چیدمان دفترکار به سبک مدرن

چیدمان دفترکار به سبک مدرن

چیدمان دفترکار به سبک مدرن ، مشخصا دارای اصول و قواعد مخصوص به خود است ، که در آن از مبلمان اداری تا دکوراسیون اداری همگی باید به درستی انتخاب و در بخش های مختلف

چینش شوند. اما خروجی رعایت این اصول و قواعد چیست ؟ تاثیر گذاری بالای محیط ، جلوه و حال خوب افراد هنگام استفاده است.

چیدمان دفترکار به سبک مدرن

 

میز مدیریتی مدرن

مبلمان اداری لوکس | دکوراسیون اداری مدرن | ست اداری مدرن

اما راجب سبک مدرن چه میدانید ؟ این سوالی است که ممکنه برای هر فرد که با این موضوع درگیره پیش بیاد.

که اصلا مدرن یعنی چه ، و چه ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به سایر سبک ها دارد.

همانطور که جهان در هیچ بخش به صورت یکسان نیست و همیشه در حال تغییر است.

در اواسط قرن 19 میلادی طراحان ابتدا در حوزه معماری در فرانسه از سبک مدرن استفاده کردند.

که نوعی ساختار شکنی در طراحی ویلا ها و ساختمان ها به شمار می رفت.

به هر جهت این هنر رفته رفته در صنایع مختلف از جمله دکوراسیون و مبلمان اداری نیز خود را جا کرد.

ساختار تجهیزات ملبمان اداری تا قبل از آن زمان همگی در ابعاد بزرگ و اغلب پر از تجملات بود.

با ظهور سبک مدرن طراحی دفاتر کار تغییر و جیدمان دفتر کار ها با مبلمان اداری مدرن آغاز شد.

چرا که برخی از افراد به سرعت جذب سادگی و بی آلایش بودن بیش از حد این سبک علاقه داشتند.

همچنین با استفاده از این سبک خود را با جامعه روز هماهنگ می کردند ، مخصوصا جوانان.

چند نکته برای چیدمان دفتر کار به سبک مدرن :

 

چیدمان دفترکار به سبک مدرن

مبلمان اداری لوکس | ست اداری مدرن | طراحی مبلمان اداری مدرن

برای اینکه بتوانید محیط خود را به سبک و سیاق مدرن طراحی کنید ، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید.

دانستن این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل شرکت و دفتر کار خودتان را چیدمان کنید.

نکته اول : شرکت ها شامل بخش های مختلفی هستند ، که هر بخش تجهیز شده با وسایل مختلفی است.

در هر بخش از این شرکت ها شما باید با توجه به حیطه کاری افراد آن محیط را چیدمان کنید.

مثلا بخش پرسنل حتما باید با طراحی و تجهیزات مدرن همراه باشد ، چرا که انرژی محیط را برای آنها در این سبک مناسب تر است.

یعنی اگر در این بخش ها از طراحی های سنگین و تجملاتی استفاده شود ممکن است آنها به سرعت احساس خستگی کنند.

نکته دوم : دفتر کار مدیر شرکت و مجموعه باید با توجه به زمینه شغلی و مهمانانی که بر اساس آن در رفت آمد هستند چیدمان شود.

شرکت هایی با زمینه شغلی امروزی اغلب خواهان چیدمان در سبک مدرن هستند.

چرا که شرکا و افرادی که با آنها در تعمال هستند ، دارای روحیه مدرنیته تر نسبت به سایر مشاغل می باشند.

نکته سوم : اگر می خواهید چیدمان دفترکار به سبک مدرن را در محیط چیدمان و پیاده سازی کنید باید دکوراسیون اداری مدرن داشته باشید.

نمی توانید در شرکتی با دکوراسیون رسمی سبک مدرن انتخاب کرد.

ویژگی های مبلمان اداری مدرن :

 

چیدمان دفترکار به سبک مدرن

مبلمان اداری مدرن | چیدمان مبلمان اداری | میز مدیریت

برای اتمام چیدمان دفتر کار باید از مبلمان اداری استفاده کرد.

مبلمان اداری مدرن یکی از سبک های نسبتا جدید است ، که ویژگی های آن با سایر نمونه ها متمایز کننده است.

تجهیزات اداری که در این سبک طراحی می شوند ، اغلب در آنها از تحملات زیادی استفاده نشده.

بله درست مثل ویژگی کلی مدرن ، اما نکته مهم در این قست کم جا بودن این محصولات است.

که اغلب برای محیط هایی با متراژ کوچک بهترین گزینه هستند.

اما خب در برخی موارد شما تجیهزاتی با ابعاد بزرگ نیز مشاهده می کنید.

چرا که ابعاد سایز محصول را بیشتر کاربر است که تعیین می کند.

برای ساخت این محصولات متریال های مختلفی وجود دارد ، که هر کدام از آنها جلوه و ویژگی بخصوص خود را دارند.

  • فراروده های چوبی ( نئوپان و ام دی اف )
  • سنگ
  • فلز
  • شیشه

هر کدام نمونه هایی از انواع مواد اولیه ای هستند که برای ساخت این محصولات استفاده می شوند.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا تجهیزات مدرن در عین سادگی می توانند لوکس باشند ؟

جواب این سوال بله است ، استفاده سنگ و فلز و در برخی موارد ام دی اف طرح سنگ می تواند محصولی لوکس را برای شما بسازد.

طراحی این محصولات در اغلب موارد برگرفته از خطوط صاف و منحنی های هندسی شکل می باشد.

نتیجیه گیری :

در نهایت با انتخاب شما از در هنگام چیدمان می توان از سبک های مختلف استفاده کرد.

سبک مبلمان اداری مدرن و دکوراسیون آن را می توان در هر بخش از شرکت چیدمان کرد.

با این حال می توان گفت نسبت به نمونه های کلاسیک و سنگین این سبک اکونومی تر است.

یعنی شما برای چیدمان این محصول در محیط اداری خود نیاز نیست بودجه بسیار زیادی در اختیار داشته باشید.

اما نکته مهم اینجاست که ، مبلمان اداری مدرن رو از کجا تهیه کنم ؟ و یا طراحی دکوراسیون رو به کی بسپارم ؟

برای پاسخ به شما یکی از مرامز معتبر در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری را معرفی می کنیم.

مرکر تخصصی مبلمان اداری داژو یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که می تواند همراه شما کاربران گرامی باشد.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *