نکات اجرای دکوراسیون اداری
نکات اجرای دکوراسیون اداری ، بهترین و مناسب ترین روش برای طراحی داخلی است.
بعد از تاسیس شرکت یکی از اقداماتی که باید انجام دهید ، اجرای دکوراسیون اداری است.
با این کار شما ماهیت شرکت و کاربری آن را مشخص می کنید.
نکات اجرای دکوراسیون اداری
برای اینکه بتوانید بهترین چیدمان دکوراسیون اداری را داشته باشید ، باید از دکوراتور ها کمک بگیرید.
با این کار شما می توانید بهترین و تاثیر گذار ترین محیط برای خود ، پرسنل و افرادی که با شما در ارتباط هستند به وجود آورید.
با توجه به این موضوع در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با چند نمونه از نکات کاربردی آشنا کنیم.
4 نکته کاربردی برای اجرا بهتر دکوراسیون اداری :
این 4 نکته می تواند به شما در اجرای بهتر کمک کند.
- انتخاب سبک
- تهیه مبلمان اداری
- توجه به نور پردازی
- ناحیه کاربری
رعایت هر کدام از این موارد به شما در اجرای بهتر طراحی دکوراسیون کمک می کند.
انتخاب سبک :
سبک های دکوراسیون اداری متنوع و مختلف هستند.
هر کدام از آنها نیز القا کننده موضوعی خاص و الهام گرفته از عناصر متفاوت می باشند.
سبک های دکوراسیون اداری عبارتند از :
- کلاسیک
- مدرن
- سلطنتی
- هایتک
- مینیمال
- روستیک
- و ….
انتخاب هر کدام از این سبک ها بستگی به شرایط درونی و بیرونی شرکت شما دارد.
مثلا اگر با افراد رسمی در ارتباط هستید سبک کلاسیک و زیر مجموعه های آن بهترین گزینه است.
چیدمان مبلمان اداری :
مبلمان اداری به اجزا و قطعاتی اتلاق می شود ، که برای تمکیل چیدمان دکوراسیون اداری است.
این محصولات باید در بخش های مختلف شرکت چیدمان شوند.
به همین منظور باید در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشید.
ست مبلمان اداری شامل موارد زیر می شود :
- کتابخانه
- میز اداری
- اکسسوری
- صندلی اداری
- مبل و نیم ست
هر کدام از این محصولات دارای کاربری های مخصوص خود هستند
شما باید توجه کنید ، که این محصولات دقیقا با توجه به سبک دکوراسیون اداری خود انتخاب نمایید.
توجه به نورپردازی :
نور یکی از عوامل محیطی است که محیط شما جلوه و تاثیر گذاری می بخشد.
به طور کلی دو منبع نور مصنوعی و طبیعی وجود دارد ، که می توان از آنها استفاده کرد.
بر همین اساس دکوراتور های حرفه ای باید در هنگام اجرای دکوراسیون به این موارد توجه کنند.
نورپردازی در بک شرکت باید به شکلی باشد که در هر بخش به صورت اصولی نور پخش شود.
با توجه به سبک ها پخش نور باید انجام شود ، تا تمامی اجزاحلوه خود را حفظ کنند.
مثلا در کلاسیک نور به صورت مستقیم و غیر مستقیم پخش می شود.
در سبک مدرن نیز نورپردازی اغلب عمومی و خطی است.
ناحیه کاربری :
بخش های مختلفی در شرکت وجود دارد ، که در هر کدام افراد وظایف مربوط به خود را انجام می دهند.
باید چیدمان و اجرای دکوراسیون اداری به شکلی باشد ، که با این ناحیه ها مطابقت داشته باشد.
مثلا شما باید یک دکورایون خاص و ویژه برای اتاق مدیریت و ریاست داشته باشید.
چرا که این ناحیه یکی از مهم ترین بخش های موجود در یک شرکت است.
برای بخش کارمندان نیز باید محیطی استاندارد و راحت برای افراد طراحی شود.
چرا که در این محیط پرسنل 8 ساعت از روز را در آن محیط سپری کنند.
جمع بندی :
برای اجرای بهتر دکوراسیون اداری شما باید از افراد متخصص کمک بگیرید.
با این کار شما می توانید شرکتی با تاثیر گذاری بالا را به وجود بیاورید.
افراد نگام ورود به یک محیط در ابتدا جذب جلوه آن می شوند.
حال فکر کنید ، محیطی جذاب و لوکس طراحی کرده اید.
شما می توانید اینگونه بر روی افراد و اعتماد آنها تاثیر مثبت بگذارید.
برای اینکار کافیست شما با تیم تخصصی داژو همراه شوید.
مرکز تخصصی داژو یکی از مراکز اصلی طراحی دکوراسیون اداری و ساخت مبلمان اداری است.
در این مجموعه شما در ابتدا با مشاوران متخصص در ارتباط هستید.
تا بتوانید بهترین انتخاب و طراحی را در شرکت خود پیاده کنید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.