ویژگی مبلمان مدرن اداری
ویژگی مبلمان مدرن اداری ، برای انتخاب بهتر شما در سبک شناسی مبلمان اداری است. تا بتوانید با بررسی ویژگی هایی که سبک مدرن دارد ، بهترین گزینه را برای دفتر کار و شرکت خود انتخاب و
سپس آن را در محل مشخص شده چیدمان نمایید. با این کار می توانید محیطی با تاثیر گذاری بالا را برای خود ، پرسنل و مراجعین خود طراحی کنید.
ویژگی مبلمان مدرن اداری
مبلمان اداری را مدرن را می توان سبکی نو ظهور و جدید معرفی کرد ، که با روی کار آمدن سنت های قدیمی در چیدمان را شکست.
در ابتدا سبک مدرن را در معماری ساختمان ها و بنا ها دیده می شد ، که رفته رفته در صنایع مختلف نیز ورود کرد.
با توجه به این موضوع در صنعت مبلمان اداری نیز سازندگان به فکر ساخت محصولی متمایز با نمونه های گذشته افتادند.
که منجر به خلق سبک مبلمان اداری مدرن در این صنعت شد و طرفدارن خاص خود را پیدا کرد.
ویژگی های مبلمان اداری مدرن :
برای اینکه بتوانید یک محصول در حوزه مبلمان اداری را شناسایی کنید ، باید ویژگی های آن را در نظر بگیرید.
به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با اصلی ترین ویژگی های سبک مدرن آشنا کنیم.
پس در ادامه به بررسی مواردی همچون :
- نوع متریال
- طراحی
- آپشن ها
به صورت کامل خواهیم پرداخت.
نوع متریال :
برای ساخت مبلمان مدرن اداری از نمونه متریال های مختلفی استفاده می شود.
که بیشتر آنها از دل منابع طبیعی به دست می آید و ساختاری خاص دارند.
- سنگ
- فلز
- شیشه
- ام دی اف
- نئوپان
هر کدام نمونه متریال هایی هستند که برای ساخت نمونه محصولات مدرن کاربرد بسیاری دارند.
در بین این موارد می توان گفت خاص ترین و لوکس ترین مواد اولیه سنگ و فلز در نظر گرفته می شود.
که به کاربردن این مواد باعث خاص تر شدن طراحی محصول و افزایش قیمت آن نیز می شود.
طراحی مبلمان اداری مدرن :
بی شک مدرن هنگامی که در زمینه مبلمان اداری آمد طراحی متفاوتی با نمونه های گذشته خود داشت.
اما در همه طراحی های آن شما تمیزی و سادگی را مشاهده می کنید.
شاید طراحی بسیاری خاصی داشته باشد ، اما در انتها سادگی در حین خاص بودن را مشاهده می کنید.
خطوط صاف و منحنی های هندسی هر کدام نمونه طراحی هایی هستند که در مدرن استفاده می شوند.
این موارد اغلب با دستگاه هایی که دارای قالب های مخصوص هستند ، ساخته می شوند.
آپشن های محصولات مدرن :
مدرن زمانی روی کار آمد که فناوری و تکنولوژی در جوامع داشت شکل می گرفت.
همین امر باعث شد تا این تجهیزات با توجه به پیشرفت تکنولوژی پیش بروند.
پس سازندگان رفته رفته به فکر نصب و تعبیه آپشن های مختلف بر روی این محصولات افتادند.
می توان در اولین اقدام ایجاد حفره هایی در بخش های میز برای عبور انواع سیم را مثال زد.
که با گذشت زمان این موارد بیشتر و بیشتر شد تا جایی که امروزه از آپشن های مختلفی مانند :
- پد شارژ وایرلس
- هولدر مانیتور
- کیبورد لیزری
- داکت برق
- گاوصندوق مخفی اثر انگشتی
- و …
که هر کدام از این موارد قابل نصب و حذف هستند.
مبلمان اداری مدرن برای چه تجارتی های مناسب است ؟
برای چیدمان مبلمان اداری مدرن شما محدودیتی اغلب در چیدمان ندارید.
یعنی می توانید در بیشتر زمینه های مختلف شغلی این محصولات را چیدمان کنید.
اما مناسب ترین زمینه شغلی که می توان سبک مدرن را در آن جای داد ، شغل های امروزی است.
- شرکت های it و طراحی web
- آژانس های هواپیمایی
- دفاتر پیشخوان
- بانک ها
- بیمارستان
- شرکت های بنیادی
- و ….
هر کدام نمونه مشاغلی هستند که چیدمان سبک مدرن در آنها قابل قبول است.
جمع بندی نهایی :
شناسایی سبک مبلمان اداری مدرن به شما در انتخاب بهتر و چیدمان دقیق تر کمک می کند.
تنها کافیست شما در این راه از مشاوران متخصص در زمینه مبلمان اداری راهنمایی بگیرید.
بی شک هر سبک فواید و نواقص خود را دارد ، که باید در ابتدا بررسی شود.
اما می توان گفت اگر نمی خواهید هزینه بسیاری برای خرید مبلمان اداری بکنید.
سبک مدرن برای شما اکونومی و مقرون به صرفه تر است.
شما می توانید این نمونه تجهیزات را از مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو تهیه کنید.
در این مجموعه می توانید خاص ترین نمونه های ست مدرن را مشاهده نمایید.
آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟
شعبات تهران :
شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو
02166726779 09122004018 02166746445
شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211
02188656910 02188656911 09126003675
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.