چگونگی چیدمان مبلمان اداری

چگونگی چیدمان مبلمان اداری

میز مدیریتی کلاسیک

قیمت مبلمان اداری | چگونگی چیدمان مبلمان اداری | فروش میز مدیریتی

 

چگونگی چیدمان مبلمان اداری ، بستگی به محیط شما دارد.

امروزه همه شرکت ها با هر زمینه غلی به اهمین مبلمان اداری پی برده اند.

آنها می دانند که با تهیه مبلمان اداری می توانند تاثیر زیادی بر روی افراد و کارکنان خود داشته باشند.

چگونگی چیدمان مبلمان اداری

 

اما تنها تهیه مبلمان اداری مهم نیست ، و باید در کنار آن عوامل مختلفی رعایت شود.

شما در هنگام خرید این تجهیزات دقت داشته باشید ، تا بتوانید مدل های خاص مبلمان اداری را برای شرکت خود تهیه نمایید.

برای چیدمان مبلمان اداری بهتر است ، شما از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

چیدمان درست مبلمان اداری :

اینکه شما طرز چیدمان صحیح مبلمان اداری را بلد باشید بسیار مهم است.

شما با این کار می توانید هارمونی محیط و نظم دفتر کار خود را حفظ نمایید.

عوامل مختلفی می تواند بر روی چیدمان محیط شکا تاثیر بگذارد ، مانند :

  • سبک های مبلمان اداری
  • متراژ و اندازه محیط
  • رنگ
  • ناحیه کاربری

همه این موارد را می توانید در هنگام چیدمان تچهیزات اداری مورد توجه قرار بدهید.

سبک های مبلمان اداری :

طرح ها و سبک های مختلفی برای ساخت مبلمان اداری وجود دارد.

هر کدام از سبک ها الهام گرفته ار عوامل مختلفی هستند که با توحه به آنها ساختار مبلمان اداری شکل گرفته است.

شما در هنگام چیدمان و خرید محصولات اداری باید به سبک هایی که مبلمان اداری دارد ، توجه داشته باشید.

مثلا شما باید یک سبک خاص را برای دفتر کار و شرکت خود انتخاب کنید.

در بین تمامی سبک های موجود کلاسیک و مدرن از جمله پر طرفدار ترین و اصلی ترین نمونه سبک های مبلمان اداری هستند.

سبک مبلمان اداری مدرن :

 

چگونگی چیدمان مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | فروش مبلمان اداری

 

مدرن یکی از سبک های امروزی و جدید است ، که از قرن 19 میلادی وارد عرصه دکوراسیون و مبلمان اداری شده است.

این سبک بدون تجملات است و در آن سادگی حرف اول را می زند ،و بر خلاف مدل های گذشته خود است.

مبلمان اداری مدرن برای چدمان از عناصر خاصی بهره می گیرد ، و خطوط صاف و منحنی های هندسی در چیدمان از آنها استفاده می شود.

مناسب ترین گزینه برای زمینه شغلی هایی است که در آن صمیمت نقش مهمی دارد.

دفاتر پیشخوان ، بانک ها ، آژانس های هواپیمایی ، شرکت های it ، از جمله مشاغل مدرن و امروزی هستند.

در این شرکت ها به دلیل زمینه شغلی مدرنی که دارند بهتر است از چیدمان مبلمان اداری مدرن استفاده شود.

سبک مدرن ساده است و در ساخت آن از متریال های مختلفی استفاده می شود ، مانند :

  • فراورده های چوبی ( نئوپان ، ام دی اف )
  • شیشه
  • فلز
  • سنگ

همه این متریال ها باید در چیدمان لحاظ شود و یکسان باشند.

سبک مبلمان اداری کلاسیک :

یکی از سبک های قدیمی و پر طرفدار است ، که با ویژگی های خاصی طراحی می شود.

کلاسیک از گذشته تا به امروز یک ویژگی اصلی و واحد داشته است ، و آن هم تجملاتی و لوکس بودن است.

چیدمان مبلمان اذاری کلاسیک مناسب برای محیط های رسمی است.

از این سبک می توانید بیشتر در شرکت های بازرگانی ، وزارت خانه ها ، دفاتر حقوقی ، استفاده کنید.

از متریال چوب در ساخت این تچهیزات استفاده می شود ، و به دلیل ساختار چوب ابعاد محصولات بزرگ تر است.

همچنین چوب به محیط رسمیت ، جدیت و گرما می بخشد ، و انواع مختلف دارند ، مانند :

  • راش
  • سوپر راش گرجستانی
  • آبنوس
  • چنار
  • بلوط
  • گردو

از جمله چوب هایی هستند که در ساخت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

 

قیمت مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی سلطنتی | فروش میز اداری

متراژ و اندازه محیط :

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام تهیه مبلمان اداری به آن توجه داشته باشید متراژ محیط شرکت و دفتر شماست.

شما باید با توجه به اندازه فضای خود مبلمان اداری و تجهیزات مناسب خود را انتخاب کنید.

در غیر این صورت شما دفتر کاری شیک و منظم نخواهید داشت ، و تاثیر گذاری آن را از بین خواهی برد.

به طور مثال شما اگر دارای دفتر کاری با اندازه و متراژ کوچک هستید باید در انتخاب تجهیزات آن دقت نمایید.

شما نباید در چیدمان اینگونه از محیط ها از تجهیزاتی با ابعاد بزرگ استفاده کنید.

در غیر این صورت محیط دفتر کار شما بسته و کوچک نشان داده می شود.

برای محیط های کوچک مبلمان اداری و تجهیزات اداری ساده پیشنهاد خوبی است.

در چیدمان دفاتر کار کوچک نباید از تجملات استفاده کرد.

اما در صورتی که شما دارای محیطی با متراژ بزرگ هستید ، در انتخاب تجهیزات اداری محدودیتی ندارید.

چیدمان دفتر کار بزرگ کار راحتی است ، دست شما در هنگام خرید تچهیزات اداری خاص باز تر است.

مثلا تجملاتی بودن و استفاده از سبک مبلمان اداری کلاسیک در محیط هایی با متراژ بزرگ توصیه می شود.

رنگ :

 

قیمت میز مدیریتی کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی کلاسیک | فروش مبلمان اداری

 

یکی از عوامل مهمی که در چیدمان مبلمان اداری تاثیر بسیاری دارد ، رنگ است.

از رنگ های مختلفی در دکوراسیون و چیدمان یک محیط اداری استفاده می شود.

در ساخت مبلمان اداری با توجه به سبک هایی که دارند از رنگ های مختلفی استفاده می شود.

مثلا در ساخت مبلمان اداری کلاسیک از رنگ ها تیره و گرم بیشتر استفاده می شود.

پس هنگام جیدمان محیطی با سبک کلاسیک باید به اندازه محیط خود توجه داشته باشید.

چون رنگ های گرم باعث می شود مخیطش شما بسته تر نشان داده شود.

در سبک مدرن نیز از رنگ های خنثی بیشتر استفاده می شود ، البته بیشتر از رنگ های ترکیبی بهره گرفته می شود.

به همین منظور استفاده از سبک مبلمان اداری مدرن در چیدمان دفتر کار با متراژ کوچک مناسب ترین گزینه است.

لازم به ذکر است که علاوه بر استفاده از رنگ های پایه ای بنا به در خواست کاربر از رنگ های دیگر نیز استفاده می شود.

شما باید در انتخاب رنگ در چیدمان مبلمان اداری دفت داشته باشید.

بهتر است شما رنگ های مکمل یکدیگر را انتخاب کنید تا هارمونی محیط خود را بر هم نزنید.

ناحیه کاربری :

چگونگی چیدمان مبلمان اداری باید بر حسب ناحیه کاربری که مد نظر دارید انحام شود.

در هر شرکت بخش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام از این قسمت ها وظایف خاصی انجام می گیرد.

مثلا اتاق کنفرانس برای جلسات گروهی ، کنفرانس های مهم و جلسات مختلف با شرکت های دیگر ساخته شده است.

در مثالی دیگر می توان به اتاق مدیریت اشاره کرد که در آن انواع معاملات و تصمیمات مهم انجام می گیرد.

در چیدمان هر کدام از این بخش ها باید دقت فراوران داشت.

برای اتاق مدیریت نیز اتاق باید به شکلی چیدمان بشود ، که جدیت محیط و جایگاه مدیر حفظ شود.

باید از میز مدیریتی و مناسب با محیط استفاده شود و سبک تمامی تجهیزات به یک شکل باشد.

مثلا برای اتاق کنفراس باید از میز کنفرانسی ، صندلی و سایر تچهیزات مناسب برای این بخش استفاده کرد.

 

چگونگی چیدمان مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | میز کنفرانسی | تچهیزات اداری مدرن

مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو :

برای خرید مبلمان اداری بیشتر مدیران و صاحبان شرکت با چالش های مختلفی رو به رو هستند.

برای اینکه این چالش ها به حداقل برسد ، باید برای خرید و انتخاب تجهیزات اداری تحقیقات زیادی انجام شود.

یکی از راه های کم کردن چالش های خرید این محصولات تهیه آنها از مراکز تخصصی است.

مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو با سابقه ی درحشان در طراحی و ساخت انواع تجهیزات اداری می باشد.

داژو ازائه دهنده انواع مبلمان اداری و تجهیزات آن می باشد.

شما می توانید از طریق این مجموعه در هنکام خرید محصولات مورد نظر خود از مشاوره استفاده کنید.

مشاوران و کارشناسان مجرب این مجموعه آماده اطلاع رسانی به کاربران گرامی در هنکام خرید هسند.

تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

شعبه یک : تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک 131 – گالری داژو

شعبه دو : تهران-خیابان ولیعصر-بالا تر از پارک ساعی -پلاک 2211

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

02166726779 

09122004018

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] چگونگی چیدمان مبلمان اداری در یک شرکت و دفتر کار بسیار مهم است. […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *