چگونه مبلمان اداری لوکس خریم ؟

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟ شما می توانید با رعایت جند نکته مبلمان اداری تهیه نمایید.

هر شرکت و دفتر کار برای تجهیز شدن نیاز به مدل های خاصی از مبلمان اداری دارد.

هر شکل از مبلمان اداری برای قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟ | قیمت میز مدیریتی | مبلمان اداری کلاسیک

 

 

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟

مبلمان اداری لوکس | قیمت مبلمان اداری | مبلمان اداری خاص

 

هر گونه تجهیزات اداری باید از کیفیت بالایی برخوردار دارد ، و به صورت درست طراحی شده باشد.

محیط اداری یک مکانی است که افراد بیشتر رور خود را در آن مکان صرف می کند.

شما در انتخاب تجهیزات اداری خود تصمیم می گیرید ، و امکانات مورد نیاز خود و کارمندانتان را فراهم می کنید.

به همین منظور باید بدانید که از جه نوع اجناسی استفاده کنید تا بتوانید بر روی راندمان کاری افراد و کسانی که با شرکت شما در ارتباط هستند تاثیر بگذارید.

بیشتر یازدید کنندگان از شرکت اولین چیزی که به آن توجه دارند ، چیدمان دفتر کار و مدل های مبلمان اداری شماست.

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟

از آنجایی که مبلمان اداری در طیف گسترده ای از سبک و طرح است ، باید آن را با توجه به نکات متفاوتی تهیه کرد.

با توجه به چند عامل می توانبد ظاهر دفتر کار خود را بهبود ببخشید.

  1. بودجه
  2. شناخت فضای اداری و متراژ آن 
  3. ناحیه کاربری
  4. سبک کلی دکوراسیون و مد نظر شما
  5. زمینه شغلی 

از جمله مواردی هستند ، که می توانید با توجه به آنها شیک ترین مبلمان اداری را برای شرکت خود تهیه نمایید.

بودجه :

اولین گام برای تهیه مبلمان اداری تعیین بودجه است ، دانستن این که شما چه مقدار می خواهید برای خرید این محصولات هزینه کنید مهم است.

اگر بودجه ای مشخص را تعیین نمایید می توانید بر اساس آن تصمیم گیری داشته باشید.

هر سبک و طرح از مبلمان اداری به دلیل ویژگی هایی که دارند ، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.

به طور مثال مبلمان اداری کلاسیک به دلیل اینکه دارای ظرافت و تجملات است ، اکثرا از قیمت بالایی برخوردار هستند.

 

میز مدیریتی مدرن

قیمت مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | فروش مبلمان اداری

شناخت فضای اداری و متراژ آن :

شما باید اطلاعات دقیقی از فضای شرکت و بخشی که می خواهید برای آن مبلمان اداری تهیه کنید داشته باشید.

به طور مثال ما باید طلاعات کافی از اندازه و متزاژ محیط خود داشته باشید.

مثلا اگر متراژ محیط شما کوچک است بهتر است از تجهیزاتی چند منظوره استفاده کنید.

مثلا در بخش کارمندان می توانید از میز های گروهی استفاده نمایید.

انتخاب مبلمان اداری مدرن برای دفاتر کار با متراژ کوچک بسیار مناسب است.

برای محیط هایی با متراژ بزرگ نیز از مبلمان اداری کلاسیک می توانید استفاده کنید.

ناحیه کاربری :

اینکه شما برای کدام بخش از شرکت می خواهید مبلمان اداری تهیه کنید بسیار مهم است.

هر بخش از شرکت دارای کاربری های مختلف می باشد ، به همین منظور باید برای هر بخش تجهیزات مخصوص تهیه کرد.

مثلا اگر برای بخش مدیریت می خواهید تچهیزات تهیه کنید ، باید اجناسی که را خریداری کنید که برای این بخش طراحی شده باشد.

اتاق مدیریت به دلیل اینکه یکی از بخش های مهم یک شرکت محسوب می شود باید به بهترین شکل ممکن تجهیز شود.

پس باید در انتخاب تجهیزات این بخش دقت فراون داشته باشید تا بتوانید یک محیط جدی و در عین حال زیبا و تاثیر گذار داشته باشید.

 

چگونه مبلمان اداری لوکس بخریم ؟

مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی سلطنتی | قیمت مبلمان اداری

سبک کلی دکوراسیون و سبک مد نظر شما :

سبک های مختلفی در دکوراسیون وجود دارد گه هر کدام از آنها بر گرفته از عناصر مختلفی می باشد.

انتخاب مبلمان اداری شما باید بر اساس سبک کلی دکوراسیون شما باشد.

اما اینگه شکا چه سبکی را مد نظر دارید نیز بی اهمیت نیست.

مثلا اگر شما محیطی با فضای دکوراسیون کلاسیک دارید باید از مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های آن استفاده نمایید.

در مواردی دیگر اگر مبلمان اداری مدرن می خواهید تهیه کنید باید از دکوراسیون اداری مدرن بهره ببرید.

زمینه شغلی :

برای انتخاب مبلمان اداری زمینه شغلی که دارید بسیار به شما کمک خواهد کرد.

هر فرد باید بر اساس زمینه شغلی که دارد و اینکه روزانه با چه طیف افرادی برخورد می کند ، تجهیزات اداری خود را تهیه نمایید.

به طور مثال اگر زمینه شغلی شما رسمی است ، مانند : وزارت حانه ، شرکت های بازرگانی ، دفاتر حقوقی ، نیاز به محیطی رسمی دارید.

پس بهترین گزینه برای شما انتخاب مبلمان اداری در سبک کلاسیک است ، که به محیط شما جدیت و رسمیت ببخشد.

از طرفی دیگر اگر شما محیطی صمیمی با زمینه شغلی امروزی دارید ، مانند :

  • دفاتر پیشخوان
  • شرکت های طراحی وب
  • آژانس های هواپیمایی

بهترین گزینه برای شما انتخاب مبلمان اداری مدرن است.

در نتیجه زمینه شغلی شما می تواند کمک بسیاری در انتخاب مبلمان اداری به شما کند.

 

مبلمان اداری سلطنتی

مبلمان اداری سلطنتی | میز مدیریتی | فروش میز اداری

برقراری ارتباط با مجموعه داژو :

داژو یکی از مجموعه های تولید کننده انواع مبلمان اداری و تجهیزات مختلف آن است.

این مجموعه به همزاه تیم تخصصی خود به شما در چگونگی انتخاب مبلمان اداری کمک خواهد کرد.

شما می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را از مجموعه داژو تهیه نمایید.

این مجموعه دارای مبلمان اداری در سبک های مختلف و به صورت لوکس و شیک می باشد.

تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس ار فروش عرضه می شوند.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۹۱۲۶۰۹۰۳۰۰

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.