چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک ، نمونه ای از طراحی اصیل است ، که از گذشته تا به امزوز در بین طراحی ها و تجیهزات اداری طرفداران خاص خود را داشته است. اما نکته مهم این است که باید شما

با تمامی المان های چیدمان از جمله مبلمان اداری و دکوراسیون اداری قبل از انتخاب سبک آشنا شوید. و پس از آن به شناسایی سبک مورد نظر بپردازید که آیا برای محیط شما مناسب است یا خیر ؟

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

 

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک | ست اداری لوکس | میز مدیریتی کلاسیک

اما باید بهتره که در ابتدا اطلاعاتی درباره این سبک داشته باشید.

در ایتدا باید بدانید که کلاسیک به طور کلی یعنی چه ؟

می توان گفت کلاسیک نمونه ای قدیمی و اما رایج است ، که در آن اصالت حرف اول را می زند.

در جهانی که همه چیز در حال تغییر است ، این سبک همیشه حالت خود را حفظ کرده است.

و همین امر باعث شده تا طرفدارنی خاص داشته باشد.

در ابتدا در ساخت کاخ ها و معماری ساختمان ها از کلاسیک بهره گرفته میشد.

تا رفته رفته در حوزه دکوراسیون داخلی و بعد اداری وارد شد.

پس از آن نیز پس از لوازم خانگی در این سبک ، مبلمان اداری کلاسیک نیز روی کار آمد.

ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک :

 

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک | خرید مبلمان اداری | ست اداری

می توان گفت اگر تجملات را دوست دارید ، می توانید با چیدمان این سبک حس خوبی داشته باشید.

مبلمان اداری کلاسیک با طراحی ظریفی که دارد ، می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

برای ساخت تجهیزات اداری در این سبک از چوب به عنوان متریال اصلی استفاده می شود.

که این چوب ها دارای انواع و گرید های مختلفی هستند ، مانند :

  • نمونه های راش ( ایرانی ، رومانی و اوکراینی ، گرجستانی )
  • آبنوس
  • چنار
  • بلوط
  • گردو
  • عناب

استفاده از منبت و معرق کاری بر روی این چوب ها در سبک کلاسیک بسیار رایج و اصلی ترین هنر در آن است.

می توان گفت دفتر کار شما با چیدمان مبلمان اداری و دکوراسیون اداری کلاسیک لوکس تر خواهد شد.

چرا که ذات این سبک لوکس و لاکچری است ، و جلوه خاصی برای محیط شما به همراه می آورد.

این محصولات اغلب دارای ابعاد بزرگ هستند و مناسب برای محیط هایی با متراژ بزرگ می باشند.

هر چند می توان ست اداری کلاسیک را در دفاتر کوچک هم چیدمان کرد ، اما جلوه آن از بین می رود.

اغلب این ست ها را در اتاف مدیریت یا کنفرانس چیدمان می کنند.

اما بر اساس ماهیت شرکت و زمینه فعالیتی که دارد ، می توان هر بخش از آن استقاده کرد.

چند نکته در چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک :

 

چیدمان دفترکار به سبک کلاسیک

مشاوره خرید مبلمان اداری | نجهیزات اداری کلاسیک | قیمت مبلمان اداری

برای اینکه بتوانید شرکت و محیط دفتر کار خود را به سبک کلاسیک چیدمان کنید ، باید اصولی را در نظر بگیربد :

  1. دفتر کار شما باید اندازه و متراژ مناسبی داشته باشد.
  2. مبلمان اداری باید با دکوراسیون اداری شما هماهنگ باشد.
  3. از نور پردازی نباید قافل شوید.
  4. به فناوری رنگی در هنگام رنگ کاری محصول باید توجه کنید.
  5. باید از مرکز تخصصی معتبر این محصولات را تهیه کنید.

این موارد را می توانید به عنوان چند نکته برای انتخاب محصولات کلاسیک در نظر داشته باشید.

جمع بندی نهایی :

برای انتخاب سبک کلاسیک بهتره که قبل از اقدام با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

چزا که این سبک سنگین است ، و باید دقت بسیاری ساخته شود ، و هزینه نهایی ساخت آن بالاست.

به همین منظور بهتره که قبل از تهیه محصولات ابتدا درباره آنها اطلاعاتی به دست بیارید.

برای این کار می توانید با تیم مشاوره تخصصی برند داژو در ارتباط باشید.

مرکز تخصصی مبلمان اداری داژو ارائه دهنده خاص ترین نمونه های تجیهزات اداری است.

در این مجموعه محصولات سفارشی و کاستوم در واحد آبجکت سایز تولید می شوند.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *