چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری

 

چیدمان مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک | چیدمان مبلمان اداری | میز مدیریتی سلطنتی

چیدمان مبلمان اداری ، بر اساس عوامل مختلفی انجام شود.

مبلمان اداری یکی از اثاثیه های لازم برای تاسیس هر شرکت است.

همچنین صاحبان شرکت بهتر است طی فواصل زمانی تجهیزات اداری خود را تعویض کنند.

چیدمان مبلمان اداری

 

دفتر کار و شرکت یک فضای تجاری است که در آن معاملات مهمی انجام می شود.

به همین منظور باید محیطی در شرکت به وجود بیاورید که تاثیر گذاری مثبتی بر روی افراد داشته باشد.

همچنین انتخاب درست ملمان اداری و تجهیزات آن در بهره وری افراد در سازمان نیز کمک می کند.

اما تنها انتخاب مبلمان اداری کافی نسیت بلکه باید چیدمان آن را نیز در نظر بگیرید.

چه عواملی برای چیدمان درست مبلمان اداری باید رعایت شود ؟

هنگامی که می خواهید شرکتی را به مبلمان اداری تجهیزات کنید ، باید نکاتی را رعایت کنید.

با رعایت هر نکته می توانید در جهت زیبا تر شدن محیط اداری خود پیش قدم شوید.

  • متراژ محیط 
  • سبک مورد نظر 
  • ناحیه کاربری 

همه این موارد را باید در هنگام تهیه و چیدمان مبلمان اداری دفتر و شرکت خود در نظر بگیرید.

با رعایت همه این نکان می توانید در جهت حفظ هارمونی محیط بکوشید.

متراژ محیط :

 

چیدمان مبلمان اداری

قیمت میز مدیریتی | مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی کلاسیک

هر دفتر یک فضای بهینه برای کاربری دارد ، که افراد باید از آن بهترین استفاده را بکنند.

انتخاب مبلمان اداری شما باید به صورتی باشد ، که محیط شما را بسته و شلوغ نشان دهد.

مثلا باید شما بر اساس متراژ محیط خود سبک مبلمان اداریتان را انتخاب کنید.

اگز شما دارای محیطی کوچک هستید ، نباید آن محیط را با وسیله های بزرگ و جاگیر پر کنید.

متراژ محیط شما به هر میزان که کوچک تر باشد شما باید از اثاثیه های ظریف و کم جا استفاده کنید.

اما در صورتی که دارای محیطی با متراژ بزرگ هستید قدرت مانور بیشتری خواهید داشت.

همچنین می توانید از تجهیزاتی با ابعاد بزرگ استفاده کنید.

سبک مورد نظر :

سبکی که انخاب می کنید تاثیر بسیاری در هنگام چیدمان تجهیات اداری شما دارد.

در اصل مهم ترین بخش در هنگام تهیه مبلمان اداری انتخاب سبک آن است.

شما باید در نظر داشته باشید که در ابتدای خرید مبلمان اداری یک سبک واحد را انتخاب کنید.

مبلمان اداری و بهترین سبک آن از نظر هر فرد با توجه به سلیقه و امکاناتی که دارد متفاوت است.

سبک مدرن و کلاسیک از جمله مهم ترین و اصلی ترین سبک های مبلمان اداری هستند.

این دو نمونه پایه هستند که سایر مدل ها سرچشمه از آنها هستند.

مبلمان اداری کلاسیک سبکی قدیمی و تجملاتی است ، که در آن شکوه و جلال موج می زند.

این سبک نیاز به یک فضای بزرگ برای اجرا دارد ، و بهتر است در محیط های رسمی از آنها استفاده شود.

مناسب ترین گزینه برای زمینه شغلی های رسمس هستند که نیاز به محیطی با فضای جدی دارند.

کلاسیک با توحه به عناصر سازنده ای که دارد مناسب برای بخش مدیریت و ریاست یک مجموعه است.

مبلمان اداری مدرن بر خلاف کلاسیک سبکی جدید و امروزی است.

این سبک ساده و دور از تجملات است ، و ویژگی های آن بر عکس سبک های سنتی و قدیمی است.

اگر دارای محیطی با متراژ کوچک هستید سبک مدرن پیشنهاد خوبی برای شماست.

ظرافت و تمیزی در این سبک باعث می شود تا محیط شما بزرگتر از چیزی که هست نشان داده شود.

 

چیدمان مبلمان اداری

قیمت میز مدیریتی | مبلمان اداری داژو | میز مدیریتی کلاسیک

ناحیه کاربری :

یک شرکت و سازمان دارای بخش های مختلف و متفاوت است.

در هر کدام ار بخش های مختلف از شرکت خدمات مختلفی ارائه می شود.

اما در هر قسمت نمی توانید از تجهیزات یکسانی انتخاب کنید.

چرا که شما باید بر اساس کاربری که دارید ، تجهیزات خود را تهیه نمایید.

مثلا برای بخش کارمندان باید میز ، صندلی مناسب برای این بخش را انتخاب و تهیه کنید.

شما نمی توانید تجهیزاتی که برای اتاق کنفرانس ساخته شده اند را برای بخش پرسنل تهیه کنید.

اتاق مدیریت یکی از مهم ترین بخش هایی است که شما باید برای تهیه تجهیزات آن دقت فراوان داشته باشید.

تاثیر رنگ در محیط اداری :

رنگ تاثیر بسیار مهمی در چیدمان مبلمان اداری اداری دارد و باید در انتخاب آن دقت شود.

برای طراحی هر سبک نمونه رنگ های ثابت و اصلی وجود دارد.

انتخاب رنگ تاثیر بسیاری در هنگام چیدمان بر روی محیط شما ایجاد خواهد کرد.

مثلا در سبک کلاسیک بیشتر از رنگ های تیره و گرم استفاده می کنند ، مثل :

  • قهوه ای 
  • شکلاتی 
  • زرشکی 

یا در سبک مدرن از زنگ های خنثی بیشتر استفاده می شود ، مانند :

  • سفید 
  • مشکی 
  • خاکستری 
  • کرم 

اما در هنگام چیدمان این رنگ ها می تواند تاثیر زیادی در کوچک و بزرگ شدن محیط شما دارد.

اگز شما محیطی با رنگ های تیره و گرم می خواهید باید یک فضای بزرگ داشته باشید.

به دلیل اینکه این رنگ ها فضا را بشته و کوچک نشان می دهند و برای ااق های کوچک توصیه نمی شود.

رنگ های خنثی مناسب برای میحط هایی با متراژ کوچک است.

این رنگ ها به محیط صمیمت بیشتری می بخشد ، که برای اتاق هایی با متراژ های کوچک بسیار کار آمد است.

 

میز مدیریتی

قیمت مبلمان اداری مدرن | میز مدیریتی مدرن | مبلمان اداری داژو

مرکز فروش مبلمان اداری داژو و راه های ارتباطی :

راه اندازی یک دفتر جدید دارای با چالش های مختلفی همراه است.

قبل از خرید مبلمان اداری باید درباره فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات تحقیق کنید.

اگر این کار برای شما سخت است ، می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین جست و جو کنید.

در بین فروشگاه های ارائه دهنده انواع مبلمان اداری مزکز تخصصی داژو یکی از مجموعه های شناخته شده می باشد.

این مجموعه محصولات مبلمان اداری خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می دهد.

در مجموعه دازو می توانید از طریق برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجرب چیدمانی مناسب را برای محیط اداری خود انتخاب کنید.

با تهیه مبلمان اداری برای شرکت از مجموعه داژو می توانید شیک ترین و لوکس ترین میحط را برای مجموعه خود به وجود بیاورید.

آدرس جهت بازدید حضوری از شو روم تخصصی :

تهران- خیابان حافظ – پایین تر از خیابان سخایی – پلاک ۱۳۱ – گالری داژو

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجموعه :

۰۲۱۶۶۷۲۶۷۷۹ 

۰۹۱۲۶۰۹۰۳۰۰

میزان رضایت شما از داژو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.