چگونه مبلمان اداری شیک بخریم ؟
چگونه مبلمان اداری شیک بخریم ؟ با رعایت چند نکته می توانید مبلمان اداری لوکس و شیک برای شرکت خود تهیه کنید.
مبلمان اداری به تجهیزاتیگفته می شود که باید در فرایند تکمیل دکوراسیون اداری و چیدمان دفتر مورد استفاده قرار بگیرد.
شما نمی توانیید شرکتی بدون میز ، مبل ، و سایر تجهیزات آنها را داشته باشید.
داشتن مبلمان اداری راندمان کاری افراد را بالا می برد ، و تاثیر زیادی بر روی افراد در ارتباط با شما می گذارد.
چگونه مبلمان اداری شیک بخریم ؟ | مبلمان اداری کلاسیک | قیمت مبلمان اداری
- کتابخانه
- میز های اداری
- صندلی های اداری
- پارتیشن اداری
- کمد و فایل های اداری
- مبل و نیم ست های اداری
موارد فوق از تجهیزات مبلمان اداری محسوب می شود ، که هر کدام در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند.
تجهیزات مبلمان اداری باید همگی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا زیبایی و جلوه خود را نشان دهند.
چند نکته برای تهیه مبلمان اداری برای شرکت :
شما باید مبلمان اداری خود را با دقت و به درستی انتخاب کنید.
با انتخابی درست می توانید دفتر کار و شرکتی شیک و زیبا و همچنین تاثیر گذار داشته باشید.
منظور از تاثیر گذار بودن توجه به تاثیر محیط بر روی افراد و تصمیم گیری های آنهاست.
در ادامه مطلب چند نکته را برای خریدی بهتر و دقیق تر برای شما بازگو خواهنیم کرد.
- حتما برای این کار بودجه ای مشخص کنار بگذارید.
- ناحیه کاربری که قرار است برای آن مبلمان اداری تهیه نمایید را مشخص کنید.
- سبک های موجود را با ویژگی هایی که دارند را بشناسید.
- بر اساس سبک کلی دکواراسیون خود تصمیم گیری کنید.
- زمینه شغلی خود را در نظر بگیرید.
- با توجه به متراژ فضای خود مبلمان اداری را انتخاب کنید.
با توجه به این نکات می توانید بهترین مبلمان اداری را برای شرکت خود تهیه نمایید.
بودجه :
بودجه یکی از بخش های مهم در هنگام تهیه یک محصول است.
افراد هنگام خرید محصولات خود همیشه به قیمت آن نیز توجه دارند.
برای خرید مبلمان اداری نیز باید بر اساس قیمتی که دارند تصمیم گیری نمایید.
مبلمان اداری بر اساس سبک و متریالیکه دارند قیمت گذاری می شوند.
به طر مثال مبلمان اداری سبک مدرن به دلیل سادگی و دوری از تجملاتو استفاده ار متریال های مختلف هزینه آن مقرون به صرف تر می باشد.
مبلمان اداری کلاسیک نیز به دلیل استفاده از مترایال چوب و سنگینی و تجملاتی که دارد از قیمت بیشتری نسبت به نمونه سبک های دیگر برخوردار می باشد.
ناحیه کاربری :
شرکت ها از بخش های مختلفی تشکیل شده است ، که برای کاربری مختلفی طراحی شده اند.
برای هر کدام ازاین بخش ها باید تجهیزات اداری مخصوص به همان ناحیه را تهیه نمایید.
به طور مثال برای اتاق مدیریت باید میز ، مبل ، کتابخانه و تجهیزات مخصوص همان اتاق را تهیه کنید.
برای اتاق کنفرانس نیز باید تجهیزات اتاق کنفرانس و جلسات گروهی را خریداری کنید.
شما باید مبلمان اداری ا را به درستی و برای کاربری که طراحی شده اند تهیه کنید تا هارمونی محیط را حفظ کنید.
سبک های مبلمان اداری :
مبلمان اداری دارای سبک های مختلفی است ، که هر کدام از این سبک ها زیبایی و جلوه خاص خود را دارد
هر سبک طرفداران مخصوص خود را دارد و باید با دقت انتخاب شوند.
- مبلمان اداری کلاسیک
- مبلمان ادتری مدرن
دو سبک پر طرفدار در حوضه مبلمان اداری هستند.
این دو سبک مبلمان اداری هر دو دارای تفاوت های بیسیار با یکدیگر هستند.
تفاوت سبک مبلمان اداری کلاسیک با مدرن :
اولین تفاوتی که در این دوسبک فاحش و آشکار است ، تجملات و سادگی است.
در سبک مدرن سادگی و دری از تجملات حرف اول را می زند ، در صورتی که در سبک کلاسیک تجملاتی بودن از اساس اصلی آن به شمار می رود.
دومین تفاوت در این دو سبک متریال آنهاست ، که تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند.
برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک از چوب استفاده می شود و چوب حرف اول را در ساخت این محصولات میزند.
از چوب های مختلفی در ساخت محصولات کلاسیک استفاده می شود ، مانند :
- آبنوس
- چنار
- راش
- بلوط
- سوپر راش گرجستانی
- گردو
از متریال های ساخت مبلمان اداری کلاسیک محسوب می شود.
ساخت مبلمان اداری مدرن نیز با متریال های مختلفی انجام می شود.
نمونه ایی از متریال ساخت مبلمان اداری مدرن عبارتند از :
- شیشه
- فراورده های چوبی ( ام دی اف و نئوپان )
- سنگ
- فلز
آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :
تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو
شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.