاق مدیریت قرار داده می شود باید با سایر تجهیزات هماهنگ و شبیه باشد.
در سبک کلاسیک کتابخانه ها دارای تاج های بلند به همراه منبت کاری و معرق کاری هستند.
سبک مدرن از خطوط صاف و هندسی با اشکال خاص ساخته می شوند.
چوب ، فلز ، ام دی اف از متریال های ساخت این محصولات می باشد.
مبل و نیم ست اداری :
مبل و نیم ست های اداری مناسب برای بخش های مختلف از شرکت هستند.
در سبک های مختلف مانند : کلاسیک ، مدرن ، سلطنتی ساخته می شوند و باید با دکوراسیون کلی هماهنگ باشد.
مبل ها را می توان در بخش پذیرش و لابی و اتاق مدیریت یک شرکت و مجموعه مورد استفاده قرار داد.
نیم ست و مبل های اداری باید با کفیت باشند و پشتی و دشک این محصولات از مرغوب ترین منریال ساخته شده باشد ، تا افراد به راحتی بتوانند بر روی آن بنشینند.
برگشت پذیری بیشتر و تغییر حالت کم باید از ویژگی های این محصولات باشد.
میز های اداری :
انواع میز های اداری در کاربری های مختلفی ساخته می شود.
هر کدام مناسب برای بخش های مختلفی از یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد.
- میز کنفرانسی
- کارمندی
- میز مدیریتی
- کانتر یا منشی
- میز کلاینت
از نمونه میز های اداری هستند ، که در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند.
در این بین میز مدیریتی یکی از مهم ترین میز هایی است که باید در انتخاب آن دقت کرد.
این میز که مناسب برای اتاق مدیریت و بخش ریاست یک مجموعه است ، باید طوری طراحی شود که جایگاه مدیر را نشان دهد و حدیت فضا را به نمایش بگذارد.
مجموعه داژو :
داژو یکی از مجموعه های طراح و سازنده انواع تجهیزات و مبلمان اداری در ایران می باشد.
این مجموعه با تولید انواع محصولات اداری در سبک های مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، روستیک ، برای سلیقه و کاربری های مختلف محصولی خاص ارائه می دهد.
این مجموعه به ارائه خدمات به صورت آنلاین و حضوری می پردازد ، و شما می تواند محصولات مورد نظر خود را از راه دور و نزدیک سفارش دهید.
داژو به همراه مشاوران و کارشناسان مجرب خود شما را در هنگام و بعد از خرید محصولات یاری خواهد کرد.
شما می توانید انواع میز ، میز ، کتابخانه ، و …. را از مجموعه داژو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید.
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.